forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Peda speedy 50
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 11 Avg 2012 23:22    Naslov sporočila: Peda speedy 50 Odgovori s citatom

Nabavil sem ta vozek Peda Speedy 50 vesel je štiritakten zračno hlajen.
Zanimajo me mnenja dobre ali slabe.
Naredil bom tudi osnovni servis menjava olja v motorju in v prenosih.

Kolko sem zasledil bi dal v motor olje Motul 5W40
V prenose pa Motul scooter gear 80W90 ali pa Castrol MTX 75.

Kaj priporočate.

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jalen
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23
Prispevkov: 464

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2012 08:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sm po googlov. ta skuter ima 10 razlicnih imen, peda, bation al kko se napise,... pomoje za do kaksne trgovine bo kej vec pa ne pricakuj od njega..
Glede servisa je tudi odvisno kolk km ima. pogledas lahko tudi valjcke, jermen, zavorne ploscice...
_________________
;D
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 12 Avg 2012 19:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Prevoženih ima 9000Km.

Za motor sem nabavil olje CASTROL Scooting 4T.
Za prenose pa Motul Scooter gear.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marko 1998
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.07. 2012, 09:47
Prispevkov: 21
Kraj: Moravske Toplice

PrispevekObjavljeno: 13 Avg 2012 13:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

hehehe care ;D
Luštn skutrček xD
_________________
Naj je skuter kitajski ali italjanski, vsak si zasluži ljubečega lastnika
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 13 Avg 2012 20:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No danes je kolega pridiho do mene, z svojo yamaho aerox. Oba dva brez bilokatere predelave, pa je bila peda malenkost hitrejša.
Drugače pa aerox lepo zgleda, direkt da oko počivaš na njem.

Sem zasledil, da baje iz CDI-ja gre ven ena zelena žica in jo prekinš ''odrežeš'', pridobiš približno 10km/h.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2012 10:28    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sem odklopil zeleno žičko, ki gre iz CDI-ja pa mi ni hotel vžgat, tak da ta varianta ne deluje.

Nazadnje urejal/a Zlikovski 19 Avg 2012 01:44; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 18 Avg 2012 10:35    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ne diraj lava dok spava... OK
_________________
Your mamma is so fat when she stepped on a scale it said to be continued...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 19 Avg 2012 01:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Kaj drugega nebom nič ''predelavo'' bom pustil kak je.
Sem mislil, da je to kao blokada, ko ti pri določeni hitrosti neda več iskre, pa sem to hoto porihtat. Ker to ni glih preveč zdravo za mašino, ko nedobi iskre, gorivo pa še vleče in se tako pere cilinder in bat, potem pa vemo kaj sledi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2012 20:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Porihto še frgazer, je dobival preveč goriva in premalo zraka, ga je tu pa tam dušilo.
Ter dobil novo olje v motorju in prenosih.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Collat3ral
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 26 Avg 2012 19:51    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

http://www.hmk.nl/Download/BT50QT9_go_faster.pdf

Sicer je za baotiana, vendar so vsi kitajci isti. Punca ima Baotiana bt49qt9, dela že par let brez problema. Realna je 65 km/h, pije 3L. Edino kar je šlo, je membrana v fergazerju. Vendar to naročaš za 10$ iz Ebay-a.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 27 Avg 2012 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

O hvala ti za to.
Kot si omeno so vsi ti kitajci isti.

Kolko se spomnim pri meni ni bilo nobene pink žičke. Moram pa pogledat, ker nisem povsem prepričan.

Edino me nekaj moti, ker vsi prodajalci ponujajo sintetična olja za motor, kolko sem jaz seznanjen, sintetična olja niso priporočljiva za zračnohlajene motore, ker niso tolko temperaturno obstojno, kot monogradna olja.
Pa še logično je, ker zračnohlajeni motorji imajo malenkost višjo delovno temperaturo, kot vodno hlajeni.

To vem iz prakse, od starih oldtimer motorjev.

Če se motim me naj kdo popravi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 28 Avg 2012 16:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz nimam nobene pink žičke na CDI-ju samo te kot so na sliki.

http://shrani.najdi.si/?i/G7/34UcMsKB/img0033.jpg
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Collat3ral
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2012 06:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Potem imaš novejši model. Edino blokado, ki imajo ti motorji, je v fergazerju (medeninast vijak na pokrovu in mala diza).
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Zlikovski
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.08. 2012, 23:12
Prispevkov: 11

PrispevekObjavljeno: 29 Avg 2012 14:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja ima ''dve'' dizi, navadna, nevem kolko premera in ena res mičkena, glih da se kaj skoz vidi, je to to?
Tisti medeninast vijak, misliš tega ko se nastavlja količina goriva?

Tu na povezavi, je ista mašina in frgazer na 55 strani naprej je vplinjač:

http://www.budgetatvs.com/downloads/Scooters/Service%20Manuals/SCOOTER%20Service%20and%20Repair%20%20Manual%20for%20GY6%20Motor%20and%20SCOOTER.pdf
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Collat3ral
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 16.08. 2011, 07:01
Prispevkov: 8

PrispevekObjavljeno: 30 Avg 2012 07:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ko daš dol pokrov od ferga, imaš spodaj na pokrovu medeninast vijak. Ta vijak preprečuje membrani, da se dvigne do konca (stran 85, sicer vijaka ni narisanega).

Glavna diza je pa tista, katera ima šestkotno podnožje (mislim da je 10 ključ). Na tvojem linku jo imaš na strani 59 (float bowl disassembling) označeno kot main fuel jet. Podnožje dej v šraufštuk ali pa uporabiš ključ, nato z ploščatim odstraniš dizo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Nasplošno o skuterjih Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu