Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
croma_man Stopnja:
Pridružen/-a: 09.07. 2010, 08:19 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 09 Jul 2010 08:33 Naslov sporočila: Iščem "tunerja" za Benelli pepe (celje) |
|
|
Ker niti časovno, niti se mi ne da tega šraufat, iščem nekoga da bi Benelli Pepeja spravil na 70+ km/h pa da je v Celju. Letnik je 2009.
Ima 900 km prevoženih tako da "ulaufan" je, ponudbe pa lahko v tej temi ali pa na p.m. pošljete. Plačam hitrosti primerno. Za vgradit bi bil tudi še prekinjevalec ki ga že imam doma.
Tako da, tunerji, javite se |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 09 Jul 2010 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
Prekinjevalec? al hočš rečt OMEJEVALEC?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
croma_man Stopnja:
Pridružen/-a: 09.07. 2010, 08:19 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 09 Jul 2010 11:32 Naslov sporočila: |
|
|
omejevalec Samo to je čisto sproti ko bo podrt, gre se mi samo da se iz te mevže spravi par km/h več ven. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
croma_man Stopnja:
Pridružen/-a: 09.07. 2010, 08:19 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 19:36 Naslov sporočila: |
|
|
ka zdej, noben ne ve za nobenega oz. ni nobenega ki bi to šel naredit? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Jul 2010 21:18 Naslov sporočila: |
|
|
kaj ni nobenga mehanika okol da ti auspuh zamenja? pa kak vario (racing) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romanzat Stopnja:
Pridružen/-a: 25.05. 2010, 14:27 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
Lahko ti napišem moje izkušnje z Benelli Pepe, da ne boš naredil kakšne napake. Motor je kopija Minarelli.
Ko so mi na servisu dali ven blokade (variomat, izpuh), je skuter že šel 70 km/h, pospeški so bili fajn. Izpuh je ostal serijski.
Vendar mi je kmalu končna hitrost padla, mogoče se je kar zamašil izpuh.
Potem sem se odločil, da bom dal gor športni auspuh. Nabavil sem Leovince TT, ki je narejen za Keeway-e - vendar pazi. NE paše. Namontiraš ga sicer lahko, vendar ker pridejo plastike zelo nizko, ti bo plastika drajsala po izpuhu (krivina izpuha je prevelika) in bi se vse skupaj unicil.
Potem smo našli izpuh za Aeroxa in ga nekako zmontirali, da ni drajsal (ima manjso krivino kot tisti za Keewaya). Sicer smo rabili distancnike, da je pasal, vendar je stvar delovala. Spet, če sta bila na skuterju 2 osebka, je znalo kaj podrsati.
Takrat sem zamenjal še valjčke (lažji, tiste, ki sem jih dobil zraven Leovince TT) in trše fedre v sklopko.
Vendar se je kasneje izkazalo, da je feder verjetno premočen za serijsko sklopko, ker mi je začela blokirati.
Na koncu sem dal zmontiral nazaj serijski izpuh in moram reči, da ni velike razlike v performancah med serijskih in Leovince ZX. S športnih so bili malenkostno boljši pospeški in kakšen km/h hitrejše je šel.
Ampak ni vredno, da bi zato da 120 € za nov izpuh.
Če povzamem:
- ko boš dal blokade ven, bo skuter šel precej boljše
- ne dajaj preveč trdih fedrov v sklopko, ker po mojem ni primerna za trde fedre
- če boš menjal izpuh, vzami Leovince, ki je primeren za Aeroxa (ne za Keeway), predvsem pazi, da ima čimmanjšo krivino navzgor, ker ti bo drsal po zadnji plastiki
- predvsem pa se ti ne splača menjat izpuha, edino če boš vzel rabljenega za par 10 evrov. Ker bo razlika v pospeških premajhna
Tako, to je mojih 5 centov.
Pa jaz ti pri tuningu ne morem pomagat. Nima ne časa, ne znanja |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 08:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ja res si pokazal da nimaš pojma.
Vsi ti skuterji imajo BLOKIRANE OBRATE NA CDI enoti, tako da če hočeš tunat moraš kupiti NARAKU cdi, ki je nezablokiran. Zato se izpuh ni poznal nič ker ni spustil v obrate, drugače pa vedi da športni izpuh se pozna ogromno, če je vse pravilno naštelano. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romanzat Stopnja:
Pridružen/-a: 25.05. 2010, 14:27 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 09:32 Naslov sporočila: |
|
|
A si imel tak motor, da veš, da ima blokado na CDI. Blokade na CDI-ju ni imel.
Motor je šel skoraj 70 km/h po Garmin gps - koliko več bi še lahko šel motor s kitajsko mašino in v najboljšem primeru povprečnim variomatom, sklopko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 09:37 Naslov sporočila: |
|
|
Če mam isto mašino pa sm že dal nekaj skoz z njo.
