Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 10:06 Naslov sporočila: Problem V-clic / vprašanje za Svizca |
|
|
mašina lepo vleče do 60-65km/h od tod naprej se premakne če je malo klanca navzgol z lahkoto do 70-75 in če je naprej ravnina takšno hitost tudi z 2/3 gasa drži.
Kaj narediti da bi se motor sam od sebe vrtel od 60 naprej.
(V-Clic, Arsal81cc, Malossi Multivar, 7g valjčki, bela povratna, diza povtana iz 78 na 82).
LP, Dejan
PS: lepo popravljen naslov, sam je bilo mišljeno tudi njegovemu znanju enake |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče so vseeno valčki preteški. Variomat ni optimalno naštelan. Samo glede an to ma ša belo povratno notri, bi tam med 6g, ap do 6,5g mogli biti tapravi. POMOJE! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 14:24 Naslov sporočila: |
|
|
škoda k nisi zanč probu
se mi sdi da se mašina premalo visoko vrti, ker ko dodajaš se sliši da mašina dela močneje hitrost pa miruje
ker po logoki so prelahki, ker se variomat zavri hitreje vendar valjčki ne stiskajo več ker so prelahki?
Nazadnje urejal/a dmdm 17 Sep 2009 14:26; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
Sj ma multivara. Ja, ne vleče več isto, ampak če mu noče pridt čez določeno hitrost razen v primeru klanca navzdol, to neki ni dobro naštelano. Kombinacije valčkov ti nebi priporočau, sploh ne pri asimetrilčih variomatih.
Je pa tudi res, da je za serijski auspuh bela povratna mogoče pretrda. Vsaj tako je pri dvotaktnih agregatih. Probaj malo. Saj, dejansko je ful dela z štelanjem, ampak niti 2 motorja nista enaka, zato pač treba probavat. Je pa ziher z valčki, najprej pa lahko probaš povratno menjat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dmdm Stopnja:
Pridružen/-a: 19.08. 2009, 07:38 Prispevkov: 113
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 14:30 Naslov sporočila: |
|
|
valjčke za testirat mam PORINI 4.5g 5g 5,8g 6,5g in original 7g nimam pa težjih, če ma kdo za posodit bom hvaležen.
kaj nej dam nazaj originalno pa belo vn?
LPD
PS:v nedeljo dobim fergazer od 125cc 4T kitajca z športnim filtrom, tko da bom najprej probu če mu župe manjka, pol pa 10x gor pa dol valjčke in vzmet.
Nazadnje urejal/a dmdm 17 Sep 2009 14:34; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 17 Sep 2009 14:32 Naslov sporočila: |
|
|
Saj, pomoje so 7 preteški, tak da probaj 6,5g, pa če nebo ok, pe 5,8g. pa potem vidiš, ali rabiš nekaj vmes, ali pa si zadeu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 29 Sep 2009 15:01 Naslov sporočila: |
|
|
no pa mam tut jest multičmar a se kej bolj obnese bela povratna?
auspuh si morm kupt... mam ze ogledanga leo vinče hand made pride
V prospektu piše da so 4.1 racing valjčki... po moje bom tut te naroču
majo baje 106% boljšo odzivnost proti originalnim
problem je da se mi ful težko zvrti do konca a mi bo bela povratna kej pomagala pri temu?
vseen jo morm zmontirat predno naročujem valjčke na tone... po moje bi kr porini sklopko gor dal ker je kao neuničljiva ampak to drug mesec pride na vrsto pa auspuh tut in seveda omejevalec obratov za tehničnega in za tečne policiste |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|