forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Minarelli vs Peugeot vs Piaggio
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 15:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Cilinder je levo desno simetričen, gor-dol pa asimetrtičen. In recimo dosti lažje se cilinder polni enakomerno če pride pod bat iz zgornje strani, kot iz strani. V obeh primerih pride gorivo pod bat. Razen če ma še karterje tako asimetrično narejene, da to kao gre. Nevem, teško si predstavljam, pa ne zdi se mi smiselno.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 15:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Karteri so asimetrični, to sem že povedal, da je na eni strani vgrajena oljna pumpa oz njen zobnik... Ampak vseeno, sesalni sistem pri peugeoto je direkten vod pod bat, kot pri piaggio ali minarelli agregatu, samo razlika je, da je ta na strani, da je neizpopolnjen ( beri neobdelan ) plus tega ima par takih ovir, preden pride mešanica pod cilinder, da se mu avtomatično zmanjša odzivnost !
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
VME
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31
Prispevkov: 496
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 16:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Moje mnenje je v prid minarelliju čeprav si lastim piaggiota AC sport ki nima konkurece med sporti vsaj v moji okolici. Z minarelijem se že dve sezoni vozm u šolo vsak dan(razn november-marec) dnevno 50km tako da ima sedaj že prek 40000km z prvim batom in cilindrom. Gor je samo auspuh pa blokade vn in je končna po števcu 95km/h. Vrti se skoz na pouno speljuje na 9000+obratov pa do zdej nism zamenu nč druzga k jermen pa zadno gumo.

Mislm da piaggio res mal bol gre kot minarelli ampak zdrži pa tut podrazno nikol tolk k minarelli.

Kar se tiče šraufanja je piaggio zakon. Pa sm že prešraufou vse od peugeota, do kopije minarelli. Je pa res da sta mina in pia v prednosti kar se dobavljivosti delov tiče. Peugeot mi ni tolk pri srcu pa ne vem zakaj sam k ga šraufam je občutk kot da nč ne nuca kar daš gor, medtem ko piaggio je občutjiv na vsako malenkost.

Sicer so vsi dobri sam jst se zmer bolj nagibam k minarelliju.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 17:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Vsak ma svoje mnenje mežik
Am, kako se ti lahko vrti 9000+ samo z izpuhom ?
Vrjemi, da sem dosti grafof videl z temi sport izpuhi, pa se ni niti en vrtel preko 9000 obratov. Hm, kako imaš kaj vario nastavljen ?
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 17:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To je res, da se vrti do zadnjega izdihljaja na pono, izguba moči je zanemarljiva, v praksi se ne opazi sploh. Ko pa crkne, pa crkne dokončno. In to se mi zelo dopade pri minarellijih.

Jaz sem meu digitalni števec, pa mislim da se je vrtelo na 9500 po števcu z ZX-om...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 17:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Še moje mnenje.

MINA:

Original aerox mi ni ušeč. Prvo zaradi postavitve ferga ter kar se tiče šraufanja. Ma prednost to da so usaj plastike hitro dol in gor. Styling je brezveze omenjat ker delov je povno. Kar se pa tiče aeroxa z modifikacijami je pa tak spet škoda govorit. Js še nkol nism meu probleme z šraufanjem pa sm svojega dost prešraufal. Posebej sedaj ko mam kiesler distančnike pa nazaj ubrnjen fergi je res zakon. kokr morš pr HE veliko štelat ferg je to najbolša rešitev poleg te da morš tudi odrezat spodnji del sedeža. Kar se tiče vodljivosti je aerox majka. Je pa res da se ga mal težje nastavlja kokr piaggio agregate. Kar se tiče štelanja itd.

PIAGGIO:

Je dokazano da je malo bolši v preformasnu. To smo opazli na SF (kdor je pač bil) ima še serijsko nazaj ubrnjen fergi itd. Pri piaggiu mi niso všeč serijske oblike. Gilera je nasploh obup. Je pa tudi da je težji za tunat kokr mina. Kolega ima NRG-ja in mu zaganjač ni grabil. Jas sm na svojem samo podložil veternico da je bila krona bol proti zaganjaču in je palilo. Pri PIA to nemorš nrdit ker ma drugače narjene zaganjače. Drugega kokr druzga kupit mu ni preostalo.

