Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 14:48 Naslov sporočila: |
|
|
Vse mate prav tle ni kej ...je že res da je čedalje več izdelkov narejenih na kitajskem in se tega sploh ne zavedamo... včasih je bila kvaliteta avtov, skuterjev itd veliko boljša kot dandanes ker se ljudem ni toliko šlo za vsak € ki bi ga "nakradli", ampak so delali kvalitetne proizvode in si tako pridobili kupce.... sedaj pa bi radi samo čim ceneje prišli čez ne glede na kakovost proizvoda... sram jih bilo
No glede skuterjev (saj o tem je tudi ta forum) in primerjava med italijani pa china izdelki...
Res je da imajo oboji vgrajene dele iz kitajske toda Yamaha, Aprilia... imajo sodobnejšo preizkušeno tehniko, kvalitetnejše materiale, in že v osnovi načrtovan skuter pri katerem je bilo vse 2x premišljeno kako in kaj... medtem ko na drugi strani kitajci se spomnejo vzet enga Aeroxa al pa še to ne... si rajš kr skopirajo načrt mašine z interneta pa se grejo copy paste toda tam ni vse tako skrbno načrtovano in toliko bolj natančno izdelano, da o kvaliteti materiala rajši ne govorim.... in nato na koncu dobijo ven neki proizvod podoben evropskim za pol manjšo ceno ter pol manjšo kvaliteto...
Saj nič ne rečem kitajci so pač kitajci isto narod ko mi toda z italijani al pa nemci se pač ne morajo kosati in se nikoli ne bojo _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ja to je blo včasih bl pomembno kje je kaj narjeno. Evropa je sigurno vedno bla pred Azijskimi državami. Zdej je ti skorej vse en in isti k****. Že če pogledaš kombinezoni Dainese(italjanski) so narjeni na Kitajskem pa so kao neki hudo dobri. Sej so res tisti ki so za 2000€ ki pa so res narjeni u Italiji.
Al pa ta nov Zip 4T je čistokrvni kitajc, da ne govorim o BMW 1200GS, ta pa ni narjen na kitajskem ampak je tam SKONSTRUIRAN in to z strani Kymco-ta. Ja Kmyco je zrisal načrte za mašino in jo tut naredu, kar je od narjenga iz strani nemcev je to da ga sestavjo, polimajo in pokasirajo lepe denarce.
Tko da danes sploh ne morš vedt kaj imaš ker je vse zmešano.
To samo tko povem za inf. drgam pa jst trdim da je piaggio zakon vsaj moj k je letnik 1997 in dobr vem da je narjen u italiji. Kokr je men govoru Italijan u Trstu k se na skuterje spozna vsi piaggioti ki so narjen po letu 2000 niso več tolk dobri kot ta stari. To velja za kvaliteto materialov. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:08 Naslov sporočila: |
|
|
to je tržna poteza... ker že vsi vejo da se cvajtakter najlažje tuna... tut v suzukiju sem vidu enga kitajčka za 990 eur... pa še cenejša delovna sila je... fantje ne prodajat cvajtakera čez 10 let bo to celo bogatstvo...
tut asus plate zdej sestavljajo na kitajskem pa n-vidije pa ati-je zakaj bi dal švabu 500 eur na uro kitajc hoče met pa sam 5 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:10 Naslov sporočila: |
|
|
@porini, zakaj bi kopirali z neta kupjo ga razdrejo premerjo pa naredijo ;-),
sicer pa ne vidim nič slabega v kopiranju. Mercedez je javno priznal da so "kopirali" od Škode. Se mi zdi, da se kopira zamo design, kar se tiče mašin je že 50 let vse jasno. Oz. ne gre ponavadi za kopiranje ampak se kupuje opuščene proizvodnje malo spremeni vizuelno in akcija.
weed 5 na mesec da ne bo pomote...
je bilo pa znano da so vzhodnjaki z fotoaparati kopirali space tehnologijo ne skuterčke, tko da puste te ideje o kopiranju ker so s trte zvite. Tko kot siporeks, ko je pršu je bil radioaktiven, strupen, nezdrav..., pač propaganda klasičnega zidaka, zdej je pa daleč najbolj zdrav material... fantje s svojo glavo mislt pa bo
Nazadnje urejal/a dmdm 11 Sep 2009 15:15; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomaz121 Stopnja:
Pridružen/-a: 23.07. 2009, 15:54 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
Če boste tako tunali svoje 2t skute nevem če bojo zdržali 10let. Poglej tomos preživeli so samo org. stanja vse kar je bilo tunano pa se je zmetalo vstran.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
VME je napisal/a: | Ja to je blo včasih bl pomembno kje je kaj narjeno. Evropa je sigurno vedno bla pred Azijskimi državami. Zdej je ti skorej vse en in isti k****. Že če pogledaš kombinezoni Dainese(italjanski) so narjeni na Kitajskem pa so kao neki hudo dobri. Sej so res tisti ki so za 2000€ ki pa so res narjeni u Italiji.
