Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 17:10 Naslov sporočila: |
|
|
kako big bore odblokirano koleno ??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 20:35 Naslov sporočila: |
|
|
hahaha ja tko mi je cilindraš čudak napisu na račun... točno tko... Big bore odblokirano koleno Jet force..... Pač samo večjo odprtino ma.
Drgač pa RS2 je prtegnen že na scoota, posnel sm ga z mobijem... sam mau me jebe mobi pa noče filmčka dat na komp...
U glavnem bom zrihtu fotke pa to xD _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
RS2? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
Tecnigas RS2 70... pač novejši model kokr ma magdalenc
ej tole mi powej bambič... zdj sm enmu uzeu un prstanček k je pr variomatu blokada... sm dau vn.... in mu je šou aerox še manj :S? dau sm mu blokado vn ... jermen se je do konca lepo raztegnu ... končna pa nč višja? kko to? pospeški slabš, komi je potegnu. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
pa zdle se bo odloču da bo začeu predelavat mau....
Laser x pro pa TPR vario bo najbolš vrjanta?
kaj mislte vi? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Mafionzo666 je napisal/a: | pa zdle se bo odloču da bo začeu predelavat mau aeroxa ....
Laser x pro pa TPR vario bo najbolš vrjanta?
kaj mislte vi? |
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:26 Naslov sporočila: |
|
|
čak mal.. aerox ? al od kerga skuterja zdej ti to.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | čak mal.. aerox ? al od kerga skuterja zdej ti to.. |
Ja frend ma AEROXA in hoče ga začet predelovat...
Jst bi dau najprej gor na scooter Laser x Pro pa vario TPR... za začetk?
kaj ti mislš? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
Mafionzo666 je napisal/a: | Tecnigas RS2 70... pač novejši model kokr ma magdalenc
ej tole mi powej bambič... zdj sm enmu uzeu un prstanček k je pr variomatu blokada... sm dau vn.... in mu je šou aerox še manj :S? dau sm mu blokado vn ... jermen se je do konca lepo raztegnu ... končna pa nč višja? kko to? pospeški slabš, komi je potegnu. |
Nemoreš sam blokad ven zmetat, pa prčakvat da bo takoj raketa, pa nevem kaj. Treba lepo vse naštelat, pa potem je nekaj iz tega.
Ja, za začetek vario itak TPR, Laser je baje najbolši za minarellije (po testih), čeprav velik osreče z štelanjem. Pa moj nasvet je da najprej belo povratno notr date, pa torsion control podložko, pa potem začnete štelat. Ne pozabit na dizo 70, ali 72 če bo še lamelnega menjavau, kar tudi ni tako glupo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:45 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Mafionzo666 je napisal/a: | Tecnigas RS2 70... pač novejši model kokr ma magdalenc
ej tole mi powej bambič... zdj sm enmu uzeu un prstanček k je pr variomatu blokada... sm dau vn.... in mu je šou aerox še manj :S? dau sm mu blokado vn ... jermen se je do konca lepo raztegnu ... končna pa nč višja? kko to? pospeški slabš, komi je potegnu. |
Nemoreš sam blokad ven zmetat, pa prčakvat da bo takoj raketa, pa nevem kaj. Treba lepo vse naštelat, pa potem je nekaj iz tega.
Ja, za začetek vario itak TPR, Laser je baje najbolši za minarellije (po testih), čeprav velik osreče z štelanjem. Pa moj nasvet je da najprej belo povratno notr date, pa torsion control podložko, pa potem začnete štelat. Ne pozabit na dizo 70, ali 72 če bo še lamelnega menjavau, kar tudi ni tako glupo. |
nism tok novinc da bom zdj mislu da dam blokado pa bo raketa mi smo neki tut štelal valcke, powsod blo enak pa tut če se je razlikovala teža za 1g pa pol... res čudn....
torsion control bom jst ju3 u mojga dau, belo mam ze
am lamelnega še ne misli menjavat, oz ko bo enkrat začel itak ne bo mogu nehat ( like me ) tko da bomo hitro tut lamelnega kupval _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
Pa v bistvu se tudi ne more doti poznat, ker auspuh ne dopušča dovol obratov da bi se nekak poznal.
Jaz sem mislu belo povratno za aeroxa. Na pežoju nevem kak se obnese. Na minarelliju na stock predelavi trga! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
na aeroxa daj tisto kar si napisv.. valčki bodo verjetno na org. cilindru pa z Laserjem in TP variotom okoli 4g, oz lažji.. probat bo treba tud sz 3g.. Glede na to, da drug avspuh spremeni kompletno obratovanje motorja, boš mogu tud dizo dat večjo, vsaj jz sm jo mogu dat no.. pol pa bi moglo it to kt raketa
kje si pa blokado iz variomata dal vn.. ??? na jetforcu, al na aeroxu.. ker če daš blokado iz variomata vn, pa da imaš avspuh ševedno org. zablokiran, se bo poznalo malo ali nič. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 21:56 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | na aeroxa daj tisto kar si napisv.. valčki bodo verjetno na org. cilindru pa z Laserjem in TP variotom okoli 4g, oz lažji.. probat bo treba tud sz 3g.. Glede na to, da drug avspuh spremeni kompletno obratovanje motorja, boš mogu tud dizo dat večjo, vsaj jz sm jo mogu dat no.. pol pa bi moglo it to kt raketa
kje si pa blokado iz variomata dal vn.. ??? na jetforcu, al na aeroxu.. ker če daš blokado iz variomata vn, pa da imaš avspuh ševedno org. zablokiran, se bo poznalo malo ali nič. |
Blokado smo dajal iz aeroxa ajaa... zard auspuha... ja jst pr jetforcu nism meu slepe cevi... in je letel k smo dal vn xD aeroxa še nikol nism prej šraufu tk da res nism vedu
spet si delam sramoto haha...
Drgač Jet Force je že leto pa pol brez blokad in lepo športno predelan... kmau ne bo več delo za kupit ki bi bli primerni za športno predelavo.... že use pokupu hahaa _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 05 Jan 2010 22:23 Naslov sporočila: |
|
|
Aja še neki sm se spomnu zdle.... Pr mojmu frendu pr njegovmu aeroxu mi je v oči takoj padel zvon.... jst kej tazga u lajfu nism vidu in skor ne vrjamem da je to normalno xD
po 1000 km ko ima prevoženih je biu ceeu zvonj vijolčast, in sploh ni biu več okrogel... na vsake 3 cm je biu kr udrt notri za 1 cm pa kr tko valovit... sploh ni biu lepo zaoblen hahaha mislm jst nwm, a je to normalno???
Zvonce je biu tak kokr da bi ga s kladvom touku po robu :S _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|