Ja vem da jo ima 100% sej ne piše na CDIju da jo ma, to ti ne morš kr tak vedet,
ampak pol spoznaš ko daš sporta gor pa ne gre več kot 75 zarad obratov, daš pa Naraku gor pa leti preko 90. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romanzat Stopnja:
Pridružen/-a: 25.05. 2010, 14:27 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 09:51 Naslov sporočila: |
|
|
Možno, jaz se z njo nisem kaj dosti ukvarjal. Skuter so "odprli" na servisu, tako da ne vem, če so se kaj ukvarjali s CDI. Tisti, ki so motor videli, so rekli, da so blokade samo na variomatu in aspuhu. Ne bi pa dal roke v ogenj, jasno.
Mi je pa kar malo čudno, da bi šel skuter še hitreje kot je že šel.
*CPI* je napisal/a: | Če mam isto mašino pa sm že dal nekaj skoz z njo.
Ja vem da jo ima 100% sej ne piše na CDIju da jo ma, to ti ne morš kr tak vedet,
ampak pol spoznaš ko daš sporta gor pa ne gre več kot 75 zarad obratov, daš pa Naraku gor pa leti preko 90. |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 09:57 Naslov sporočila: |
|
|
romanzat je napisal/a: | Možno, jaz se z njo nisem kaj dosti ukvarjal. Skuter so "odprli" na servisu, tako da ne vem, če so se kaj ukvarjali s CDI. Tisti, ki so motor videli, so rekli, da so blokade samo na variomatu in aspuhu. Ne bi pa dal roke v ogenj, jasno.
Mi je pa kar malo čudno, da bi šel skuter še hitreje kot je že šel.
*CPI* je napisal/a: | Če mam isto mašino pa sm že dal nekaj skoz z njo.
Ja vem da jo ima 100% sej ne piše na CDIju da jo ma, to ti ne morš kr tak vedet,
ampak pol spoznaš ko daš sporta gor pa ne gre več kot 75 zarad obratov, daš pa Naraku gor pa leti preko 90. |
|
Jaz sem napisal da se CDI malo pozna pri športnem izpuhu, ogromno pa pri SPORT 70ccm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
romanzat Stopnja:
Pridružen/-a: 25.05. 2010, 14:27 Prispevkov: 7
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 09:59 Naslov sporočila: |
|
|
S sport 70 pa nimam nobenih izkusenj. Ti čisto verjamem, da se razlika pozna.
Je pa vprašanje, kako konkretnega tuninga si model želi
*CPI* je napisal/a: | romanzat je napisal/a: | Možno, jaz se z njo nisem kaj dosti ukvarjal. Skuter so "odprli" na servisu, tako da ne vem, če so se kaj ukvarjali s CDI. Tisti, ki so motor videli, so rekli, da so blokade samo na variomatu in aspuhu. Ne bi pa dal roke v ogenj, jasno.
Mi je pa kar malo čudno, da bi šel skuter še hitreje kot je že šel.
*CPI* je napisal/a: | Če mam isto mašino pa sm že dal nekaj skoz z njo.
Ja vem da jo ima 100% sej ne piše na CDIju da jo ma, to ti ne morš kr tak vedet,
ampak pol spoznaš ko daš sporta gor pa ne gre več kot 75 zarad obratov, daš pa Naraku gor pa leti preko 90. |
|
Jaz sem napisal da se CDI malo pozna pri športnem izpuhu, ogromno pa pri SPORT 70ccm |
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
croma_man Stopnja:
Pridružen/-a: 09.07. 2010, 08:19 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
me veseli da se je končno debata razširila, ja, jaz bi obdržal originalni lonec, ker drugi ne zgledajo oz. ne pašejo na tak tip motorja.
Danes sem vzel dol koleno od motorja do lonca in nima nič kar bi se dalo odstranit...
tako da ja, predelave v smislu kot je romanzat napisal so več kot dovolj, variomat, izpuh blokade (čeprav ne vem kje so), pa se s tuningom avtomobilov ukvarjam že skoraj 10 let. Za variomat pa tak samo rabim pištolo na zrak pa odstranim podložko. To mi je uspelo najt na internetu.
valjčki ipd, bi kaj menjal ali pustim originalne?
LP in hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 10:09 Naslov sporočila: |
|
|
Drug variomat, če ima motor že kakšnih 10000km lahko še jermen ki je usklajen z variomatom, mogoče športni filter, večja diza, izpuh spraznit čist, samo prebiješ ga, podložka iz variomata... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
croma_man Stopnja:
Pridružen/-a: 09.07. 2010, 08:19 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 12 Jul 2010 10:11 Naslov sporočila: |
|
|
motor ima 1050 km, pa še prejšnji lastnik je bil 50 let star ded tak da kar se tega tiče je praktično nov.
imaš kak link za variomat ki ga priporočaš? Športni vgradni filter bom probal poiskat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|