Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolje da če že kupuješ da kupiš ta Airsal kit za 90€ ker ne rabiš menjati še glave... pridobil boš ene 2KM kar se zna kar nekaj poznati pri pospeških in navoru... končna se ti bo povečala tam za ene 10 torej ti bo šlo cca 70-75 brez problema... tko da mislim da za taki denar se splača... pri fergu pa daš samo večjo dizo in je to to _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za hiter odgovor, mi lahko še svetuješ kakno dizo naj bi naročil in
ali je smiselno zapeljati skuter v delavnico da to zamenjajo ali se lahko lotim sam menjave?
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Za dize ti ne znam povedat ker 4T mašin nisem nikoli razdiral ali predeloval (najbolje da vzameš neki komplet diz)... glede menjave cilindra če nisi neki "mehanik" ti priporočam nekiga serviserja ker 4taktarji majo še ventile in morjo bit prav naštelani ker če jih ne ujameš ti jih lahk zbije... je dost bolj zakompliciran kot 2T če se ne spoznaš... jst vem da bi zajebu _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazadnje urejal/a Ninja Boy 24 Avg 2009 20:35; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
znalo bi bit zaje*ano, ker je še odmična gred, pa ventili, ki so nek sz ketnco, in morš u pravo fazo dobit.. al nekak tko...
dizo pa nevem keri fergi maš.. če maš delorto al pa vsaj podobno delortotu bi dav jz ke okol 80-90
prehitu si me
drugače za dize, ker je 4t pa res nevem.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:36 Naslov sporočila: |
|
|
To zgleda skor kot pri avtu... le da tam moraš jermen ujeti v pravi zob oz. "cahen" ker če fališ te lahk glava boli ko vse zbije _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
tuki pride pa ketnca in more bit u pravi fazi ja.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 20:39 Naslov sporočila: |
|
|
Bi blo zanimiv kdaj biti zraven pri predelavi 4T skuterja... da v živo vidim kak se stvari "streže" _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 21:16 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | dizo pa nevem keri fergi maš.. če maš delorto al pa vsaj podobno delortotu bi dav jz ke okol 80-90 |
Ferge nimajo Dellorto ampak ene njihove čudne BGM ferge dimenzij 24 original in 28 tuning ker so čisto drugačni ker ne delajo tako mešance kot 2T.
Dize maš pa 2 paketa... od 80-89 ter od 90-99mm tko da zberi nekega ki misliš da bo ustrezal... najbolje da pogledaš koliko je sedaj notri in boš potem na podlagi tega in moči predelave zbral kere bi ble prave _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
pa je kak servis v Ljubljani okolica, ki to vse majo in mi tam kar zamenjajo?
Hm, čeprav ne bi bilo slabo da se naučim sam zamenjati ker 4 leta in tehnični se hitro obrnejo...
A so 4T redki, da noben nima izkušenj z njimi?
Hvala za pomoč,
LP, Dejan
PS: sam "ketnca" je verjetno v mašini ne v cilindru? ker služi "razmetavanju" olja po mašini vsaj pri Husi mam tko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 24 Avg 2009 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
Teh delov nima zagotov nobeden... lahk ti jih mogoče kje naročijo toda boš vse 2x preplačal ker to sam nategujejo da majo zaslužka pol puno
Tko da najbolš da dele naročiš sam prek spletne trgovine in ko dobiš odneseš nekemu majstru v LJ da ti to porihta
Drugač 4T niso tako redki toda večina nas ima 2T ker veš da mladi radi vidimo samo da letiii motor ko šus in so zato 2T skuterji veliko bolši za predelave kot pa 4T ker se iz njih iztisne ob podobni količini porabljenega denarja za tuning dele še enkrat večje zmogljivosti _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 25 Avg 2009 07:49 Naslov sporočila: šport kitajc je do *ajc |
|
|
V click, REX RS 450 kolk imen pa ma ta kitač'k? neki podobnga sm jest naroču pa je zmanjkal airsalov 85cc pa ne vem če nebi kr bgm 90cc uzeu drugo je pa vse na zalogi... jest se ga bom po moje kr sam lotu, če u motolegendi ne bo nč
me res zanima kva ma ta kitajčk not... he he poleg riža... mogoče suši
P.S.
a ste pogledal na you tube v-click pod imenom REX RS450,... RS500
en ma celo 2 ausuha pa woofer
leo vince hand made da ful hud saund na temu mopedu sm že naroču |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 25 Avg 2009 07:54 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Teh delov nima zagotov nobeden... lahk ti jih mogoče kje naročijo toda boš vse 2x preplačal ker to sam nategujejo da majo zaslužka pol puno
Tko da najbolš da dele naročiš sam prek spletne trgovine in ko dobiš odneseš nekemu majstru v LJ da ti to porihta
Drugač 4T niso tako redki toda večina nas ima 2T ker veš da mladi radi vidimo samo da letiii motor ko šus in so zato 2T skuterji veliko bolši za predelave kot pa 4T ker se iz njih iztisne ob podobni količini porabljenega denarja za tuning dele še enkrat večje zmogljivosti |
ne vem na Vodovodni sm se enmu frčku odpelu zgleda da je mel sam lipnik
glede delov za skuter - kle jih majo
http://scooter-center.com/scoweb/pages/welcome.grid?category1=A%3AA_PEUGEOT&cid=145871&category2=CAT |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 25 Avg 2009 08:07 Naslov sporočila: |
|
|
weedboy je napisal/a: | Ninja Boy je napisal/a: | Teh delov nima zagotov nobeden... lahk ti jih mogoče kje naročijo toda boš vse 2x preplačal ker to sam nategujejo da majo zaslužka pol puno
Tko da najbolš da dele naročiš sam prek spletne trgovine in ko dobiš odneseš nekemu majstru v LJ da ti to porihta
Drugač 4T niso tako redki toda večina nas ima 2T ker veš da mladi radi vidimo samo da letiii motor ko šus in so zato 2T skuterji veliko bolši za predelave kot pa 4T ker se iz njih iztisne ob podobni količini porabljenega denarja za tuning dele še enkrat večje zmogljivosti |
ne vem na Vodovodni sm se enmu frčku odpelu zgleda da je mel sam lipnik
glede delov za skuter - kle jih majo
http://scooter-center.com/scoweb/pages/welcome.grid?category1=A%3AA_PEUGEOT&cid=145871&category2=CAT |
airsal 85 ti da skor 5 km več na zadnje kolo sam jih je zmanjkal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 25 Avg 2009 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
po moje se bova mogla sama tega lotit ker je predelava mopeda kao prekršek
kitajc tuning is a crime |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 25 Avg 2009 20:37 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sej tut pri 4T ni tko težko zamenat cilinder.
Pač odšraufaj glavo pa jo vzem dol, ti imaš najbrž odmično gred v glavi zato ketna in je sigurno kje kak cahn kako more bit da se časi odpiranja ventilov ujemajo za batom. Če cahna ni ga naredi sam ne vem majhna praska al pa kar hočeš. Potem je vse enako kot pri 2T.
Ko zamenaš cilinder pač natakneš ketno tko da je zobnik spodaj in zgoraj v enaki poziciji kot prej pa je. Glavo zateguj na križ in postopoma ne pa en šrauf do konca pa pol druzga
Delaj počasi pa raje trikrat preglej da boš pol ziher preden kresneš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|