forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Vse o predelavi mašin PIAGGIO/GILERA
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 18:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

stankolovski je napisal/a:
Eno vprasanje...Za tistga k kej ve o tem seveda..hudi pospeski na zacetku, do 40, potem pa motor kar malo zamori, (ne vlece vec tako dobro kot do tistih 40), in potem pocasi (no ja,pocasi nekaj prevec ne,ampak zlo pocasnej kot pospeski do 40 pri polno odprtem plin) dobiva do koncne 120 po stevcu..

Kaj bi blo?..je mozno da so pretezki valjcki?...

Setup je tak:

cilinder kit DR evo 70ccm
izpuh Top Performance NARDO
vplinjač Delortto 19 Black edition
Malossi multivar 2000 variomat
Malossi Fly sklopka
Malossi wingbell zvon
Malossi MHR lamelni ventil
Malossi kevlar jermen
Malossi ravno koleno za vplinjač
Stage 6 filter
Rdeci malossi fedri za sklopko
Bela povratna malossi

pretežke valčke mašmežik sm 100%
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 19:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:

Drugače pa da se malo vrnemo: za Midrace cilinder je skoro obvezno, met vsaj 19 ferg. Pač žre, jebiga, sam ti vsaj dovol maže vse skupaj, pa je manj šans da ribne...

eni mi praujo d ni nujn 17.5mm ferg! baje je 17.5mm dovol sam pač treba dize taprave ujet.....drgač je pa tud to možno k sm meu na drugmu motorju 19mm ferg 70ccm celindr pa sm dau pol na enga druzga k sm ga zdj dubu za mele pare in sm meu stage6 PRO izpuh gor pa 17.5mm ferg pa sam kit sm dau gor pa takoj po gasu in mi je motor začel morit k sm neki časa ga do konca tišču pol mi je pa sam ribnu! mogoče kdo ve kaj blo to? k baje je možn tud zarad tega k nism nč ulaufu k sm premenu ta kit je biu rablen 1let
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 19:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja, hm, možnosti: ni biu ulaufan. Ni biu dobro skup narjen. Namest olja si dau neko slino svinsko. Premajhna diza, problem hlajenja,... Pa še kaj se bi najdlo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 19:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
Ja, hm, možnosti: ni biu ulaufan. Ni biu dobro skup narjen. Namest olja si dau neko slino svinsko. Premajhna diza, problem hlajenja,... Pa še kaj se bi najdlo.

skp je blo uredu dano k ni ne sponka vn padla in obročk ni poču pa nobene praske ni blo na celindru! na celindru se je edin en mjhnkoščk tisga k se tok sveti odlimu bat je biu pa sam pobran na eni strani
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
stankolovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 25.04. 2009, 22:59
Prispevkov: 116
Kraj: Krtina

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 21:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
Eno vprasanje...Za tistga k kej ve o tem seveda..hudi pospeski na zacetku, do 40, potem pa motor kar malo zamori, (ne vlece vec tako dobro kot do tistih 40), in potem pocasi (no ja,pocasi nekaj prevec ne,ampak zlo pocasnej kot pospeski do 40 pri polno odprtem plin) dobiva do koncne 120 po stevcu..

Kaj bi blo?..je mozno da so pretezki valjcki?...

Setup je tak:

cilinder kit DR evo 70ccm
izpuh Top Performance NARDO
vplinjač Delortto 19 Black edition
Malossi multivar 2000 variomat
Malossi Fly sklopka
Malossi wingbell zvon
Malossi MHR lamelni ventil
Malossi kevlar jermen
Malossi ravno koleno za vplinjač
Stage 6 filter
Rdeci malossi fedri za sklopko
Bela povratna malossi



pretežke valčke mašmežik sm 100%



No sj jst tud mislm da je to to..Zdj sam se studiram kere kupt..a tist k je komplet pa se pol probava al kako..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 21:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

stankolovski je napisal/a:
lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
Eno vprasanje...Za tistga k kej ve o tem seveda..hudi pospeski na zacetku, do 40, potem pa motor kar malo zamori, (ne vlece vec tako dobro kot do tistih 40), in potem pocasi (no ja,pocasi nekaj prevec ne,ampak zlo pocasnej kot pospeski do 40 pri polno odprtem plin) dobiva do koncne 120 po stevcu..

