Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 25 Jan 2010 23:56 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Ja saj, zato pa so stage6 deli vprašljivi kar se kvalitete tiče. Sam cena je pa zlo konkurenčna.
Bi rajši meu roosta, ali pa kake podbne stvari, sam 300€ za izpuh ne dam. Že za cilinder bi globoko razmislu. |
Jas sem zelo malo razmišljal... sicer pa cilindre dela thena v italiji... ni nekega straha po nekvaliteti... Glede blajerc je pa baje vprašljivo... saj bomo videli  _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 25 Jan 2010 23:59 Naslov sporočila: |
|
|
Blajerce so baje zelo vprašljive R/T gredi. bile bi naj v najvišjem rangu, pa ga žau ne zdržijo. HPC če pa obesiš na high-end cilinder se tudi ne konča dobro dostikrat, čeprav je za 16000 obratov narejena. Sam ni vse v obratih. Kakšnega mid-race pomoje more zdržat brez problemov. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Jan 2010 06:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ma ja, ni v obratih vse ampak v nastavitvi predvžiga, tisto je klučnega pomena, da ti ne tolče nazaj bata, ko gre do najvisje lege... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 26 Jan 2010 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ja saj, zato pa je vžig 2,25mm nižje od mrtve točke.
Sicer pa jaz sem bol misliu navor, pa moč polek obratov. Ta centralni ležaj gre na HPC gredeh dostikrat po gobe. Ostalo je vredu. No, sem že vidu ko roko skrivi, sam tud sem že vidu kok jo odtrga iz RHQ gredi. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Jan 2010 12:05 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Ja saj, zato pa je vžig 2,25mm nižje od mrtve točke.
|
Da da - ampak veš kako je, pri manjših obratih ni tega možno opaziti, če si za predvžig malenkost premalo ali preveč premaknil, v višjih obratih je potem hudo, ko začne tolčt nazaj... Zato pa so oni krogeci tisti, ki so za vžige nastavlat, da točno nastaviš prez odstopanja _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 26 Jan 2010 12:14 Naslov sporočila: |
|
|
Misliš tisti diski... Saj, z merilno uro se da še lažje naštelat.
Ja, jeba je to. Sam če pogledaš potem to tak, je tudi nastavitev squisha BW če nimaš vžiga naštelanega. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 18:25 Naslov sporočila: |
|
|
 _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 18:33 Naslov sporočila: |
|
|
Sem že gledal na scooter-attacki... prav zanimiv se mi zdi, plus tega da pogledaš, kej ima zgornjo mejo delovanja, je pa tudi malo jači od vseh ostalih vžigor... znovič me presenečajo francozi  _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 18:38 Naslov sporočila: |
|
|
Jap, 22000 obratov ma zgornjo mejo. Sam to itak ne rabiš. VEč ko 16 ni šans da notri dobiš, pa že 16 mislim da v scooter tuningu ne obstaja. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 18:56 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, dvocilindrični ja... Sam za dvocilindrične maš tudi posebna navitja. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Dang3r Stopnja:

Pridružen/-a: 16.01. 2010, 18:32 Prispevkov: 294 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 18:59 Naslov sporočila: |
|
|
Na SF je enemu švabu pokazalo okoli 19.600 obratov če se ne motim. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 19:01 Naslov sporočila: |
|
|
Dang3r je napisal/a: | Na SF je enemu švabu pokazalo okoli 19.600 obratov če se ne motim. |
Na kerem set-upu? _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
buco Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 19:05 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Dang3r je napisal/a: | Na SF je enemu švabu pokazalo okoli 19.600 obratov če se ne motim. |
Na kerem set-upu? |
Racinga je mel, pa 16,7 KM  _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
svizec Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 07 Feb 2010 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
Pa 19k obratov? Ne gre skupaj... Sem vidu že racinga z več kot bogimi 16 konji, pa je meu 13k obratov. _________________
 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|