Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
miky Stopnja:
Pridružen/-a: 03.10. 2009, 16:41 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 20:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Kupi Yasuni C21 ta bo ful pasu na tvoj skuter looooooool.xD
Alo Miki... prvo kot prvo dobrodošel na forumu
Nato pa če hočeš vedt kak avspuh ni treba 3 poste zapovrsti napisat...
Nato povej ker skuter imaš sploh... ali maš original ali že kej predelano itd...
Potem ti bomo lahko šele odgovorili na tvoje vprašanje |
4,0 g valčki, bela povratna, minarelli deli. drugač je pa kitajc |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 21:00 Naslov sporočila: |
|
|
miky je napisal/a: | Ninja Boy je napisal/a: | Kupi Yasuni C21 ta bo ful pasu na tvoj skuter looooooool.xD
Alo Miki... prvo kot prvo dobrodošel na forumu
Nato pa če hočeš vedt kak avspuh ni treba 3 poste zapovrsti napisat...
Nato povej ker skuter imaš sploh... ali maš original ali že kej predelano itd...
Potem ti bomo lahko šele odgovorili na tvoje vprašanje |
4,0 g valčki, bela povratna, minarelli deli. drugač je pa kitajc |
Mislim da bo za tvoje potrebe in motor popolnoma zadovoljiv Leovince ZX ki je itak klasika ali pa Stage6 Pro Replica
LP _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miky Stopnja:
Pridružen/-a: 03.10. 2009, 16:41 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | miky je napisal/a: | Ninja Boy je napisal/a: | Kupi Yasuni C21 ta bo ful pasu na tvoj skuter looooooool.xD
Alo Miki... prvo kot prvo dobrodošel na forumu
Nato pa če hočeš vedt kak avspuh ni treba 3 poste zapovrsti napisat...
Nato povej ker skuter imaš sploh... ali maš original ali že kej predelano itd...
Potem ti bomo lahko šele odgovorili na tvoje vprašanje |
4,0 g valčki, bela povratna, minarelli deli. drugač je pa kitajc |
Mislim da bo za tvoje potrebe in motor popolnoma zadovoljiv Leovince ZX ki je itak klasika ali pa Stage6 Pro Replica
LP |
ka pa tehnigas next R? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 21:06 Naslov sporočila: |
|
|
Tud ta bo vredu... le s tem ne boš dosegal takih pospeškov kot pri drugih dveh, čeprav razlika ni tako očitna _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
miky Stopnja:
Pridružen/-a: 03.10. 2009, 16:41 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 04 Okt 2009 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Tud ta bo vredu... le s tem ne boš dosegal takih pospeškov kot pri drugih dveh, čeprav razlika ni tako očitna |
pol bom pa kr za zx šparo.
pa 2x si napiso. haha |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 09 Okt 2009 10:22 Naslov sporočila: |
|
|
no ker se ravno pripravljam za izpit snovanja in konstruiranja lahko malo opišem kratko teorijo o gredeh
Gred je strojni element namenjen prenosu vrtenja. OSI pa samo omogočajo vrtenje... Gred je elastičen element ki zaniha tudi z lastno frekvenco če jo vzbudimo s sunkom sile. težišče dela ni na osi vrtenja (napake pri izdelavi). Pojavlja se centrifugalna sila, ki vzbuja gred z vsiljeno frekvenco (enaka vrtilni frekvenci) gredi. Če sta vsiljena frek. in lastna frekvenca enaki (v isto smer) pride do pojava resonance... (ker auspouh dam gor?)
Posledica so velike dinamične sile zaradi katerih pride do poškodb preobremenjenih elementov...
Kritična vrtilna hitrost pri kateri pride do resonance je odvisna od togosti gredi (vzmetna konstanta) in mase vrtečega elementa...
osi so ponavadi obremenjene na strig gredi pa na upogib in torzijo...
sepravi leon vinček (belo vino) GP al pa yanko suni R
Če sem kaj spustil naj kdo dopiše...
Obremenitve: vrste: (trajna, utripna in dinamična)...
pravte amaterji tunajo kitajčke hmmm...
resonanca zna bit k... ker če naprimer skačeš po dili na sredini se začne upogibat... ko ujameš pravi ritem skakanja dodajaš vsiljeno frekvenco in ko bo dila s svoijim lastnim nihanjem in tvojim vsiljenim zraven dosegla kritično točko se bo zlomila isto je pri krožnem gibanju gredi ko bo kroženje kritično se poruši dopustna napetost ponavadi tam kjer ima material poškodbe 100% proizvodnje ni vsak kovinski del je vsaj porozen al pa ma kako prasko tam bo 80% popustil
to morm znat pa še nekdo se šola za strojnika ne sam jest
Jest sm drejar-oblikovalec kovin končujem pa +2 da bom tehnik pol pa svizca poiščem na FS he he
Nazadnje urejal/a weedboy 09 Okt 2009 12:51; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 09 Okt 2009 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
LooL a bi lahk še bol strokovno
Če bi mi en tkole razložo kva je gred še zmer ne bi vedu al je to gugalnca al yoyo
Drgač pa respect sei si dobr napisu _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazek 93 Stopnja:
Pridružen/-a: 27.09. 2009, 13:10 Prispevkov: 194
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
ka mogoč kdo ve kulk je na keewayu original sornik na gredi 10 mm al 12 mm .pa hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
blazek 93 je napisal/a: | ka mogoč kdo ve kulk je na keewayu original sornik na gredi 10 mm al 12 mm .pa hvala za odgovor |
10 _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 12:30 Naslov sporočila: |
|
|
weedboy: jest sm drejar-oblikovalec kovin končujem pa +2 da bom tehnik pol pa svizca poiščem na FS he he
Pol pa nisi nič več kot jaz... drugo leto sem strojni tehnik |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 12:35 Naslov sporočila: |
|
|
ne nisem! in se tut nimam za kej več od tebe! če bi se mel nebi na forum hodu po nasvete... pa tud letos, ko končam (manjka mi samo par izpitov pa matura) se ne bom mel za nič več kot navaden smrtnik
mam samo ene 6-7 let delovnih izkušenj od tega na CNC 3 leta
pa 6 mescov drejanja na klasiki pa en let vzdrževanja vozil pa tko dalje
Zdej sm pa na 3D merjenju že par let in mam za nedoločen čas službo men je čist ql |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 12:55 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo prosim... kolega mi je predlagal da menjam še levo stran variomata... pač tisto kje je veternica in me zanima če se dobi kakšna res dobra in boljša |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 13:06 Naslov sporočila: |
|
|
pokliči jakata jutr naroči v sredo prleti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 13:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ti maš malosi multivar ane, dobi pa se tud tisto drugo stran z veternico lih tko malosi, sam nevem če pride tud za CPI.. mal poglej po kakšni drugi spletni trgovini, pa pol Jaka kontaktiri.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Okt 2009 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
itak da poglej kje se jo najbol splača kupit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|