Kaj bi blo?..je mozno da so pretezki valjcki?...

Setup je tak:

cilinder kit DR evo 70ccm
izpuh Top Performance NARDO
vplinjač Delortto 19 Black edition
Malossi multivar 2000 variomat
Malossi Fly sklopka
Malossi wingbell zvon
Malossi MHR lamelni ventil
Malossi kevlar jermen
Malossi ravno koleno za vplinjač
Stage 6 filter
Rdeci malossi fedri za sklopko
Bela povratna malossi



pretežke valčke mašmežik sm 100%



No sj jst tud mislm da je to to..Zdj sam se studiram kere kupt..a tist k je komplet pa se pol probava al kako..

ja kup si tist komplet pa probavi... ko bo vredu motor nebo več izgubil moči pri 50km/h pa tm do 70km/h, motor bo imel tudi boljše pospeške mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
ryan_atwood
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 22:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
Eno vprasanje...Za tistga k kej ve o tem seveda..hudi pospeski na zacetku, do 40, potem pa motor kar malo zamori, (ne vlece vec tako dobro kot do tistih 40), in potem pocasi (no ja,pocasi nekaj prevec ne,ampak zlo pocasnej kot pospeski do 40 pri polno odprtem plin) dobiva do koncne 120 po stevcu..

Kaj bi blo?..je mozno da so pretezki valjcki?...

Setup je tak:

cilinder kit DR evo 70ccm
izpuh Top Performance NARDO
vplinjač Delortto 19 Black edition
Malossi multivar 2000 variomat
Malossi Fly sklopka
Malossi wingbell zvon
Malossi MHR lamelni ventil
Malossi kevlar jermen
Malossi ravno koleno za vplinjač
Stage 6 filter
Rdeci malossi fedri za sklopko
Bela povratna malossi



pretežke valčke mašmežik sm 100%



No sj jst tud mislm da je to to..Zdj sam se studiram kere kupt..a tist k je komplet pa se pol probava al kako..

ja kup si tist komplet pa probavi... ko bo vredu motor nebo več izgubil moči pri 50km/h pa tm do 70km/h, motor bo imel tudi boljše pospeške mežik


Če ti motor zamori je to da ti pri določenih obratih dobi premalo benza za konstantno pospeševanje. Probaj z večjo dizo. Če bi imel pretežke valjčke ti skuter nebi nikam potegno. Tak da nevem kaj bi blo razen diz pa lufta. Malo to štelaj. Ker ko si napiso da ti ga pri 40 zamori. Povej kaki zvok je to. Moooooo ali Mmmmm. Če je moooo dobi preveč lufta in premalo benza če je pa Mmmmm pa dobi preveč benza pa premalo lufta.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
stankolovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 25.04. 2009, 22:59
Prispevkov: 116
Kraj: Krtina

PrispevekObjavljeno: 08 Jun 2009 23:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sej ga ne zamori...sam slabse pospesuje..kot da bi bi ga zamorilo...nima konstantnih pospeskov...fajn potegne do 40 tam nekje, potem pa slabse vlece naprej, ne z enako brzino kot do 40 npr..diza je prava, kvecjemu pride v postev manjsa..ne pa vecje..

Ps: je mozno trokiranje motorja v nizjih vrtljajih, zaradi umazanega filtra? (sportn)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 09:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ryan_atwood je napisal/a:
lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
lukc_21 je napisal/a:
stankolovski je napisal/a:
Eno vprasanje...Za tistga k kej ve o tem seveda..hudi pospeski na zacetku, do 40, potem pa motor kar malo zamori, (ne vlece vec tako dobro kot do tistih 40), in potem pocasi (no ja,pocasi nekaj prevec ne,ampak zlo pocasnej kot pospeski do 40 pri polno odprtem plin) dobiva do koncne 120 po stevcu..

Kaj bi blo?..je mozno da so pretezki valjcki?...

