Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Brodi Stopnja:
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 21:54 Prispevkov: 296 Kraj: Domžale town
|
Objavljeno: 09 Sep 2008 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
preobleka je preobleka, al ma une elastike spodi al pa ne je isti K, sam spodi une sponke nastrelaš. Jakcu reč...(adminu) _________________ ...Brodi style... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 10 Sep 2008 05:35 Naslov sporočila: |
|
|
Se bom zmeno ja Hvala ti _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jizzy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2008, 12:50 Prispevkov: 49 Kraj: ok. Ptuja
|
Objavljeno: 10 Sep 2008 15:24 Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko poveste kak se menjajo valčki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ryan_atwood Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 10 Sep 2008 15:33 Naslov sporočila: |
|
|
Jizzy je napisal/a: | Mi lahko poveste kak se menjajo valčki? |
1. Odstraniš pokrov mašine
2. Vzameš dol vetrnico (rabiš pneumatsko pištolo)
3. Vzameš na levi strani jermen dol
4. In si pri variomatu.......
5. Vzameš dol pokrov valčkov...
6. Menjaš valjčke
7. Daš variomat nazaj gor (mora bit pravilno dan gor tako tudi valjčki)
8. Namestiš jermen
9. Daš gor vetrnico in jo zašravfaš gor z pneumatsko
10. Namestiš gor pokrov mašine (priporočam ti da ga prišraufaš gor z 3 šraufi, da če valjčki niso pravi (so prelahki ali pretežki) lahko spet odznova zamenjaš..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 11 Sep 2008 17:13 Naslov sporočila: |
|
|
eno vprašanje.
mogoče kdo ve kaj je razlika v NGK svečki br9hs in br9hs-10???
to so svečke za minareli, sam nevem kaj tista 10ka pomen??
mogoče kdo ve |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ryan_atwood Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me če ko daš blokade ven moraš nujno menjat dizo...? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 17:48 Naslov sporočila: |
|
|
ne, dize sploh ni treba menjat, oz. sploh ni nč bolš.. Če maš org. filter moreš met org. dizo... dizo pa filter se da pol na 70cc oz. skor mid race predelave... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ryan_atwood Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 18:20 Naslov sporočila: |
|
|
No...TNX....končno sem lahko frendu dokazal da ko daš blokade vun ni treba dize menjat. On je skoz trdil da ti cilinder ribne če imaš org dizo pa brez blokad......pa da moreš menjat.....jaz pa glih obratno.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | ne, dize sploh ni treba menjat, oz. sploh ni nč bolš.. Če maš org. filter moreš met org. dizo... dizo pa filter se da pol na 70cc oz. skor mid race predelave... |
looooooooooooool. jaz mam orginal filter pa menjano dizo _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 20:51 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, da se nitje spremenili Saj tudi to sn hoto od začetka, vendar nimam takšne pozicije za takšna dejanja, je bila obična najprimernejša - tnx _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 21:12 Naslov sporočila: |
|
|
Evo vprašanje spet ...
Kakšna kombinacija bi bila bolša ?
dr evo 70ccm in izpuh stage 6 pro replica
ali
stage6 sport pro 70ccm in izpuh stage 6 pro replica ?
S tem da gledamo je stage 6 alu, in definitivno majn prevozim z njim, kot pa z dr evo, s tem, da je dr evo cenejši in tudi to, da je dr evo po moči primerljiv z stage 6 sport pro !!! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
T!LeN je napisal/a: | F4rXiiii^ je napisal/a: | ne, dize sploh ni treba menjat, oz. sploh ni nč bolš.. Če maš org. filter moreš met org. dizo... dizo pa filter se da pol na 70cc oz. skor mid race predelave... |
looooooooooooool. jaz mam orginal filter pa menjano dizo |
lhko sam ti ne lavfla lepo, jz sm mev tud, sam sm pol hitro fukno športn filer.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 12 Sep 2008 21:49 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Evo vprašanje spet ...
Kakšna kombinacija bi bila bolša ?
dr evo 70ccm in izpuh stage 6 pro replica
ali
stage6 sport pro 70ccm in izpuh stage 6 pro replica ?
S tem da gledamo je stage 6 alu, in definitivno majn prevozim z njim, kot pa z dr evo, s tem, da je dr evo cenejši in tudi to, da je dr evo po moči primerljiv z stage 6 sport pro !!! |
jz mam dr 70ccm evo + stage6 pro replica
ubijalska kombinacija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 13 Sep 2008 09:26 Naslov sporočila: |
|
|
QL, do klko se pa kaj zavrti ??? in kakšna je kaj končna ?
Klko jas gledam to, naj bi bil po govoricah drugih izpuh stage 6 pro replica primeren za 50ccm, vendar piše na cilindru, da je primeren vse do midrace predelave ! kako je zdaj to ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 13 Sep 2008 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Ma oni so čudni, pri nih je že zx primeren za HE. Replica je za 50, za več pa nabav proja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|