Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 17 Apr 2011 19:41 Naslov sporočila: |
|
|
ja, jas sam še nisem imel nobenih problemov, zvok je res malo nižji kot na originalu, zato bolj priporočam, da se ne originalnem airboxu naredijo samo dve luknji zraven noter se pa vtakneta dve 4cm dolgi gumijasti cevi premera 9mm skoraj ni razlike. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Coyote Stopnja:
Pridružen/-a: 19.11. 2010, 17:30 Prispevkov: 210 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 18 Apr 2011 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ko se ravno pogovarjamo o varnem in recimo zraven tudi "ekonomičnem" setupu, naj še nekdo napiše(najbolje da kar @razgrajač)kakšna je kaj poraba skuterja s takim setupom....verjetno koga to najbolj zanima _________________ "Pure driving, real racing...that makes me happy." - Ayrton Senna |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 18 Apr 2011 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
ja, to sem res pozabil omenit. Nasplosno je večja od originala, jaz vsak dan naredim približno 35km, tank drži 7litrov ampak jaz delam mešanico sam zato vedno tankam 5litrov. Z enim tankom se torej vozim 3 dni, se pravi okoli 100km z 5litri bencina. Je pa res da se vozim so kolikor toliko po omejitvah se pravi tam kjer je 50, 50, kjer je 90 pa 90.
Ni najbolj varčno teh 100km ni veliko lahko bi bilo še več, če bi imel malo manjšo dizo(v kratkem jo imam namen zamenjati)
Lp _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
c00l3r Stopnja:
Pridružen/-a: 10.04. 2011, 12:19 Prispevkov: 4
|
Objavljeno: 26 Apr 2011 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
c00l3r je napisal/a: | Zdravo!
Jaz bi rad samo podal svoje izkušnje o pokvarljivosti/vzdržljivosti predelanih skuterjev. Imel sem Yamaha Aerox s "SPORT" predelavo. Ta je obsegala:
- Polini Gus kit 70
- Uplinjač 17,5
- Polini variator
- izpuh original
Delal sem redne servise, olje v prenosih, svečka, čiščenje filtra. S takih setupom sem naredil 20 000km in nisem imel nobenih problemov. Motor ima občutno več navora kot serijski, kar se najbolj pozna pri vožnji v klanec. Prav tako so mi valčki v Polini variatorju zdržali dosti dlje.
Imel sem še nameščeno elektronsko blokado s skritim gumbom za "kontrole".
SPORT predelava ne uničuje motorja. Ravno nasprotno, te boljše komponente so včasih bolj zdržljive od originalnih. |
Poraba pri tem mojem setup-u je bila pod 5l/100km. Večinoma od 4,2 do 4,5. Končna hitrost je bila odvisna od vetra, nagiba.
Gor narejen je praktično vedno prišel do 90km/h. Včasih tudi malo čez. Če si se dol naredo pa tam 95, pa tudi do 100, al pa malo čez na dolgih ravninah.
Vozil pa sem se večinoma 80, 85 po števcu. Optimalna poraba. Sicer je zanimivo, da mi zdaj 600ccm pije okrog 5 do 5,5l/100km. _________________ Yamaha XT 600 E |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Cliffhorn Stopnja:
Pridružen/-a: 22.04. 2011, 18:31 Prispevkov: 5
|
Objavljeno: 28 Maj 2011 22:17 Naslov sporočila: |
|
|
Se opravičujem če bo zvenelo neumno, vendar ne razumem razlike pri mid-race za piaggio med Vzdržljivostno in močnejšo predelavo? kaj močnejša(dražja) naj bi bol potegnila medtem ko vzdržljivostna(cenejša) bi počasneje prišla na končno hitrost? al kako? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 28 Maj 2011 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
vzdržljivostna je bolj švoh in zdrži dlje (gus), močnejša -> ima več konjev (alu). ka je tu težko razumet? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 28 Maj 2011 23:14 Naslov sporočila: |
|
|
fleg je napisal/a: | vzdržljivostna je bolj švoh in zdrži dlje (gus), močnejša -> ima več konjev (alu). ka je tu težko razumet? |
halo človeč lepo vpraša ti pa mu tak odgovoriš daj hejej se al pa ne piši
no razlike je v tam da se močnejši setupi običajno bolj vrtijo kot pa tisti za vsak dan is so zako bolj vdržjlivi lahko so pa za vsak dan tudi alu in se samo gus _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 29 Maj 2011 00:49 Naslov sporočila: |
|
|
THE_MAN je napisal/a: | fleg je napisal/a: | vzdržljivostna je bolj švoh in zdrži dlje (gus), močnejša -> ima več konjev (alu). ka je tu težko razumet? |
halo človeč lepo vpraša ti pa mu tak odgovoriš daj hejej se al pa ne piši
no razlike je v tam da se močnejši setupi običajno bolj vrtijo kot pa tisti za vsak dan is so zako bolj vdržjlivi lahko so pa za vsak dan tudi alu in se samo gus |
dej mi povej kje v postu mu nisem lepo odgovoru? al je teb treba čist vedno zatežit sam da napišeš neki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 29 Maj 2011 08:16 Naslov sporočila: |
|
|
napisal si kaj je tu tažko razumet? to se tebi zdi vljudno ? no itak se mi ne da ayd _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 29 Maj 2011 09:16 Naslov sporočila: |
|
|
sori če se ti je tak zdelo, ni bil to moj namen:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
THE_MAN Stopnja:
Pridružen/-a: 08.11. 2009, 17:40 Prispevkov: 1067 Kraj: MB
|
Objavljeno: 29 Maj 2011 12:57 Naslov sporočila: |
|
|
no ok _________________ Ne me jebat, ni vicov od policajov??!!!!
Jaja vse je res!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 10 Jun 2011 17:27 Naslov sporočila: |
|
|
mene zanima eno konktretno vprašanaje glede fergazerja. Če se slučajnzdi, da sedaj kupim nek 70 sport blok, ali mam lahko za nekaj časa orginal fergazer (12mm) z veliko dizo oz. če bo kaj narobe? Gre se mi ppredvsem, da nebi zaribal.... _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Jun 2011 17:30 Naslov sporočila: |
|
|
jest sm to počel na kitajcu ampak tam so ventili (4t) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 10 Jun 2011 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
weedboy je napisal/a: | jest sm to počel na kitajcu ampak tam so ventili (4t) |
tam je drugače, ko je poraba enkrat manjša skor.... _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 10 Jun 2011 17:34 Naslov sporočila: |
|
|
ja ker zapirajo ventili kontrolirano je
Hamstreja vpraš kako mu dela baje ma on na tak sistem
nism pa zihr da sm prou zastopu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|