Setup je tak:

cilinder kit DR evo 70ccm
izpuh Top Performance NARDO
vplinjač Delortto 19 Black edition
Malossi multivar 2000 variomat
Malossi Fly sklopka
Malossi wingbell zvon
Malossi MHR lamelni ventil
Malossi kevlar jermen
Malossi ravno koleno za vplinjač
Stage 6 filter
Rdeci malossi fedri za sklopko
Bela povratna malossi



pretežke valčke mašmežik sm 100%



No sj jst tud mislm da je to to..Zdj sam se studiram kere kupt..a tist k je komplet pa se pol probava al kako..

ja kup si tist komplet pa probavi... ko bo vredu motor nebo več izgubil moči pri 50km/h pa tm do 70km/h, motor bo imel tudi boljše pospeške mežik


Če ti motor zamori je to da ti pri določenih obratih dobi premalo benza za konstantno pospeševanje. Probaj z večjo dizo. Če bi imel pretežke valjčke ti skuter nebi nikam potegno. Tak da nevem kaj bi blo razen diz pa lufta. Malo to štelaj. Ker ko si napiso da ti ga pri 40 zamori. Povej kaki zvok je to. Moooooo ali Mmmmm. Če je moooo dobi preveč lufta in premalo benza če je pa Mmmmm pa dobi preveč benza pa premalo lufta.

to so valčki sm že povedu k sem imel isti problem pa sem dal lažje valčke notr pa je blo
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
ryan_atwood
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56
Prispevkov: 203

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 11:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lukc_21 pa ti zastopiš da če bi meu pretežke valjčke mu sploh nebi nikam potegno.... če bi meu prelahke pa nebi mel končne...verjetno je tudi lahko športni filter umazan in ne prepušča dovolj zraka ki ga rabi za mešanje.... tak da probaj spihat z kompresorom filter....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Lukne v pospeških nimajo nobene veze z zamešenimi frgazarji, pa filtri, pa z ostalim podobnim. Nekej je z prenosi narobe...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 13:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ryan_atwood je napisal/a:
lukc_21 pa ti zastopiš da če bi meu pretežke valjčke mu sploh nebi nikam potegno.... če bi meu prelahke pa nebi mel končne...verjetno je tudi lahko športni filter umazan in ne prepušča dovolj zraka ki ga rabi za mešanje.... tak da probaj spihat z kompresorom filter....

pa ne me met za neumnga k sem imel isti problem.. pa drgač motor njemu potegne sam pol je tak občutk k pr tomoseven automatiku k da bi šaltu....imel sem 50ccm celindr in izpuh leovinci RR za foro sem kupil set valjčkov.. notri sem dal najlašje in motor je potegnu k srela in obratou ni nč zgublu
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 13:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec a mi lahko neki poveš kako bom jst nastavil motor k dobim mid race dele p to..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 13:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Nastaviu točno kaj?

Kupiš sete diz, valčkov, povratne, pa fedrce za sklopko, pol se pa igraš...

Drugače pa nevem na pamet kakšne so vsaj približne številke (velikost dize, teža valčkov,...) za takšno predelavo. Dejuansko je zelo odvisno od vsakega motorja posebej, ampak kopiraš pa lahko vsaj približne nastavitve od koga ki ma takšno predelavo. Z valčki se boš pomoje najbolj zajenbavau.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
lukc_21
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2009, 16:29
Prispevkov: 115

PrispevekObjavljeno: 09 Jun 2009 13:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
Nastaviu točno kaj?

Kupiš sete diz, valčkov, povratne, pa fedrce za sklopko, pol se pa igraš...

Drugače pa nevem na pamet kakšne so vsaj približne številke (velikost dize, teža valčkov,...) za takšno predelavo. Dejuansko je zelo odvisno od vsakega motorja posebej, ampak kopiraš pa lahko vsaj približne nastavitve od koga ki ma takšno predelavo. Z valčki se boš pomoje najbolj zajenbavau.

ja sej to sm zdj naroču pr jakcu.. naroču sm pa hebo celindr , sklopko malossi fly , vario multivar pa gred! mislš d bo to kam šlo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5 ... 23, 24, 25  Naslednja
Stran 4 od 25

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu