Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 11 Avg 2012 23:22 Naslov sporočila: Peda speedy 50 |
|
|
Nabavil sem ta vozek Peda Speedy 50 je štiritakten zračno hlajen.
Zanimajo me mnenja dobre ali slabe.
Naredil bom tudi osnovni servis menjava olja v motorju in v prenosih.
Kolko sem zasledil bi dal v motor olje Motul 5W40
V prenose pa Motul scooter gear 80W90 ali pa Castrol MTX 75.
Kaj priporočate.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 12 Avg 2012 08:10 Naslov sporočila: |
|
|
Sm po googlov. ta skuter ima 10 razlicnih imen, peda, bation al kko se napise,... pomoje za do kaksne trgovine bo kej vec pa ne pricakuj od njega..
Glede servisa je tudi odvisno kolk km ima. pogledas lahko tudi valjcke, jermen, zavorne ploscice... _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 12 Avg 2012 19:45 Naslov sporočila: |
|
|
Prevoženih ima 9000Km.
Za motor sem nabavil olje CASTROL Scooting 4T.
Za prenose pa Motul Scooter gear. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Marko 1998 Stopnja:
Pridružen/-a: 30.07. 2012, 09:47 Prispevkov: 21 Kraj: Moravske Toplice
|
Objavljeno: 13 Avg 2012 13:00 Naslov sporočila: |
|
|
hehehe care ;D
Luštn skutrček xD _________________ Naj je skuter kitajski ali italjanski, vsak si zasluži ljubečega lastnika |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 13 Avg 2012 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
No danes je kolega pridiho do mene, z svojo yamaho aerox. Oba dva brez bilokatere predelave, pa je bila peda malenkost hitrejša.
Drugače pa aerox lepo zgleda, direkt da oko počivaš na njem.
Sem zasledil, da baje iz CDI-ja gre ven ena zelena žica in jo prekinš ''odrežeš'', pridobiš približno 10km/h. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 18 Avg 2012 10:28 Naslov sporočila: |
|
|
Sem odklopil zeleno žičko, ki gre iz CDI-ja pa mi ni hotel vžgat, tak da ta varianta ne deluje.
Nazadnje urejal/a Zlikovski 19 Avg 2012 01:44; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 18 Avg 2012 10:35 Naslov sporočila: |
|
|
Ne diraj lava dok spava... _________________ Your mamma is so fat when she stepped on a scale it said to be continued... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 19 Avg 2012 01:51 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj drugega nebom nič ''predelavo'' bom pustil kak je.
Sem mislil, da je to kao blokada, ko ti pri določeni hitrosti neda več iskre, pa sem to hoto porihtat. Ker to ni glih preveč zdravo za mašino, ko nedobi iskre, gorivo pa še vleče in se tako pere cilinder in bat, potem pa vemo kaj sledi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 24 Avg 2012 20:11 Naslov sporočila: |
|
|
Porihto še frgazer, je dobival preveč goriva in premalo zraka, ga je tu pa tam dušilo.
Ter dobil novo olje v motorju in prenosih. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Collat3ral Stopnja:
Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 26 Avg 2012 19:51 Naslov sporočila: |
|
|
http://www.hmk.nl/Download/BT50QT9_go_faster.pdf
Sicer je za baotiana, vendar so vsi kitajci isti. Punca ima Baotiana bt49qt9, dela že par let brez problema. Realna je 65 km/h, pije 3L. Edino kar je šlo, je membrana v fergazerju. Vendar to naročaš za 10$ iz Ebay-a. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
Objavljeno: 27 Avg 2012 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
O hvala ti za to.
Kot si omeno so vsi ti kitajci isti.
Kolko se spomnim pri meni ni bilo nobene pink žičke. Moram pa pogledat, ker nisem povsem prepričan.
Edino me nekaj moti, ker vsi prodajalci ponujajo sintetična olja za motor, kolko sem jaz seznanjen, sintetična olja niso priporočljiva za zračnohlajene motore, ker niso tolko temperaturno obstojno, kot monogradna olja.
Pa še logično je, ker zračnohlajeni motorji imajo malenkost višjo delovno temperaturo, kot vodno hlajeni.
To vem iz prakse, od starih oldtimer motorjev.
Če se motim me naj kdo popravi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Collat3ral Stopnja:
Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 29 Avg 2012 06:55 Naslov sporočila: |
|
|
Potem imaš novejši model. Edino blokado, ki imajo ti motorji, je v fergazerju (medeninast vijak na pokrovu in mala diza). |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Zlikovski Stopnja:
Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12 Prispevkov: 11
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Collat3ral Stopnja:
Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01 Prispevkov: 8
|
Objavljeno: 30 Avg 2012 07:01 Naslov sporočila: |
|
|
Ko daš dol pokrov od ferga, imaš spodaj na pokrovu medeninast vijak. Ta vijak preprečuje membrani, da se dvigne do konca (stran 85, sicer vijaka ni narisanega).
Glavna diza je pa tista, katera ima šestkotno podnožje (mislim da je 10 ključ). Na tvojem linku jo imaš na strani 59 (float bowl disassembling) označeno kot main fuel jet. Podnožje dej v šraufštuk ali pa uporabiš ključ, nato z ploščatim odstraniš dizo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|