PEUGEOT:

Zelo dobr skuter kar se tiče performensa, vodljivosti ter stylinga! Kdor reče da je SF grde oblike je po domače pvoedano bumbar. Vertikalno postavljen cilinder. Hm. tu bi se dalo veliko pogovarjat. Za kaj naj bi bil peugeot sploh slabši od drugih? 99% vas ti trdi samo zaradi znamke. Js nevem zakaj je bil potem naš SF konkurenca PIA in MINA agregatom v NM? Vsi so imeli sport predelave pa niti eden se ni kosal z peugeotom. Poudarjam: Dobro naštelan peugeot z dobro izbiro komponent je smrt. Tak da nebi nekej da je vse kar ni znamka perje.

KITAJCI, KOPIJE DRUGIH ZNAMK:

Pač nimam komentarja ups
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VME
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31
Prispevkov: 496
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 17:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja gor imam ZX-a vario pa je nastavlen po domač povedan za en drek. sej sm dav not kevlar jermen pa težje valčke in je komej zlezu od 10-60 sam končnaje pa bla bolša kot aerox 70cc dr.evo. Zdj sm dau nazaj in se po ravnem vrti blizu 10000 in gre mal slabš kot aerox od @CMD-ja. Pije pa 3.5 litra če ga ne tiščim do konca. Drugač pa tut ne preseže 4.5 litra porabe. Tko da zame je to odlična mašina. OK
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 17:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

VME je napisal/a:
Ja gor imam ZX-a vario pa je nastavlen po domač povedan za en drek. sej sm dav not kevlar jermen pa težje valčke in je komej zlezu od 10-60 sam končnaje pa bla bolša kot aerox 70cc dr.evo. Zdj sm dau nazaj in se po ravnem vrti blizu 10000 in gre mal slabš kot aerox od @CMD-ja. Pije pa 3.5 litra če ga ne tiščim do konca. Drugač pa tut ne preseže 4.5 litra porabe. Tko da zame je to odlična mašina. OK


če se je men polini corsa vrtila 12.000! Pa Ta dr evo je tui vrjetno švoh nastavljen/setup da gre slabše. Verjemi ker sem sam imel DR evota pa nisi mogo normalno vozit. Če vrjamete al pa ne. mam priče nasmejan
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
VME
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31
Prispevkov: 496
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 18:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja verjamem za evo-ta. Lohk da je slabo nastavlen jst se nism poglablu vanga je pa od prejšnjega lastnika @brodi-ja in mislm da par ljudi s tega foruma pozna ta skuter pa nej oni povejo.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Samo čisto skregano z logiko, če tako pogledate... tist skuter, kater se zavrti visoko, ponavadi nima neke končne hitrosti, ker mu to ne dovoljujejo ali povratna, ki je lahko trša in se sploh ne odpre do kona, lahko so federce v sklopki pretrde in sklopka samo drsi po zvonu, lahko so tudi lahki valčki, ki samo nabijajo vrtljaje, ostalo pa ne !

Kolegov malaguti suče tam 9000-11000 u/min, pa ma končne 90-95, sport pro cilinder, yasubi c16, malossi multivar, stage6 sklopka, malossi kevlar, malossi face drive jermenica, dellorto 21...

Nwm, lahko debatiramo... org, se suče 9000, končna 95 po števcu, to je nekje 80-82 km/h !
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matej64
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30
Prispevkov: 1505
Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 19:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja tudi meni se nekje okoli 8000 vrti, mam pa org cyl. pa pač rr in hi-speed.
Spelje pa nekje pri 6800 rpm.
_________________
Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 19:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hm, zakaj nima peđo obratomera nasmejan Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce...
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
matej64
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30
Prispevkov: 1505
Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 19:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nevem no, jaz sem ga zdaj naštelel točno tako kot sem hotel. Do 50 potegne ko žival, pol pa nekak če pune tišiš dale včele na puna, če pa mu daš pol gasa pa se lepo umirjeno pelaš 65-70.

Ok, dost OFF-a o mojem skuteru.
_________________
Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 06 Nov 2009 22:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

buco je napisal/a:
hm, zakaj nima peđo obratomera nasmejan Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce...


Sej ga ima, če imaš kosota. Še na sredini je ... kot pri tistem športnem hrošču .. kako se mu že reče ... aja Porsche. nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 00:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hamster je napisal/a:
buco je napisal/a:
hm, zakaj nima peđo obratomera nasmejan Bi vam lahko točno povedal, kako in kak je bilo, ko sem štelal pa probaval različne valčke ter federce...


Sej ga ima, če imaš kosota. Še na sredini je ... kot pri tistem športnem hrošču .. kako se mu že reče ... aja Porsche. nasmejan


Jao gapi - kosota jas ne potrebujem, mislim sem predvsem na tovarniškega speedfight-a - koso je samo za šmuk, nič drugega, čeprav se mi dopade, kako se kazalci ob vklopu dvignejo in spustijo, ampak dobro... nasmejan
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu