forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Prosim za nasvet

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
RooKy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.02. 2011, 16:08
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2011 09:28    Naslov sporočila: Prosim za nasvet Odgovori s citatom

mane pa zanima če bi bat zdržau če bi dau not CDI enoto pa lažje valčke?mam 4t skuterja in pomojem to nebi neki zdržal doug?
LP.Rok
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazh
administrator
administrator


Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50
Prispevkov: 1277

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2011 12:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CDI enoto že maš itak not, samo verjetno želiš dat športno. Lažje valjčke tudi lahko daš.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aprilia150
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58
Prispevkov: 713
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2011 12:36    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Itak da bi zdržalo sej valčke se zamenja na usakem motorju že, ko se menja auspuh pa tut če je original cilinder kit. CDI pa pomoje tudi nebi smeu škodit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2011 13:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

če imaš 50ccm 4t in povrh vsega še kitajskega izvora ne zapravljat denarja po nepotrebnem. Pri teh agregatih je edina modificakija si se res nekaj pozna zamenjava cilindra z enim z več ccm, še to s epozna v moči za okoli 2hp več. Pri 4t motorjih z lažjimivalčki ne bo šlo bolje ker ti motorji se ne vrtijo visoko . Mogoče lahko narediš pol grama manj da je malenkost malo bolj odziven. Svetujem ti zamenjavo uplinjača 19 ali 21mm, ker tile membranski ki so gor so anrejeni za majhno porabo in imajo ogromno zakasnitev med tem ko daš gas.
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
RooKy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.02. 2011, 16:08
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2011 10:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

italia1 je napisal/a:
če imaš 50ccm 4t in povrh vsega še kitajskega izvora ne zapravljat denarja po nepotrebnem. Pri teh agregatih je edina modificakija si se res nekaj pozna zamenjava cilindra z enim z več ccm, še to s epozna v moči za okoli 2hp več. Pri 4t motorjih z lažjimivalčki ne bo šlo bolje ker ti motorji se ne vrtijo visoko . Mogoče lahko narediš pol grama manj da je malenkost malo bolj odziven. Svetujem ti zamenjavo uplinjača 19 ali 21mm, ker tile membranski ki so gor so anrejeni za majhno porabo in imajo ogromno zakasnitev med tem ko daš gas.


ja hvala za nasvet..js bi usaj to naredu da bi motor bol u hrib vleku..po raunini mi gre tak dost.55-60 km/h..u hrib me pa ne potegne.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RooKy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.02. 2011, 16:08
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2011 10:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

aprilia150 je napisal/a:
Itak da bi zdržalo sej valčke se zamenja na usakem motorju že, ko se menja auspuh pa tut če je original cilinder kit. CDI pa pomoje tudi nebi smeu škodit.


sam mi je kolega povedu da če dam not CDI športno not mi mašina nebi zdržala..zdej že to študiram da bi dau not kr kit 75 pa je to to..ka praute pebi..ka bolš pa cenejš?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2011 10:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

cdi nima pomena!!!! ta 4t 50ccm en dela z veliko obrati in tud z več predvžiga ne bo razlike, ker pri 4t je odmična tista ki komadira kaj pa kako dela v cilindru. torej so vse reči brez veze. Ne poslušat ljudi ki "NAJ" bi vedeli kaj govorijo.

zamenjaj cilinde rz več kubikov prilagodi uplinjač z pravo dizo in to je to. če hočeš kaj več prodaj in kupi kaj drugega
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
RooKy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.02. 2011, 16:08
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 19 Mar 2011 11:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

italia1 je napisal/a:
cdi nima pomena!!!! ta 4t 50ccm en dela z veliko obrati in tud z več predvžiga ne bo razlike, ker pri 4t je odmična tista ki komadira kaj pa kako dela v cilindru. torej so vse reči brez veze. Ne poslušat ljudi ki "NAJ" bi vedeli kaj govorijo.

zamenjaj cilinde rz več kubikov prilagodi uplinjač z pravo dizo in to je to. če hočeš kaj več prodaj in kupi kaj drugega


ja bi menju za kako 125ccm enduro al pa cestaka.z mojim doplačilom.tko da če kdo ve naj prosim sporoči!!!..največ do 200€ doplačila..če pa nebo bom pa daun notr vrjetn kit 70 pa je to to..drugač pa hvala za nasvet.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu