Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Cilinder je levo desno simetričen, gor-dol pa asimetrtičen. In recimo dosti lažje se cilinder polni enakomerno če pride pod bat iz zgornje strani, kot iz strani. V obeh primerih pride gorivo pod bat. Razen če ma še karterje tako asimetrično narejene, da to kao gre. Nevem, teško si predstavljam, pa ne zdi se mi smiselno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:30 Naslov sporočila: |
|
|
Karteri so asimetrični, to sem že povedal, da je na eni strani vgrajena oljna pumpa oz njen zobnik... Ampak vseeno, sesalni sistem pri peugeoto je direkten vod pod bat, kot pri piaggio ali minarelli agregatu, samo razlika je, da je ta na strani, da je neizpopolnjen ( beri neobdelan ) plus tega ima par takih ovir, preden pride mešanica pod cilinder, da se mu avtomatično zmanjša odzivnost ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 16:57 Naslov sporočila: |
|
|
Moje mnenje je v prid minarelliju čeprav si lastim piaggiota AC sport ki nima konkurece med sporti vsaj v moji okolici. Z minarelijem se že dve sezoni vozm u šolo vsak dan(razn november-marec) dnevno 50km tako da ima sedaj že prek 40000km z prvim batom in cilindrom. Gor je samo auspuh pa blokade vn in je končna po števcu 95km/h. Vrti se skoz na pouno speljuje na 9000+obratov pa do zdej nism zamenu nč druzga k jermen pa zadno gumo.
Mislm da piaggio res mal bol gre kot minarelli ampak zdrži pa tut podrazno nikol tolk k minarelli.
Kar se tiče šraufanja je piaggio zakon. Pa sm že prešraufou vse od peugeota, do kopije minarelli. Je pa res da sta mina in pia v prednosti kar se dobavljivosti delov tiče. Peugeot mi ni tolk pri srcu pa ne vem zakaj sam k ga šraufam je občutk kot da nč ne nuca kar daš gor, medtem ko piaggio je občutjiv na vsako malenkost.
Sicer so vsi dobri sam jst se zmer bolj nagibam k minarelliju. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 17:14 Naslov sporočila: |
|
|
Vsak ma svoje mnenje
Am, kako se ti lahko vrti 9000+ samo z izpuhom ?
Vrjemi, da sem dosti grafof videl z temi sport izpuhi, pa se ni niti en vrtel preko 9000 obratov. Hm, kako imaš kaj vario nastavljen ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 17:37 Naslov sporočila: |
|
|
To je res, da se vrti do zadnjega izdihljaja na pono, izguba moči je zanemarljiva, v praksi se ne opazi sploh. Ko pa crkne, pa crkne dokončno. In to se mi zelo dopade pri minarellijih.
Jaz sem meu digitalni števec, pa mislim da se je vrtelo na 9500 po števcu z ZX-om... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 17:40 Naslov sporočila: |
|
|
Še moje mnenje.
MINA:
Original aerox mi ni ušeč. Prvo zaradi postavitve ferga ter kar se tiče šraufanja. Ma prednost to da so usaj plastike hitro dol in gor. Styling je brezveze omenjat ker delov je povno. Kar se pa tiče aeroxa z modifikacijami je pa tak spet škoda govorit. Js še nkol nism meu probleme z šraufanjem pa sm svojega dost prešraufal. Posebej sedaj ko mam kiesler distančnike pa nazaj ubrnjen fergi je res zakon. kokr morš pr HE veliko štelat ferg je to najbolša rešitev poleg te da morš tudi odrezat spodnji del sedeža. Kar se tiče vodljivosti je aerox majka. Je pa res da se ga mal težje nastavlja kokr piaggio agregate. Kar se tiče štelanja itd.
PIAGGIO:
Je dokazano da je malo bolši v preformasnu. To smo opazli na SF (kdor je pač bil) ima še serijsko nazaj ubrnjen fergi itd. Pri piaggiu mi niso všeč serijske oblike. Gilera je nasploh obup. Je pa tudi da je težji za tunat kokr mina. Kolega ima NRG-ja in mu zaganjač ni grabil. Jas sm na svojem samo podložil veternico da je bila krona bol proti zaganjaču in je palilo. Pri PIA to nemorš nrdit ker ma drugače narjene zaganjače. Drugega kokr druzga kupit mu ni preostalo.
PEUGEOT:
Zelo dobr skuter kar se tiče performensa, vodljivosti ter stylinga! Kdor reče da je SF grde oblike je po domače pvoedano bumbar. Vertikalno postavljen cilinder. Hm. tu bi se dalo veliko pogovarjat. Za kaj naj bi bil peugeot sploh slabši od drugih? 99% vas ti trdi samo zaradi znamke. Js nevem zakaj je bil potem naš SF konkurenca PIA in MINA agregatom v NM? Vsi so imeli sport predelave pa niti eden se ni kosal z peugeotom. Poudarjam: Dobro naštelan peugeot z dobro izbiro komponent je smrt. Tak da nebi nekej da je vse kar ni znamka perje.
KITAJCI, KOPIJE DRUGIH ZNAMK:
Pač nimam komentarja _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 17:47 Naslov sporočila: |
|
|
Ja gor imam ZX-a vario pa je nastavlen po domač povedan za en drek. sej sm dav not kevlar jermen pa težje valčke in je komej zlezu od 10-60 sam končnaje pa bla bolša kot aerox 70cc dr.evo. Zdj sm dau nazaj in se po ravnem vrti blizu 10000 in gre mal slabš kot aerox od @CMD-ja. Pije pa 3.5 litra če ga ne tiščim do konca. Drugač pa tut ne preseže 4.5 litra porabe. Tko da zame je to odlična mašina. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 17:50 Naslov sporočila: |
|
|
VME je napisal/a: | Ja gor imam ZX-a vario pa je nastavlen po domač povedan za en drek. sej sm dav not kevlar jermen pa težje valčke in je komej zlezu od 10-60 sam končnaje pa bla bolša kot aerox 70cc dr.evo. Zdj sm dau nazaj in se po ravnem vrti blizu 10000 in gre mal slabš kot aerox od @CMD-ja. Pije pa 3.5 litra če ga ne tiščim do konca. Drugač pa tut ne preseže 4.5 litra porabe. Tko da zame je to odlična mašina. |
če se je men polini corsa vrtila 12.000! Pa Ta dr evo je tui vrjetno švoh nastavljen/setup da gre slabše. Verjemi ker sem sam imel DR evota pa nisi mogo normalno vozit. Če vrjamete al pa ne. mam priče _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 18:03 Naslov sporočila: |
|
|
Ja verjamem za evo-ta. Lohk da je slabo nastavlen jst se nism poglablu vanga je pa od prejšnjega lastnika @brodi-ja in mislm da par ljudi s tega foruma pozna ta skuter pa nej oni povejo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
Samo čisto skregano z logiko, če tako pogledate... tist skuter, kater se zavrti visoko, ponavadi nima neke končne hitrosti, ker mu to ne dovoljujejo ali povratna, ki je lahko trša in se sploh ne odpre do kona, lahko so federce v sklopki pretrde in sklopka samo drsi po zvonu, lahko so tudi lahki valčki, ki samo nabijajo vrtljaje, ostalo pa ne !
Kolegov malaguti suče tam 9000-11000 u/min, pa ma končne 90-95, sport pro cilinder, yasubi c16, malossi multivar, stage6 sklopka, malossi kevlar, malossi face drive jermenica, dellorto 21...
Nwm, lahko debatiramo... org, se suče 9000, končna 95 po števcu, to je nekje 80-82 km/h ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 19:21 Naslov sporočila: |
|
|
Ja tudi meni se nekje okoli 8000 vrti, mam pa org cyl. pa pač rr in hi-speed.
Spelje pa nekje pri 6800 rpm. _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 19:29 Naslov sporočila: |
|
|
hm, zakaj nima peđo obratomera Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 19:31 Naslov sporočila: |
|
|
Nevem no, jaz sem ga zdaj naštelel točno tako kot sem hotel. Do 50 potegne ko žival, pol pa nekak če pune tišiš dale včele na puna, če pa mu daš pol gasa pa se lepo umirjeno pelaš 65-70.
Ok, dost OFF-a o mojem skuteru. _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 22:51 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | hm, zakaj nima peđo obratomera Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce... |
Sej ga ima, če imaš kosota. Še na sredini je ... kot pri tistem športnem hrošču .. kako se mu že reče ... aja Porsche. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Nov 2009 00:11 Naslov sporočila: |
|
|
Hamster je napisal/a: | buco je napisal/a: | hm, zakaj nima peđo obratomera Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce... |
Sej ga ima, če imaš kosota. Še na sredini je ... kot pri tistem športnem hrošču .. kako se mu že reče ... aja Porsche. |
Jao gapi - kosota jas ne potrebujem, mislim sem predvsem na tovarniškega speedfight-a - koso je samo za šmuk, nič drugega, čeprav se mi dopade, kako se kazalci ob vklopu dvignejo in spustijo, ampak dobro... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|