Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 08 Avg 2011 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
kako pa so noter dobili zobnik v zvon ne da bi zdrasaval _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 08 Avg 2011 16:51 Naslov sporočila: |
|
|
COYOTE: ni bilo mišljeno da smao z zvoncem se dobi, mišljeno je bilo da zvonec zdrži hudo predelan agregat torej na originalnem ne bi smelo bit problemov.
the MAN: obstajjo cnc rezkarji ki zobke naredijo kot za šalo, pa ta aluminij ni navaden ko se ga kupi v merkurju, je posebna zadeva _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Avg 2011 16:54 Naslov sporočila: |
|
|
Greš v impol v bisterco in se pozanimaš, kakšne zlitine vse dobiš, in ko imaš primeren material, lahko daš delat... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Coyote Stopnja:
Pridružen/-a: 19.11. 2010, 17:30 Prispevkov: 210 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 08 Avg 2011 19:19 Naslov sporočila: |
|
|
@italia1: ma ne...mi je tudi zvonec zanimiv ampak me je bolj variomat impresioniral _________________ "Pure driving, real racing...that makes me happy." - Ayrton Senna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 19 Okt 2011 15:27 Naslov sporočila: |
|
|
Končnona so na voljo tudi variatorji za minarelli in piaggio 50 -70-80-90ccm, serija je omejena.
cena je 142 euro + poštnina zraven se dobi 2 seta valjčkov poljubne teže. Za vsak dodaten set valjčkov je + 10 euro
nekaj novega pa so tudi zvonci za sklopke iz posebnega ALUMINIJA, trenutno so na voljo za maxiscooterje vendar bodo kmalu tudi za 50-70-80-90ccm skuterje. Prednost aluminijastega zvona je manjša teža, kar prevedeno pomeni, občutno boljše pospeševanje, manj potrebne moči za bremzanje in boljša odzivnost v zaprtih ovinkih. Cena še ni znana;)
_________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 19 Okt 2011 16:02 Naslov sporočila: |
|
|
super _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 19 Okt 2011 16:09 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiva zadeva, ampak zaenkrat predrago, glede na to da da še niso potrjeno enkrat bolši od navadnih variatorjev.
Zanima me pa teža teh zvonov... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 19 Okt 2011 16:22 Naslov sporočila: |
|
|
to ti govoriš da niso. TRTeam jih uporablja na vseh svojih dirkalnikih, prav tako ostali top team-i, en razlog je;) mar ne.
Cena je visoka, vendar vredna tistega kar se dobi. Seveda ni to priporočeno za uporabljat vsak dan ker je res predrago anpak za dirkanje kjer je vsak hp in trpežnost pomembna je zlata vredno.
Ena zanimivost:
Na zadnji dirki ta vikend stage6cup so enemu naključnemu amaterju ki se ponavadi vozi med 15 in 18 mestom nataknili v nedeljo zjutraj pred dirko tale variator, češ da saj itak nima kaj izgubit in tip je končal prvo dirko na 7 mestu drugo pa na 5
In seveda ponavljam : NOBENEGA SE NE SILI NIČ KUPOVAT,zato so komentarji kot so " uf predrago" , " za ta denar dobim 2 malossija" in podobni so brezvezni. Samo pokazano je kaj se da dobit in da zadeva deluje. V naši ekipi boso skuterji opremljeni z temi variatorji za druge mi pa dol visi.
Lp _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 19 Okt 2011 16:26 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, ne trdim da niso, mogoče sem se slabo izraziu...
In ja, ti tvoji primeri zadostujejo potrditvi da je nekaj na tem tudi v praksi. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
Zadnja dirka stage6cup italia. Klasa 71-95ccm
Prvo štartno mesto ima GIOVACCHINI TEAM stage6 z cilindrom stage6 rt big 95ccm in seveda celotni prenos ( variator, jermenice itd) stage6 rt
Četrto štartno mesto ima FULGONI team TRT cilinder 2fast 78ccm ( ja 78ccm ker 86ccm je bil premočan za to stezo) variator FR4 + jermnice stage6 jermen malossi
Oba imata 28mm uplinjač. S tem da je razlika med agregati za celih 17ccm
Mislim da se tukaj pokaže kakšne zmogljivosti ima tale variator
_________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 26 Okt 2011 14:17 Naslov sporočila: |
|
|
Am, sam da te vprašam. Kaj pa na švohnejših cilindrih kot HE in HE+ se tudi opazi taka velika razlika?
Aja, pa btw. Malossi jermen je bolši kot R/T, al je to slučajno tak setup? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 27 Okt 2011 12:13 Naslov sporočila: |
|
|
NA HE cilindrih je razlika sorazmerno manjša. to ne pomeni sedaj da če daš variator na 50ccm pičiš mimo 70ccm sporta, vendar s tem variatorjem imaš vedno boljše performanse kot z običajnim pa naj bo original ali športni.
Vam dam primer. Iskal se je skuter v čimslabšem možnem stanju in sm ga dobili. Zip zračni letnik 92 50ccm na števcu je pisalo 33000km s tem d aje bila zajla od števca strgana. Celoten okvir pod plastikami je bil zarjavel. Vsi deli so bili original razen izpuh leovince sp3 izpuh prav tako star ko 100 letni hrast. No nekako smo ga uštimali da je delal. Končan hitrost je bila 67kmh ( merjeno z gps-o,) jermen je bil bogi. Zamenjali smo samo variator z enakimi valčki ( ista teža) vse ostalo je ostalo kot je bilo prav tako zrabljen jermen. Skuter je pokaza 73kmh. Če to ni dokaz odličnega delovanja ne vem. ko pridejo ALU zvonci sklopke bo še bolj veselo _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 27 Okt 2011 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Neki bi še uprašu...
Vetrnica se dobi zraven tudi, al to treba pač dat neko primerno (MHR, R/T...)? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 27 Okt 2011 20:17 Naslov sporočila: |
|
|
vetrnice ni zraven lahko pa saš original ali malossi ali stage itd _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 30 Okt 2011 13:11 Naslov sporočila: |
|
|
Če se vrnemo k varjatorjem :
Tam na posnetku sm vidu , da se lepo zarotira, verjetno pride do manjših izgub, kot pri navadnih varjatorjih. Verjetno treba malo podmazat vodilo, pa bi še hitreje zdrsnil.. Huda scena ni kaj!! _________________ Only niga that i trust is me |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|