Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
men se ful dopadejo ko ma ponoč tist alien look |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 18:08 Naslov sporočila: |
|
|
Ni slabo, sploh pa v primerjavi z prej. Lepo si ga zrihtu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 25 Maj 2008 19:59 Naslov sporočila: |
|
|
prejle sm se mal vozo in ful dober izpade ) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 06:58 Naslov sporočila: |
|
|
am... zdej se še mam možnost za ror odločat ker še nism naročil kaj naj vzamem za minarelli, ful me mika stage6 pro ali pa ZX meybe tut RR
povejte kaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
Največji učinek na 50cc bo, če vzameš laserja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
cena? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 20:53 Naslov sporočila: |
|
|
okol 135€ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2008 21:17 Naslov sporočila: |
|
|
pismo danes se peljem po glavni pa je kamot šel 75 se ustavim na rdeči pa čakam, se pržge zelena pa motor komi speljal prlezem čez križišče pa ustavim na busni, malo pregledam in vse se mi zdi ok... domov sm se pa peljal z pol zauga pa max 20kmh, če zaug ugasnem motor ugasne, če ga dam na pouno motor ugasne... fak ma kdo kako idejo kaj je lahko narobe? jz sumim dizo al pa svečko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 07:28 Naslov sporočila: |
|
|
frgazr očisti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
martinch_ Stopnja:
Pridružen/-a: 18.03. 2007, 21:23 Prispevkov: 20 Kraj: maribor.
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
to meni runner enako dela pa sem ščistla fergazer pa še zmeraj _________________ xdcfreakx |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 15:10 Naslov sporočila: |
|
|
danes je šel celo 25 ščistil vse kar je možno, kriv je lahko še samo prenos, da se jermen ne raztegne preveč... sam mašina nima volje it v obrate |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 04 Jun 2008 18:45 Naslov sporočila: |
|
|
mene tud to jebe, mašina kr nima moči, pa mam nov motor 1000km, če sva 2 gor, 30-40 pele, drugače šov 50+, pa nevem kaj nej nardim... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 08 Jun 2008 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
danes smo zadevo 50% rešili motor je baje dobival premalo lufta v fergazor smo vzel airbox dol pa smo ugotovil da se pelje 60 brez airboxa men nč ni blo jasno ni on pol sm gor dal šprtn filter, zrak zaprl do konca in motor potegne do 60 vendar se mi zdi da ma preveč zraka v fergazor saj ko gas navijem do konca motor začne morit in ne razvije obratov... zato bom poskusil trik z odrezanim kosom majice in zalimal deloma filter z izolircem.. kakšne druge ideje? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 08 Jun 2008 18:40 Naslov sporočila: |
|
|
večjo dizo morš dat ane |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 08 Jun 2008 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
mi bo še bolj pil že zdej gledam štec kok padaaaaaaa bom kr lepo tolk zadušil kt je blo prej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|