Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
Kako točno ta bloka da funkcionira? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
To blokado še ima marsikateri drug skuter - ta preprečuje, da bi valčki deklc od varia čisto ven potisnili... To pa je vsa umetnost ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 17:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pa kje se to dejansko nahaja? Prvič vidim, zato sprašujem... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 03 Sep 2009 18:06 Naslov sporočila: |
|
|
čisto na koncutik pred blokom pa privita je na šalčko kjer so valjčki.
No da je na mnogih si mislim samo jaz nisem nikjer zasledil, pa še nazaj sem jo privil ko sem gledal kakšne valjčke imam
LP, Dejan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
partyrox Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2009, 18:55 Prispevkov: 299 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Nov 2009 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima kak je kaj z cilindrom airsal t6 racing na peu mašinah
baje naj bi mel 12 konjov, se pravi da je to midrace.. vem pa da airsal ni neki ful dober proizvajalec delov, ker so bile že takšne in drugačne komplikacije glede tega |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 06 Dec 2009 17:49 Naslov sporočila: |
|
|
partyrox je napisal/a: | mene pa zanima kak je kaj z cilindrom airsal t6 racing na peu mašinah
baje naj bi mel 12 konjov, se pravi da je to midrace.. vem pa da airsal ni neki ful dober proizvajalec delov, ker so bile že takšne in drugačne komplikacije glede tega |
Tale Airsal se tut men dopade glede na ceno pa do 12konjev... xD am.. kupiu bi ga prec k mi ta zdajsni kit gre, al pa že kr drug let....
Če kej veste kaksne graje al pa komplimente za ta cilinder kr na dan z besedo x
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
partyrox Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2009, 18:55 Prispevkov: 299 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Feb 2010 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
a paše mina vario na peu? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 17 Feb 2010 03:11 Naslov sporočila: |
|
|
Za ta kit sem že sam spraševal dosti folka, pa mi noben ni znal povedat nič o tem, noben ga ni nekaj testiral oz nekaj fejst vozil, da lahko konkretno pove o njem... Za tak denar je kr konkurenčen, ampak kot zgleda se večinoma kupcev ne odločuje za njega, čeprav ima malo ceno, to pa je verjetno zaradi priljubljenosti in same rabe cilindra pri skuterih. Moje mišlenje je, da verjetno nebi smel nič falit z nabavo cilindra, saj pa kolikor vemo, ima airsal od 50 sport cilindra pa vse do he 70 cilindra veni na tržišču, tako da verjetno slab definitivno nebi smel bit
Aja, pa mina vario ne pase na peu _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
zoxy Stopnja:
Pridružen/-a: 06.05. 2010, 15:14 Prispevkov: 1 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 20:31 Naslov sporočila: |
|
|
Moram reci da Airsal t6 racing 50ccm deluje kar dobro na peugeot sf2.Z Yasuni r,BGM Pro sesalnim kolenom in lamelnim ventilom,BGM pro pgbg 19 racing uplinjacem,malossi cdi sopospeski res odlicni tja do 85-90kmh nato pa malo bolj pocasi do konca stevca ki je nekje pri 105kmh,mislim da gre nekje 110kmh na cestah z rahlim padcom,nazaj gor pa tja do 95-100kmh.
Glede vzdrzljivosti pa nemorem nic kaj povedati ker sem vceraj neki sraufu in nisem dobro pritrdu cev za hlajenje in mi jo je vrglo dol in sem pregrel cilinder dones dopoldne.
Mislim da bom dal sedaj stage 6 50ccm,ker sem se cist prevec dnarja not zmetu da bi su 70 predelovat ki potegne potem se gred pa lezajepa ze sam kit je cez 200eur pa se vecji uplinjac...bom rajs cez zimo to predelu poj zdj mi je vazn da skuter cim prej dela pa ce bo sel tko k je su z airsal t6 bom cist zadovoln |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 24 Maj 2010 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Lepo ti to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Selines Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2010, 11:06 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 08 Jun 2010 11:22 Naslov sporočila: |
|
|
Uh.. imam polno vprašanj..
Imam SF 2, kupil sem:
-Leovince GP
-Multivar
-Malossy fly sklopko
-limiter (nepomembno pri vsem skupaj)
Zmontirano je vse, rdeči fedrčki na sklopki, bela povratna..
V glavnem se je po montaži pojavil problem.. Motor ima luknjo pri pospešku od nule do dobrih 15 km/h. Ampak to huuudo luknjo, tako da se komaj premika.
Po iskanju prave kombinacije valčkov, smo se ustavili pri 6,7g valčkih ker je tam vsaj še nekaj končne in se tale luknja ne ponovi vsakič ampak vsaj vsakič tretjič, ko spelješ.. Luknja je izginila le, ko so bili montirani 4,5g valčki, takrat pa je motor imel končno slabih 65km/h..
Štos je, da je pred montažo vsega imel končno dobrih 75 km/h.. Ko so bili montirani 7,5g valčki je vlekel pošteno prek 80km/h (koliko, ne vem), nisi pa mogel z njem nikakor normalno speljat....
Ima kdo podobno izkušnjo? Kakšen predlog? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Jun 2010 11:48 Naslov sporočila: |
|
|
Probaj dat nazaj serijsko povratno (če je mehkejša od bele seveda)... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Selines Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2010, 11:06 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 08 Jun 2010 11:53 Naslov sporočila: |
|
|
Je bila not, pa je bilo isto..
A da bi pa poskusil z lažjimi valčki pa še tršo povratno?
Zdej je seveda problem, ker motor pride skoraj takoj na top obrate in tam ostane in nabira brzino. Po logiki, bi morala bit trša povratna, da se počasneje umika in motor nabira hitrost.. Ali pač ne? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Jun 2010 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
Selines je napisal/a: | Je bila not, pa je bilo isto..
A da bi pa poskusil z lažjimi valčki pa še tršo povratno?
Zdej je seveda problem, ker motor pride skoraj takoj na top obrate in tam ostane in nabira brzino. Po logiki, bi morala bit trša povratna, da se počasneje umika in motor nabira hitrost.. Ali pač ne? |
Če daš tršo povratno, je nekak isto kot da bi dau lažje valčke... Am, jermenice se hitreje stisnejo, in z tem pridobi motor na odzivnosti. Ampak če daš pretrdo, potem je potrebna dosti večja moč da jo stisne, oziroma da se jermenice raztegnejo. Če se ne stisne do konca, trpi končna hitrost, pospeški pa odzivnost so pa ubitačni.
Nevem kak so pri pežoju lestvice, ampak jaz več kot bele na stock cilinder nebi devau.
To kar maš z obrati, pa je glih fora športnega variomata, da ti vedno drži obrate, spreminja pa hitrost. Se pravi da motor vedno daje maximum svoje moči na zadnje kolo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Selines Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2010, 11:06 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 08 Jun 2010 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ok. Ampak kje je potem končna hitrost in kje je start z mesta po tej logiki. Ker 7,6 g valčki in rdečimi fedrčki npr, dobi luknjo pri startu in po 50km/h imaš občutek, kot da ali drsi jermen ali pa sklopka.. Nabere sicer solidno končno ampak to je pa to.
Pri 6,7 valčkih je še vedno luknja, ampak je končna slaba.. Pač nekih 75km/h občasno 80..
Pri 4,5 g valčkih ni luknje, je pa končna zanič..
Še vedno ne vidim rešitve problema. Torej če pustim lahk valčke je vseeno tudi če povratno menjam, ker ne bo pognal več kot požene.. ja? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|