Al pa ta nov Zip 4T je čistokrvni kitajc, da ne govorim o BMW 1200GS, ta pa ni narjen na kitajskem ampak je tam SKONSTRUIRAN in to z strani Kymco-ta. Ja Kmyco je zrisal načrte za mašino in jo tut naredu, kar je od narjenga iz strani nemcev je to da ga sestavjo, polimajo in pokasirajo lepe denarce.
Tko da danes sploh ne morš vedt kaj imaš ker je vse zmešano.
To samo tko povem za inf. drgam pa jst trdim da je piaggio zakon vsaj moj k je letnik 1997 in dobr vem da je narjen u italiji. Kokr je men govoru Italijan u Trstu k se na skuterje spozna vsi piaggioti ki so narjen po letu 2000 niso več tolk dobri kot ta stari. To velja za kvaliteto materialov. |
Ja, pred letom 2000 še ni blo glupih omejitev, da si rabu tablco na skuterju, pa tud če je BT letu 80km/h ni nuben težiu, danes pa si zato vojni zločinec. In tud proizvajalcem se jebe kako naredijo stvari, ker 45km/h zdržijo vsi agregati, pa če jih opice sestavlajo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:20 Naslov sporočila: |
|
|
Skuterjev je toliko da jih ne bo kar zmanjkalo... sicer pa zdrži to veliko km in ga ne vzame kar tako hudič... pa tudi po internetu se prodaja polno blokov, clinidrov, izpuhov itd... tko da glede delov pa tega ni panike... skuterji bojo vsaj še 10 let v taki obliki kraljevali svetu
Samo upam da v 2T obliki in ne 4T _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:21 Naslov sporočila: |
|
|
sam agregati se bodo menjali |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:23 Naslov sporočila: |
|
|
2T bo počasi izumru. Je res da se tovaram bol splača snovat en blok, pa ga uporabljajo na dirkah pa na cestah istega, samo da je za cestno uporabo blokiran. Samo počasi bo začelo zmanjkovati nafte, pa tud zhoong-whoo-yo be še vedno pou cenejši kot neki italjanski skuter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:29 Naslov sporočila: |
|
|
Pol bomo pa dobil kake električne motorčke... in pol bomo te tunal da se tisti elektro motorčič zavrtel preko 20.000 rpm hehe
Zdej še lahk izkoristmo ker čez par let tega več ne bo... svet gre v k**** zaradi te krize pa kitajčkov ki prodirajo z njihovimi proizvodi po celem svetu... še mleko je iz Kitajske bemo matr _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:31 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, valda... Štrom je prihodnost. Pa če hočeš da bo malo bol letelo, ga boš na trofazni štrom priklopu, pa je to to. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:35 Naslov sporočila: |
|
|
Pa še eno anekdoto o kitajcih sem se spomnu
Smo šli z kolegi enkrat v Kamniško Bistrico z motorji... tam gre cesta skos malo v klanec in so taki hudi ovinki in je kr mal napora za kaki dost bogi skuter... no en kolega je meu Keewaya jst pa Automatica A35 pa sem biu jst z svojmu ubogmu frčijem prej na cilju k pa on z kitajcem k ni nikamor vleku _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:38 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, pri variomatskem prenosu je drugače ful problem klanec (ne štekam zakaj niso serijski variomati isti ko športni, ker serijski variomat mi noben nebo reku da je primeren tud če maš vse blokade noter). Frči pa ma tisto dvojno sklopko, pa se lepo v prvi žgeš gor pod pounimi obrati. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
pa se bo počas nehal ker tut kiajci ne bojo skos delal za pest riža...
a če bi sestavu sporta iz mojga roxija,bi mi potegnu do ene 80 km/h pa kolk bi me to stalo in kolk bi mu to od oka zmanjšal življensko dobo
baje obstajajo replike max biaggi 100cc z 10,5 hp a ta agregat paše na mojga??
kje bi to lahko kupu po delih pa sestavu a bi kaj treslo motor??
Nazadnje urejal/a weedboy 11 Sep 2009 15:59; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 11 Sep 2009 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
Daj ti te teme o roxiju piši tam ko si predstau svojga roxija. Za 80 pa rabš 200€. Za sporta okol 400 če kupipš vse novo, pa če hočeš da je to nekaj vredno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|