Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Nov 2007 10:55 Naslov sporočila: |
|
|
ducati štrom za minarelli menda paše
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 09 Jan 2008 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
a majo tanovi kiviji LC?? :??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 09 Jan 2008 13:48 Naslov sporočila: |
|
|
ma ne če je skos ista mašina lejga. mal dnarja mal muske. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PoLiCh Stopnja:
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47 Prispevkov: 177 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Jan 2008 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
pa najbolje je od aerox-a mašino gor dat tak kot sn jaz |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 13 Jan 2008 10:21 Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam s tabo, pa dobrodošel tuki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 13 Jan 2008 16:45 Naslov sporočila: |
|
|
pa sj je ubistvu useen kašna je mašina...važn je kaj je v mašini...pa welcome |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Gregc Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2007, 17:59 Prispevkov: 6 Kraj: Planet KEEWAY
|
Objavljeno: 02 Avg 2008 10:42 Naslov sporočila: |
|
|
no zdj da vam malo povem moje izkušnje o keewayu ...
seveda sem bil zadovoljn ko sem menjal izpuh in mi je števec kazal čez 80, peljal pa sem se dobrih 65.
nato sem menjal variomat in sem se peljal okoli 75.
vse je po malem crkvalo, kot se za tako jajco spodobi in ko sem menjal zadeve sem videl kako cenene stvari iz kako nekvalitetnih materialov vgrajujejo v te skuterje.
deli so nekakovostne izdelave, da o mehkužnosti in teži materialov ne izgubljam besed ...
če se odločate zaskuter bi vam priporočal, da se pozanimate o serviserjih, če sploh so v vaši bližini in pa seveda kako in po kaki ceni servis opravijo.
keeway za servisiranje NIMA poskrbljeno(oz. ima, vendar zelo slabo), serviserji pa so laiki, ki nimajo pojma o tovrstnih skuterjih.
S skuterjem boste zadovoljni prvih 3000 km in nikoli več
!
toliko z moje strani,LP _________________ Na uluci sam stojim ... pijan sem a se držim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
robertox Stopnja:
Pridružen/-a: 15.08. 2008, 07:42 Prispevkov: 2
|
Objavljeno: 17 Avg 2008 11:28 Naslov sporočila: |
|
|
kakšne el. blokade kewey matrix nima sm ga glih kar prodav in je šov 85-90 odvisno od zraka(vroče ali hladno) se že enmu serviserju dokazu da je nima pa lahko še komu do 07l. je nima grem stavit _________________ kar me ne ubije me okrepi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 17 Avg 2008 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
80 po števcu je 62 realnih merjeno z garminom. teb skuter še 70 ni šel pri 10.000 obratih začne skutr trokirati, ker mu zmankuje iskre, zato je težko nastavit 70cc oz. sport + zx še nekak gre, za ostalo je pa treba štrom menjat. z ducati štromom se keeway brez problemov zavrti veliko čez 10.000 (probano s corsa + forrace, original in ducati štrom)
robertox govorim iz izkušenj ker tok ko sem js keewaya prešraufu ga je redkogdo. pa nisem tak da bi vse neki na pol naredu pa tuki drugim buče prodaju.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare506 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.07. 2008, 20:24 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 19:44 Naslov sporočila: |
|
|
Katere so najbolj pogoste stvari, ki crknejo na teh skuterjih? Posebno takrat ko ga odblokiraš oziroma predelaš?
Lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 15 Sep 2008 13:21 Naslov sporočila: |
|
|
vetrnica pri variomatu oz. vse ostalo okol tega. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mare506 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.07. 2008, 20:24 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 21 Sep 2008 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
Torej, če zamenjam avspuh in variomat je dobr če zamenjam še vetrnico in podobne zadeve?
Zanima me še če lahko dosežeš 80km/h sam z menjanim športnim avspuhom in variomatom ali je potrebno menjati še štrom?
Lp! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Brodi Stopnja:
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 21:54 Prispevkov: 296 Kraj: Domžale town
|
Objavljeno: 21 Sep 2008 12:32 Naslov sporočila: |
|
|
ni treba štroma menat _________________ ...Brodi style... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
moser73 Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 08:53 Prispevkov: 16 Kraj: novo mesto
|
Objavljeno: 19 Sep 2009 11:14 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mam kewaya f-act pa sem ga super uštimal
stage 6 PRO izpuh
cilinder kit 70ccm
menjan variomat
valjčki
diza
uplinjač
sklopka
blokade imam pa še vse notri pa me zanima kje bi lahko kupil ta štrom? pa koliko stane _________________ By moser xD
scooter tuning is not a crime!!!!
You hit me, we hit you!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 19 Sep 2009 11:46 Naslov sporočila: |
|
|
PRvič: Ker štrom? Celotno navitje, športno predvidevam, ali samo športni CDI?
Drugič: Zakaj bi sploh menjavau štrom?
Tretjič: Zakaj blokad ven ne daš? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|