forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



MALAGUTI F15 70kit ne gre nikamor
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 15:45    Naslov sporočila: MALAGUTI F15 70kit ne gre nikamor Odgovori s citatom

Lp

Imam skuter Malaguti firefox F15 l.2004. Na skuterju je menjan bat in cilinder(70kubikov) menjal sem uplinjač delorto 17,5 in skuter enostavno ne gre nikamor...nima moči. Pred menjavo samo brez blokad je šel skuter 90 sedaj gre po ravnini 70/75 v hrib pa nikamor(30 recimo)....nekateri mehaniki pravijo da moram zamenjati izpuh in neke povratne sklopke ali nevem kaj točno in sem to tudi naročil, vendar sem skeptičen da bo ob menjavi izpuha kar 100% razlika saj skuter bi moral iti 100 oziroma še več....problem je tudi da obrati pridejo samo do 4000 čeprav se dere skuter ko da bi bil na 15000. Ima mogoče kdo kakšno idejo ali je mogoče kakšna napaka kje drugje ali je rez izpuh kriv saj nebi rad vrghel 150 evrov v smeti dobesedno.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 16:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ob menjavi cilindra z vecjim(vecja kubikaza) je potrebno menjati/nastaviti tudi ostale stvari kot so valčki, povratna, fedrce v sklopki, diza v uplinjaču ter seveda tudi izpuh da se kar najbolje izkoristi cilinder. Vendar originalni gus cilindri npr. dr evo deluje tudi z original izpuhom, ima celo malo vec navora v nizjih obratih. Pri tebi je problem v valčkih, povratni in vzmeteh sklopke. skuter ni pravilno nastavljen in zato se ti ne zavrti v obrate. Pelji nekomu da ti to nastavi( potrebno je dati lazje valcke in druge vzmeti sklopke). Ni vse plug in play
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 18:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

A je mogoce da je kaj narobe z elektroniko saj pride samo do 4000 obratov? In nekdo mi je omenjal tudi neki squish ce se temu tako rece....malo sem skepticen da bo s temi fedrcki in izpuhom tako velika razlika....uplinjac je drugace nastavljen tako kot je treba in valjcki so novi
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 19:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Squish pas pomeni, koliko se bo stisnila mešanica bencina in zraka med glavo in batom, na podlagi tega, kako močna bo eksplozija in kako močan bo odriv bata. Posledica napačnega squisha je tudi pregrevanje cilindra, v najhujšem primeru lahko pride do poškodb na ojnici ali igličnih ležajih ob prevelikem stisku mešanice. Kupi si ngk br9hs svečko. Fedrci, izpuh, valcki igrajo odločilno vlogo pri nastavitvi skuterja. To, da si kupil nove valčke ne pomeni prav nič. Pomembna je teža in ti imaš pretežke zaradi tega se ti motor ne razvrti.
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 19:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aha...narocil sem leovince touring izpuh(valcki naj bi bili zraven) in pa neko povratno vzmet in te fedrcke....drug teden bom to zamenjal in upam da bo potem skuter sel tako kot mora iti...ker prakticno bo vse novo...bat in cilinder nimata niti 100km uplinkac prav tako nov delorto 17.5 in sedaj se tole vse....skratka ko se to vse zamenja in uplinjac nastavi bi to moralo stimati ce prav razumem?
Aja pa najlepsa hvala za odgovore kar se skutrjev tice sem res zelen...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 19:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.saplex.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3914&detailID=3877

Je to ta svecka?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 20:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nebi ti bilo treba naročiti novega izpuha. tisti leovince je kot original izpuh. Lepo sem ti rekel da kupi druge valčke. vsega skupaj je za 15€ stroškov...
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 28 Maj 2014 22:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobro za izpuh sem gledal ima skoraj identične zmogljivosti kot ZX tako da čisto kot originalen ni ampak nima veze, kar se tiče valjčkov pa tisto povratno vzmet in fedrčke al kaj točno si napisal tudi rabim ali ne?? Valčki so drugače original 6,5gramski sedaj bi moral dati koliko? 4 oziroma 4,5 ali več? Iz kje pa si če smem vprašati, ker vidim da veliko veš in bi mi mogoče lahko ti pomagal če si kje blizu da to usposobimo:)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 08:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sedaj težko rečem katero težo valčkov bi moral izbrati. Probaj s tisitimi ki jih bos dobil zraven izpuha. Za vsak izpuh je različen, torej vsak potrebuje svojo težo valčkov prav tako cilinder. Tisti valčki ki jih dobiš zraven izpuha so namenjeni za original cilinder. Lažje bova določila težo valčkov če mi poveš kateri cilinder imaš namontiran? Na tej strani http://www.skuterist.si/index.aspx?source=nasveti
imaš nekaj uporabnih nasvetov za lažje nastavljanje skuterja.
Še nekaj zelo pomembno.... ko se namesti nov cilinder na skuter ga je treba uteči se pravi ko se stvar začne montirati na skuter je cilinder, bat ter ležaj rahlo namaže z oljem.(olje za mešanico). GUS: utekanje cilindra poteka nekje 400km
-Po vgraditvi pustit 40min laufati,temperaturo kontrolirati
-20minutni turni; 20min se voziti(max. pol gasa) 10min stati,20min voziti,10min stati itd...
od 150km dalje lahko vozite kak dolgo hočeš
-od 350km dalje lahko tu pa tam zategnete za kratek čas poln gas za par sekund vendar ne prehitro zategnit gasa
-od 400km dalje lahko noriš
če rečem pol gasa,ne mislim da naj celi čas s pol gasa se vozite,saj je to zlo škodljivo!!!

Najbolj škodljivo pr ajnfaranju je cel čas voziš s polnim gasom,2. najbolj škodljivo je vozit cel čas z pol gasa.
To pomeni,da nesmeš cel čas na istih obratih vozit
Zelo važno je tudi,da vsakič ko se pelješ pustiš da se cilinder segreje in prvih par metrov zelo počasi voziš.
sem pa iz dolenjske
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 10:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

S cilindrom in batom je ze prevozenih nekje 400 500 km ptoblem je samo da kakor sem zgoraj napisal nekaj ne stima...aha pol nisva tako blizi jaz sem iz trbovelj
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 12:21    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Diza 80, kot prvo. Na stock zračnem filtru. Če imaš ta auspuh mi9slim da so tudi valčki identični serijskim in bodo ok. Povratno ne diraj nič, je stock čisto OK za ta izpuh. Glede na obrate se prilagaja valčke in vse to, obrate pa ti omogoča izpuh, ne cilinder. Vrži gor stock izpuh, stock valčke, dizo 80 v uplinjač, pa če nebo delalo potem je nekaj narobe.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 15:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Saj je vse stock samo uplinjač je pač delorto 17,5 in diza mislim da je 80 ja, ker je bilo praktično ob menjavi diz vedno isto...motor pač negre čez 4000 obratov...po ravnini pride do tistih 70-75kmh v hrib pa 20-30..skratka ne gre nikamor.....ker dejasnko s 70kitom bi mogel iti 100...pa če tudi ne 100 da bi šel vsaj toliko kot je šel brez blokad na stock cilindru ampak ni niti blizu.....tudi sam pa sem skeptičen da bo ob menjavi izpuha in valjčkov takšna razlika,,,,slutim tudi sam de nekaj ni ok mogoče z elektroniko ali nekaj nevem res ne ostajam brez idej prav tako pa mehaniki....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 16:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

To so pocarski mehaniki. Ob menjavi valčkov in tega pa ja, lahko ogromno pridobiš če imaš napačne notri. Pol grama se sicer ne pozna veliko, ampak če imaš pa razliko 2g+ pa se pozna zelo.

prek foruma pa je teško ugotavljat še ostale defekte ki so možni. Lahko da je cilinder skurjen, slabo gor dano, karkoli drugega defektno, tudi vario ni večen. ipd..

Lahko je seveda tudi kaj od elektronike zanič, ampak glede na to da imam sam malagutija, pa ni bilo nobenih težav z elektriko, malo dvomim v to.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
ekasteli
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.05. 2014, 15:41
Prispevkov: 21

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 17:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nevem nisem mehanik in se res ne spoznam na to ampak mislim da ali nekaj ni skupaj sestavljeno tako kot bi moralo biti ali ga pa kaksba elektronika blokira...seveda bom videl naslednji teden ko dobim izpuh in vse te stvari ce je bilo res to kar srcno uoam da bo ampak sem zelo skepticen...najprej so vsi govorili uolinjac...zamenjam uolinjac vse isto seveda potem so biki valcki...zamenjam se valcke spet isto sedaj pa kao izpuh in neke povratne vzmeti...nevem uoam da je to ker drugace resnicno nevem kaj bom naredil glede na to da bom stran vrgel ze dibrih 200 evrov....o kaksnih resnih defektih dvomim saj skuter nasploh ima prevozenih nekih 5000 a sam cilinder in bat pa mogoce 300 400km....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 29 Maj 2014 18:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ker izpuh pa sloh misliš nabavit?

Če se spreviu na nekaj resonančnega, ala ZX, potem janbolše da začneš kar novi vario iskat, kakega multivara ali kaj podobnega. Ker drugače spet nebo nič.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu