Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Sep 2011 16:14 Naslov sporočila: |
|
|
40,4 _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rok34 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cerar Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2009, 18:16 Prispevkov: 172 Kraj: RadomljE GhettO
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
Živ!
Zanima me če so keri fedrci za v sklopko bolj trdi od Malossi rumenih? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 21:24 Naslov sporočila: |
|
|
rok34 je napisal/a: | Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? |
ne moreš primerjat orginal pa MVT, ki je narejeno da se zvrti do 15000rpm(če se ne motim) in bo do tistih obratov(ki jih neboš nikoli dosegel) delovalo super. Original navitje ni narejeno za to, tak da največkrat zajebava prav navitje.
Primer: meni je na mizi pokazalo le 8,8HP, moral pa bi jih imeti krepko čez 10.. prav tako je motor trokiral nad 11000rpm... in to na SPORT cilindru... kaj bi bilo šele na MR.
Aja pa tisti niso magneti, ampak je stator, magnet je samo eden in to je v bistvu pokrov, ki se vrti in pokriva stator. Maš pa še pol innenrotor, ki pa je čisto druga stvar.. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 21:28 Naslov sporočila: |
|
|
cerar je napisal/a: | Živ!
Zanima me če so keri fedrci za v sklopko bolj trdi od Malossi rumenih? |
Za minarelli agregate imaš(od mehke do trde):
Original:
zelene
modre
rdeče
Sport:
bele
zelene
rumene(če imaš te)
MHR:
rdeče(js mam noter te, ker so mi bile rumene premehke..)
modre
ČRNE _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rok34 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 23 Sep 2011 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | rok34 je napisal/a: | Mi lahko nekdo nekaj razloži, ali se lahko katero od originalnih navitji lahko kosa z MVT Milenium, ker kot gledam po forumu, majo folk veliko rabljenih navitji katera vsebujejo od 4-6 magnetov ali kako se tistim reče, k je drat ukol navit, zato me zdej to bega, in ali se splača potem splača kupit MVT ali original pa na kaj morm pazit pri navitjih (kako lahko vidm kdaj navitje ne dela)?? |
ne moreš primerjat orginal pa MVT, ki je narejeno da se zvrti do 15000rpm(če se ne motim) in bo do tistih obratov(ki jih neboš nikoli dosegel) delovalo super. Original navitje ni narejeno za to, tak da največkrat zajebava prav navitje.
Primer: meni je na mizi pokazalo le 8,8HP, moral pa bi jih imeti krepko čez 10.. prav tako je motor trokiral nad 11000rpm... in to na SPORT cilindru... kaj bi bilo šele na MR.
Aja pa tisti niso magneti, ampak je stator, magnet je samo eden in to je v bistvu pokrov, ki se vrti in pokriva stator. Maš pa še pol innenrotor, ki pa je čisto druga stvar.. |
ok, , zdej me pa zanima kako vem če magnet ne dela, samo po tem če se ne vrti |
|
Nazaj na vrh |
|
|
rok34 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 01 Okt 2011 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru?? _________________ To so nore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Okt 2011 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
rok34 je napisal/a: | zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru?? |
Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
rok34 Stopnja:
Pridružen/-a: 17.02. 2011, 15:08 Prispevkov: 143
|
Objavljeno: 01 Okt 2011 22:03 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | rok34 je napisal/a: | zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru?? |
Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti? |
Samo ugibal _________________ To so nore |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 02 Okt 2011 09:30 Naslov sporočila: |
|
|
rok34 je napisal/a: | svizec je napisal/a: | rok34 je napisal/a: | zanima me ali bi mogoče da bi zamenal sam CDI enoto in ne celega magneta da bi prišel do 15.000 obratov ??? in ali bi se potem original skuru?? |
Pa ti veš kaj je to 15k obratov, ali si pač samo ugibau, ker se ti zdi dosti? |
Samo ugibal |
No za 15k moreš zamenjat VSE. Ne sam štrom, amapak VSE. Na nekaterih CDI enotah sicer piše da zdržijo do 15 000 obratov, ampak to pomeni da zdržijo tolko, ne pa da se ti bo skuter vrteu tolko... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Andraz Stopnja:
Pridružen/-a: 02.06. 2009, 18:59 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 02 Okt 2011 20:21 Naslov sporočila: ham |
|
|
Mam en problem
Skuter noče vžgat eletrika je, samo ne vžge.Gre pa za typhona 1998, polini sport predelava s fergazerjem 17. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 17:23 Naslov sporočila: |
|
|
jalen je napisal/a: | Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa. |
Dooosti folka jo uporablja. In ja, je vredna svojega denarja. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 17:31 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | jalen je napisal/a: | Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa. |
Dooosti folka jo uporablja. In ja, je vredna svojega denarja. |
okej hvala za info. _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Okt 2011 19:47 Naslov sporočila: |
|
|
jalen je napisal/a: | Zanima me kaksna je sklopka malossi fly? ker nikjer ne vidim da bi jo kdo uporabljal? pač zanima me mnejne ce je vredna nakupa. |
js sm jo meu na sport predelavi, je super sam sem jo prodal ker gre višje _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|