forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



NASPLOŠNO "debata" o tem in onem...
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 66, 67, 68  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Sep 2011 16:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

40,4 vesel
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rok34
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2011 20:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? nor nor
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cerar
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2009, 18:16
Prispevkov: 172
Kraj: RadomljE GhettO

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2011 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živ!

Zanima me če so keri fedrci za v sklopko bolj trdi od Malossi rumenih?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2011 21:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

rok34 je napisal/a:
Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? nor nor


ne moreš primerjat orginal pa MVT, ki je narejeno da se zvrti do 15000rpm(če se ne motim) in bo do tistih obratov(ki jih neboš nikoli dosegel) delovalo super. Original navitje ni narejeno za to, tak da največkrat zajebava prav navitje.

Primer: meni je na mizi pokazalo le 8,8HP, moral pa bi jih imeti krepko čez 10.. prav tako je motor trokiral nad 11000rpm... in to na SPORT cilindru... kaj bi bilo šele na MR.

Aja pa tisti niso magneti, ampak je stator, magnet je samo eden in to je v bistvu pokrov, ki se vrti in pokriva stator. Maš pa še pol innenrotor, ki pa je čisto druga stvar..
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2011 21:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cerar je napisal/a:
Živ!

Zanima me če so keri fedrci za v sklopko bolj trdi od Malossi rumenih?


Za minarelli agregate imaš(od mehke do trde):

Original:
zelene
modre
rdeče

Sport:
bele
zelene
rumene(če imaš te)

MHR:
rdeče(js mam noter te, ker so mi bile rumene premehke..)
modre
ČRNE
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rok34
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 23 Sep 2011 21:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razgrajač je napisal/a:
rok34 je napisal/a:
Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? nor nor


ne moreš primerjat orginal pa MVT, ki je narejeno da se zvrti do 15000rpm(če se ne motim) in bo do tistih obratov(ki jih neboš nikoli dosegel) delovalo super. Original navitje ni narejeno za to, tak da največkrat zajebava prav navitje.

Primer: meni je na mizi pokazalo le 8,8HP, moral pa bi jih imeti krepko čez 10.. prav tako je motor trokiral nad 11000rpm... in to na SPORT cilindru... kaj bi bilo šele na MR.

Aja pa tisti niso magneti, ampak je stator, magnet je samo eden in to je v bistvu pokrov, ki se vrti in pokriva stator. Maš pa še pol innenrotor, ki pa je čisto druga stvar..






ok, OK , zdej me pa zanima kako vem če magnet ne dela, samo po tem če se ne vrti zavija z očmi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
rok34
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2011 20:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru??
_________________
To so nore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2011 21:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

rok34 je napisal/a:
zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru??


Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti?
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
rok34
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08
Prispevkov: 143

PrispevekObjavljeno: 01 Okt 2011 22:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
rok34 je napisal/a:
zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru??


Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti?


Samo ugibal nasmejan
_________________
To so nore
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2011 09:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

rok34 je napisal/a:
svizec je napisal/a:
rok34 je napisal/a:
zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru??


Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti?


Samo ugibal nasmejan


No za 15k moreš zamenjat VSE. Ne sam štrom, amapak VSE. Na nekaterih CDI enotah sicer piše da zdržijo do 15 000 obratov, ampak to pomeni da zdržijo tolko, ne pa da se ti bo skuter vrteu tolko...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Andraz
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 02.06. 2009, 18:59
Prispevkov: 5

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2011 20:21    Naslov sporočila: ham Odgovori s citatom

Mam en problem
Skuter noče vžgat eletrika je, samo ne vžge.Gre pa za typhona 1998, polini sport predelava s fergazerjem 17.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 17:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa.
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 17:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jalen je napisal/a:
Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa.


Dooosti folka jo uporablja. In ja, je vredna svojega denarja.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 17:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
jalen je napisal/a:
Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa.


Dooosti folka jo uporablja. In ja, je vredna svojega denarja.

okej hvala za info.
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 06 Okt 2011 19:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jalen je napisal/a:
Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa.


js sm jo meu na sport predelavi, je super sam sem jo prodal ker gre višje mežik
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 58, 59, 60 ... 66, 67, 68  Naslednja
Stran 59 od 68

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu