forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Aprillia SR50 1997 predelava

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mulac
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.10. 2009, 12:10
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 16:13    Naslov sporočila: Aprillia SR50 1997 predelava Odgovori s citatom

Mene zanima samo keri deli za ta scooter pašejo na ta motor.
Rabim pa:
-variomat kit
-sesalni kolektor pri fergazrju
-zračni filter za 17.5

Do zdaj imam:
Polini 70 kit
Gianelli izpuh
17.5 fergazer

Pa mi prosim napišite višji rang teh delov.

Zanima me še kok menjava elektrike vpliva na predelavo.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tOxic''
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08
Prispevkov: 186

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 16:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pašejo vse znamke gor. Vzemi Top preformances variomat. Špotni filter nerabiš menjat ker bi bo samo slabše. Elektrika pri tvoji predelavi pa tud nepomaga nič.
_________________
aeRox EVO'custom aka D I A N E <3

SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 17:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Če bi hoto sesalni kolektor menjat na tvoji mina mašinci, potem lahko daš, da imaš fergazer pod kotom in obrnjen nazaj proti koli, ampak še potem rabiš adaptek, da ga sploh lahko obrneš, polek tega, da pa imaš 17,5mm ferga ni nobene razlike, če pustiš koleno org.
Za lamelni ventil je pa tako - carbonske lamelice not, ali pa kakšnega v-forca nabavit, pa bo zadeva lepo špilala mežik Mogoče ti v navodilih za polini kit kje piše, kolikšna je debelina lamel, da je popoln izkoristek...
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
mulac
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.10. 2009, 12:10
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 18:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

buco je napisal/a:
Če bi hoto sesalni kolektor menjat na tvoji mina mašinci, potem lahko daš, da imaš fergazer pod kotom in obrnjen nazaj proti koli, ampak še potem rabiš adaptek, da ga sploh lahko obrneš, polek tega, da pa imaš 17,5mm ferga ni nobene razlike, če pustiš koleno org.
Za lamelni ventil je pa tako - carbonske lamelice not, ali pa kakšnega v-forca nabavit, pa bo zadeva lepo špilala mežik Mogoče ti v navodilih za polini kit kje piše, kolikšna je debelina lamel, da je popoln izkoristek...


Jst sm dubu polinijeve zraven montiru. Ampak loh pogledaš u popravila kaj mi dela.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 19:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Probaj dat še omejevalce stran iz sesalnega. Nevem kakpne je poraba z akrbonskimi lamelami.

Če maš serijske lamele, pa omejevalce stran, se pozna bol kot V-force, sam žre pa brutalno.

Pa lahk daš 19 ferg, je optimalen za sport cilinder, sam se spet poraba poveča. Odvisno zakaj rabiš skutera. Če se dosti furaš, je brezveze. Če se ti pa gre zato da čimbol leti, pa 19 ferg.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
mulac
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 29.10. 2009, 12:10
Prispevkov: 16

PrispevekObjavljeno: 07 Nov 2009 23:00    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

svizec je napisal/a:
Probaj dat še omejevalce stran iz sesalnega. Nevem kakpne je poraba z akrbonskimi lamelami.

Če maš serijske lamele, pa omejevalce stran, se pozna bol kot V-force, sam žre pa brutalno.

Pa lahk daš 19 ferg, je optimalen za sport cilinder, sam se spet poraba poveča. Odvisno zakaj rabiš skutera. Če se dosti furaš, je brezveze. Če se ti pa gre zato da čimbol leti, pa 19 ferg.


Ma jest sm str 25 let in sm se ukvarju z predelavam ene 10 let nazaj nasmejan Zdej je pa brt skuterja zavrgu sm mu pa mu dal kit gor in problemi itak vesel

Skuterja mam pa kle za po logatcu, ker mam velik avto in brezveze se kle po logatcu furat hehe. Sam mora pa letet pa žvižgat vesel K mel italjeta formulo 50 pa sm mel kit 70 pa 17.5 ferg gor sm cuknu me fuknil natazadnga se pelem par metrov zabijemu tla šou takoj un tamau amortizer k pride pripet na uno stransko roko vesel

Une omejevalce bom dol fuknu pa najraj bi še lamele mislem, da bo pol mir.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu