Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 02 Jul 2010 22:41 Naslov sporočila: |
|
|
na zacetku sm napisov da je piaggio sfera 50 |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 02 Jul 2010 23:25 Naslov sporočila: |
|
|
Na piaggio mašino daj multivarja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 03 Jul 2010 08:00 Naslov sporočila: |
|
|
je multivar firma al kakšn del?ker nimam dost pojma o skutrjih..sm bl na krosih izobražen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jul 2010 08:06 Naslov sporočila: |
|
|
To je športni variomat. Firma je malossi, model je multivar 2000. Na piaggio mašinah se baje najbolje obnese, pa tud js nimam nobenih problemov z njim. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 11:45 Naslov sporočila: |
|
|
ahaa...hmm slišat je zanimivo..najraje bi da zgine tista luknja v pospeških..motor gre pa se umiri potem pri okol 43km/h ga odpre pa razpici..slisow sem da nej bi biw kao nek prstan v variomatu kot neka blokada..??kako vem da je se not da ne bom slucajno brez veze podiral blok?..aja pa bi delav 17.5 ferg na original cilindru?al pa celo 19 ki bi ga kasnej dal na kit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
haha. ne rabiš nič podirat, dekl dol vzem pa boš vidu če je al ni |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 12:52 Naslov sporočila: |
|
|
vem da je treba sam dekl..em kje pa pride nekje pri zvonu menda?al pri sklopki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 13:02 Naslov sporočila: |
|
|
Pri variomatu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 13:35 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | Pri variomatu. |
pri variomatu, ja,
samo rabiš pa poseben kluč za blokiranje variomata,
da boš ga lahko zblokirau pa potem dol vzel .. drugače negre,
razen s pnevmatsko pištolo, a je večje tveganje, saj lahko komot vničiš gvinte,
ne se zajebavat, nekdo je že z nekim namenom izumil ta kluč, ..ni kar tako:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 06 Jul 2010 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
aha..bom jst pogledu kak kluč rabm pa ga bom naredu..ce sm do zdey use bom pa se tistga..cene pa pištolo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
zanimame še če je kej razlike da najprej na original cilinder ruknem 17.5 ferg??al bo zalival zdej mam gor orig. dellorto 14..samo dvomim da je ker je ko od frčota lih da diha mašina:P..pa še to..en mi proda cilinder Polini corsa 70cc AC hlajenje tko k pr men..piše da je za piagio mašino..pa 17.5 ferg,bat in zx-sa..bi pasalo to na mojga? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ozmec Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 19:55 Prispevkov: 254
|
Objavljeno: 07 Jul 2010 21:37 Naslov sporočila: |
|
|
kumr je napisal/a: | zanimame še če je kej razlike da najprej na original cilinder ruknem 17.5 ferg??al bo zalival zdej mam gor orig. dellorto 14..samo dvomim da je ker je ko od frčota lih da diha mašina:P..pa še to..en mi proda cilinder Polini corsa 70cc AC hlajenje tko k pr men..piše da je za piagio mašino..pa 17.5 ferg,bat in zx-sa..bi pasalo to na mojga? |
razlika je je v hitrosti če daš gor 17,5 fergazer zalivalo ga nebo sam ga moraš lepo naštelat pa bo. cilinder bi ti pomoje pasau, zx pa tudi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Jul 2010 00:07 Naslov sporočila: |
|
|
Ozmec je napisal/a: | kumr je napisal/a: | zanimame še če je kej razlike da najprej na original cilinder ruknem 17.5 ferg??al bo zalival zdej mam gor orig. dellorto 14..samo dvomim da je ker je ko od frčota lih da diha mašina:P..pa še to..en mi proda cilinder Polini corsa 70cc AC hlajenje tko k pr men..piše da je za piagio mašino..pa 17.5 ferg,bat in zx-sa..bi pasalo to na mojga? |
razlika je je v hitrosti če daš gor 17,5 fergazer zalivalo ga nebo sam ga moraš lepo naštelat pa bo. cilinder bi ti pomoje pasau, zx pa tudi |
Sam corsa je mid-race, jaz bi ga bol odprl kot pa ZX, pa 17,5. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 08 Jul 2010 13:14 Naslov sporočila: |
|
|
za prvo silo bo kar tako..zx bo gor glede 17.5 pa ne vem danes dobim tega ce najdem usaj 19 bo kul..samo sm gledu naj bi imel okoli 12HP hehe..to pa ne vem ce je kej zdravo za gred:S |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 08 Jul 2010 16:33 Naslov sporočila: |
|
|
kumr je napisal/a: | za prvo silo bo kar tako..zx bo gor glede 17.5 pa ne vem danes dobim tega ce najdem usaj 19 bo kul..samo sm gledu naj bi imel okoli 12HP hehe..to pa ne vem ce je kej zdravo za gred:S |
za orginal seveda da ni zdrav MID-RACE,
sploh pa če ima gred že kaj lufta pol pa še tolko majn zdravo za gred...
daj samo gor 17,5 in zx, pa dokler ti bo ta cilinder služo dobro da nebo zaribo ali kaj, dotakrat mej to gor, vsaj pomojem... _________________ Peda tuning is not a crime !! hahahahah |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|