Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 27 Jul 2010 14:04 Naslov sporočila: Brušenje Malossi gusa |
|
|
pozdravljeni vsi skupaj na forumu
JAz bi vas vprašal naslednje. Imam malossi gusa kateri mi je zaribal, risi niso globoki, vendar pa bi dal vseeno pobrusti. Sedaj sem pa razmišljal glede prve nadmera, katera naj bi bila 47,4mm če se nemotim, samo jaz bi dal pa namesto tega kar bat velikosti 47,6mm z enojnim obročkom, kateri je v mid race cilindrih in high endih samo ne vem kako bi to delovalo na sport cilindru a bi moral še potem predelat cilinder pretočne,vsisne kanale ali mi nebi bilo treba?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 27 Jul 2010 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mislim da je tvoja ideja dobra in da je za sprobat. Mislim da malo bi lahko kanale spilil, če neboš pa tudi nebo počakalo. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 12:51 Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje pa nebi šlo, ker sport cilindri majo lukne v batu za boost port, HE bati pa tega nimajo... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 13:43 Naslov sporočila: |
|
|
ahaa, torej je bolše, če dam samo brusit na prvo nadmero in to je to, drugače imam pa to zračno hlajenega gusa pa bi bilo mogoče kaj pregrevanja če bi dal bat z enojnim obročkom |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
Ne, to nima take veze kar se obročkov tiče. En obroček se prej zjebe, sam so pa večji obrati. Zaj spet odvisno kakšne maš ostale komponente da ti te večje obrate omogočajo, ampak načeloma se bol vrti. Ne upam ti zagotovit da se nebo pregrevalo, sam POMOJE se nebi. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
mhm nekako bom dal potem zbrusit na prvo nadmero pa je,drugače bi te pa še vprašal če mogoče poznaš katirega oz če se tudi sam ukvarjaš z brušenjem oz tunanjem kanalov v cilindru, ker nekako sam nimam pravega orodja za takšne posege,niti znajna, da bi opravil delo tako da bi stvarca šla tko kakor more |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 17:02 Naslov sporočila: |
|
|
Tunanje kanalov v cilindru je precej draga zadeva, zato bi rekeu da se splača samo HE cilindre tunat. Tuna tudi ROOST, sam ne verjamem da ti bo šeu sporta tunat, pa mislim da TCR, ki tudi ne verjamem da bo šeu to delat. Cene so pa tam okoli 100€... Drugih ne poznam, dela pa sigurno tudi kakšen tako, bol na horuk, sam tisto ni tak ziher. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 19:55 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Tunanje kanalov v cilindru je precej draga zadeva, zato bi rekeu da se splača samo HE cilindre tunat. Tuna tudi ROOST, sam ne verjamem da ti bo šeu sporta tunat, pa mislim da TCR, ki tudi ne verjamem da bo šeu to delat. Cene so pa tam okoli 100€... Drugih ne poznam, dela pa sigurno tudi kakšen tako, bol na horuk, sam tisto ni tak ziher. |
uffff 100€ za tuning je pa kriza sam uredu,tuning je le tuning:) pri roostu pa tcr-ju nekako veš da je uredu nrejeno, tko d je vredno svojega dnarja:), drugače bi pa rad se spravu na mal več kokr pa teh bogih 6 konju, katere imam sedaj na približno 9 mogoče kej več |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 20:05 Naslov sporočila: |
|
|
tcr ti brez problema uredi tudi sporta
roost pa ima zelo malo časa ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 28 Jul 2010 21:35 Naslov sporočila: |
|
|
tuning cilindra ni tak problem kot eni mislite..rabis samo portmap kjer imes mere nekega cilndra..iz katerga mislis kopirat v tvojega..more pa bit cilinder v rangu tvojega..ker ce nardis prevelike kanale ti bo motor ribnu prec ko se segreje..cez sm dal ze velik gus cilindrow pa tut alu..samo so bli bolj tomos..skuter pa nima neke bistvene razlike ker ima usak cilinder(2takt) kanale..edino vodnega nisem brusil ker se nikol nisem upal..sem pa to oupistil ker nimam ne volje ne časa..ker če misliš narest za par 1000km si je treba uzet cajt.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jul 2010 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
bojč je napisal/a: | svizec je napisal/a: | Tunanje kanalov v cilindru je precej draga zadeva, zato bi rekeu da se splača samo HE cilindre tunat. Tuna tudi ROOST, sam ne verjamem da ti bo šeu sporta tunat, pa mislim da TCR, ki tudi ne verjamem da bo šeu to delat. Cene so pa tam okoli 100€... Drugih ne poznam, dela pa sigurno tudi kakšen tako, bol na horuk, sam tisto ni tak ziher. |
uffff 100€ za tuning je pa kriza sam uredu,tuning je le tuning:) pri roostu pa tcr-ju nekako veš da je uredu nrejeno, tko d je vredno svojega dnarja:), drugače bi pa rad se spravu na mal več kokr pa teh bogih 6 konju, katere imam sedaj na približno 9 mogoče kej več |
pa saj sport cilindri bi naj meli tam okoli 9HP. Gusi... Stage6 sport pro alu ma jih celo 10. Sport cilinder, 17,5-19 ferg, kaki yasuniR, neki športni vario, pa to moglo bit to. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 29 Jul 2010 10:51 Naslov sporočila: |
|
|
kumr je napisal/a: | tuning cilindra ni tak problem kot eni mislite..rabis samo portmap kjer imes mere nekega cilndra..iz katerga mislis kopirat v tvojega..more pa bit cilinder v rangu tvojega..ker ce nardis prevelike kanale ti bo motor ribnu prec ko se segreje..cez sm dal ze velik gus cilindrow pa tut alu..samo so bli bolj tomos..skuter pa nima neke bistvene razlike ker ima usak cilinder(2takt) kanale..edino vodnega nisem brusil ker se nikol nisem upal..sem pa to oupistil ker nimam ne volje ne časa..ker če misliš narest za par 1000km si je treba uzet cajt.. |
ne vem, pa si tut nebi vrjetno upal probavat tunat takoj na 70 gusu, ker če bi kej zaj** bi blo sam še slabi kokr je pa zdej, ker nimam glih žilce z to hehe |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 29 Jul 2010 10:53 Naslov sporočila: |
|
|
blazh je napisal/a: | tcr ti brez problema uredi tudi sporta
roost pa ima zelo malo časa ... |
no sej čez zimo se bo kej delalo na tem pa te bom pol prosu, če maš telefonsko od njega d se zmenma, če bo kej iz tega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 29 Jul 2010 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | bojč je napisal/a: | svizec je napisal/a: | Tunanje kanalov v cilindru je precej draga zadeva, zato bi rekeu da se splača samo HE cilindre tunat. Tuna tudi ROOST, sam ne verjamem da ti bo šeu sporta tunat, pa mislim da TCR, ki tudi ne verjamem da bo šeu to delat. Cene so pa tam okoli 100€... Drugih ne poznam, dela pa sigurno tudi kakšen tako, bol na horuk, sam tisto ni tak ziher. |
uffff 100€ za tuning je pa kriza sam uredu,tuning je le tuning:) pri roostu pa tcr-ju nekako veš da je uredu nrejeno, tko d je vredno svojega dnarja:), drugače bi pa rad se spravu na mal več kokr pa teh bogih 6 konju, katere imam sedaj na približno 9 mogoče kej več |
pa saj sport cilindri bi naj meli tam okoli 9HP. Gusi... Stage6 sport pro alu ma jih celo 10. Sport cilinder, 17,5-19 ferg, kaki yasuniR, neki športni vario, pa to moglo bit to. |
ja jst nimam glih neki konkurenčni skuter pia/gil, al pa minareli. Jst mam jajčko SYM-a, kateri je predelan od A do Ž, use kar se da dobit je gor sam glede cilindra pa res nekako nimam izbire tko da te gusi nej bi pa imeli okoli 6 HP, pol je pa še airsal pa hebo manstor replica za katirega pa tko ni gredi, da bi ga zdržala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jul 2010 11:50 Naslov sporočila: |
|
|
na tvojem mestu bi menju agregat... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|