Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 26 Jun 2010 19:00 Naslov sporočila: kit-vprašanje |
|
|
pozdrav vsem forumašem!
naročil sem aprilio sx in ko ga dobim gre takoj na predelavo..tukaj pa bi se obrnil na vas ker imate izkušnje s cilinderkiti..
nekaj denarja imam in zamislil sem si pa predelavo da bi motor nemoteno in brez okvar deloval dosti km in bi se lahko mirno peljal od 80-100kmh-torj nekje 12-16konjski kit..(doma imam že dellorto21ds in leovince v6)
1.kateri cilinderkit bi mi priporočali za omenjeni način vožnje(rad bi da mi dela lepo tudi na nizkih in srednjih obratih)
2.pri izbiri cilinderkita kateri materjal naj izberem alu ali gus(prednosti slabosti)
3.menjava gredi in ležajev-kaj priporočate
4.bi mi priporočali še kaj dodatnega?
5.nazadnje a ne najmanj pomembno-omejevalec obratov..mi ga priporočate?je že koga na tehničnem ali pred polis rešilo skrito stikalce?
adminu se opravičujem ker ne pišem o skuterju, a o menjavi cilinder kitov in tuningu skuteristi zagotovo oromno veste in sem vam za vsako pomoč iskreno hvaležen
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 26 Jun 2010 21:58 Naslov sporočila: |
|
|
Takole, kot si napisal hočeš narediti veliko km kar z 12-16KM (Midrace kategorija) ne boš... Za hitrost od 80kmh do 100kmh je dovolj športna predelava, katerih gus cilindri dosegajo do 9KM, Stage6 ALU pa 10KM.
Z gus cilindrom boš naredil pomoje več km kot pa z ALU.
Se pravi če želiš imeti športno predelavo moraš seveda montirat tudi izpuh za športne cilindre, najbolj optimalen fergazer je 19mm, seveda je tudi 21mm dober le da preveč pije za vsak dan in se jih ponavadi uporablja za dirke Za očiten rezultat in za odpravljanje lukenj je seveda treba kupit še variomat, z njim ( če se le da istega proizvajlca) tudi jermen. Sklopka lahko ostane ORG. Ponavadi se menja tudi svečko, za kaksno odzivnost in metanje iz ovinka lahko dokupiš še kaksn lamelni ventil Pol pa seveda kup diz in valčkou, povratne vzmeti in fedrca za v sklopko, use skupi naštelat pa bo šlo Boš pa itak še sprot kaksn del kupval ( sesalno koleno, sklopka itd... )
Bodo ti še drugi kaj dopisal česar jaz nism!
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 26 Jun 2010 22:16 Naslov sporočila: |
|
|
Mafionzo666 je napisal/a: | Takole, kot si napisal hočeš narediti veliko km kar z 12-16KM (Midrace kategorija) ne boš... Za hitrost od 80kmh do 100kmh je dovolj športna predelava, katerih gus cilindri dosegajo do 9KM, Stage6 ALU pa 10KM.
Z gus cilindrom boš naredil pomoje več km kot pa z ALU.
Se pravi če želiš imeti športno predelavo moraš seveda montirat tudi izpuh za športne cilindre, najbolj optimalen fergazer je 19mm, seveda je tudi 21mm dober le da preveč pije za vsak dan in se jih ponavadi uporablja za dirke Za očiten rezultat in za odpravljanje lukenj je seveda treba kupit še variomat, z njim ( če se le da istega proizvajlca) tudi jermen. Sklopka lahko ostane ORG. Ponavadi se menja tudi svečko, za kaksno odzivnost in metanje iz ovinka lahko dokupiš še kaksn lamelni ventil Pol pa seveda kup diz in valčkou, povratne vzmeti in fedrca za v sklopko, use skupi naštelat pa bo šlo Boš pa itak še sprot kaksn del kupval ( sesalno koleno, sklopka itd... )
Bodo ti še drugi kaj dopisal česar jaz nism!
|
hvala za pomoč ampak če se ne motim si mi ti opisoval predelavo skuterja..jaz kupujem aprilio sx-to je enduro na 6 brzin..bo pa nasvet glede cilindra sigurno prav prišel..
hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Slavic_ Stopnja:
Pridružen/-a: 23.06. 2010, 14:24 Prispevkov: 171
|
Objavljeno: 26 Jun 2010 22:21 Naslov sporočila: |
|
|
se je men tud malo zdelo smešno zakaj variomat pa to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 26 Jun 2010 22:45 Naslov sporočila: |
|
|
ja pri skuterjih mislim da pride v poštev še variomat, valjčki, jačanje sklopke itd..kolk sem prebral na nemškem forumu za 50 ccm enduro so predelave od 12-16 konjev najboljša kombinacija moči in vzdržljivosti ob ustrezni zamenjavi motorne gredi in ležajev seveda..zdej me zanimajo kakšne izkušnje z gus in alu kiti..
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 27 Jun 2010 00:00 Naslov sporočila: |
|
|
Ah hjoooj hahhahah xD Jst sm vidu napisano aprilia pa sm avtomačo prebral Aprilia SR Sorry |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 27 Jun 2010 00:04 Naslov sporočila: |
|
|
Mafionzo666 je napisal/a: | Ah hjoooj hahhahah xD Jst sm vidu napisano aprilia pa sm avtomačo prebral Aprilia SR Sorry |
vsaka pomoč je dobrodošla tko da ni panike |
|
Nazaj na vrh |
|
|
timp Stopnja:
Pridružen/-a: 27.09. 2009, 06:51 Prispevkov: 44 Kraj: kranj
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
alu ali gus, izbira je tvoja, če bi jaz kej kupoval bi vzel alu, ker če boš mel dobro naštelano ti bo alu (sport ali mr) lavfal dlje, pri gusu pa se s kilometri tudi toleranca med cilindrom in batom veča, kar se občutno pozna...in je potrebna menjava bata (B,C) in pa honanje in maš spet za par 10k kilometrov.
pri alu pa če ni nastavljeno v piko, ti lažje zariba, kakor tudi pri gusu.
pa tankaj vedno kvalitetna olja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 21:47 Naslov sporočila: |
|
|
timp je napisal/a: | alu ali gus, izbira je tvoja, če bi jaz kej kupoval bi vzel alu, ker če boš mel dobro naštelano ti bo alu (sport ali mr) lavfal dlje, pri gusu pa se s kilometri tudi toleranca med cilindrom in batom veča, kar se občutno pozna...in je potrebna menjava bata (B,C) in pa honanje in maš spet za par 10k kilometrov.
pri alu pa če ni nastavljeno v piko, ti lažje zariba, kakor tudi pri gusu.
pa tankaj vedno kvalitetna olja. |
hvala za nasvet..naročil sem kit top performance TPR z modularno glavo-narejen iz alu..razvil naj bi do nekje 18HP tko da sem zraven naročil še eno high end gred in ojnico od top performance..upam da se bo obneslo..kaj bi mi pa svetovali glede sklopke..je dovolj samo ojačanje fedrov ali bi moral tudi lamele menjat?
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 29 Jun 2010 23:07 Naslov sporočila: |
|
|
lucija je napisal/a: | timp je napisal/a: | alu ali gus, izbira je tvoja, če bi jaz kej kupoval bi vzel alu, ker če boš mel dobro naštelano ti bo alu (sport ali mr) lavfal dlje, pri gusu pa se s kilometri tudi toleranca med cilindrom in batom veča, kar se občutno pozna...in je potrebna menjava bata (B,C) in pa honanje in maš spet za par 10k kilometrov.
pri alu pa če ni nastavljeno v piko, ti lažje zariba, kakor tudi pri gusu.
pa tankaj vedno kvalitetna olja. |
hvala za nasvet..naročil sem kit top performance TPR z modularno glavo-narejen iz alu..razvil naj bi do nekje 18HP tko da sem zraven naročil še eno high end gred in ojnico od top performance..upam da se bo obneslo..kaj bi mi pa svetovali glede sklopke..je dovolj samo ojačanje fedrov ali bi moral tudi lamele menjat?
lp |
Če ma ta pizdarija res 18HP, kar malo dvomim, ker na SA piše da ma do 14HP. Treba pa menajt komplet sklopko, tudi če je 14HP, pa overrange kit nebi biu tak slaba zadeva, če pa je res 18HP, pa še športno elektriko, auspuh pa od C16 gor. Ferg bi jaz dau 24, može tudi 21, manj ne. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 11:02 Naslov sporočila: |
|
|
Svizec, spet si nisi prebral heh, ne gre se za skutera ampak am6 šaltera če se ne motim, v glavnem ta mašina za prestavlat brez variota...
Am, za sklopko je pa priporočljivo, da še menjaš tudi lamelice, saj če se boš kje tak bol hitro vozil, tak ne potrebuješ sklopke za šaltat... Jas bi vse zamenjal, če bi dal takšen kit gor, ker razlike so ogromne v moči in ti lahko marsikateri org del zataji in ti še uniči kaj drugega zraven. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Svizec, spet si nisi prebral heh, ne gre se za skutera ampak am6 šaltera če se ne motim, v glavnem ta mašina za prestavlat brez variota...
Am, za sklopko je pa priporočljivo, da še menjaš tudi lamelice, saj če se boš kje tak bol hitro vozil, tak ne potrebuješ sklopke za šaltat... Jas bi vse zamenjal, če bi dal takšen kit gor, ker razlike so ogromne v moči in ti lahko marsikateri org del zataji in ti še uniči kaj drugega zraven. |
hja je prebral narobe..ni panike..glej zamislil sem si tale due+ kit ker ga vsi forumi hvalijo da je najboljše razmerje vzdržljivost/moč..poleg njega pride gor top performance gred in ojnica za highend predelave in seveda močnejši ležaji..zdej me pa zanima kaj bi mi priporočali še menjat originalnega?lamele, vzmeti sklopke, fergazer, še kaj drugega? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 15:27 Naslov sporočila: |
|
|
Gred in ojnica ti je enainista stvar... To si razčisti... dva pojma, ki vbistvo isto pomenita... torej ta gred od TP in je za HE predelave... ok, to je super, potem rabiš lagere in semeringe C4 ( nevem kateri proizvajalec jih dela za te šaltarje ampak najverjetneje so od SFK ) Potem rabiš carbon lamelice ( debelina bo predpisana v navodilih polek cilindra ) Sesalni sistem in lamelnega ventila verjetno ne rabiš menjevat, nekaj se je govorilo ,da bi maj bil ferg 16mm na am6 mašinah, tudi nič ni, če ga zamenjaš z 17,5mm ali še bolše z 19mm ( org airbox mej, je najbolše ), sportno sklopko oz sklopkine lamele še menjaš pa je to to. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lucija Stopnja:
Pridružen/-a: 26.06. 2010, 18:32 Prispevkov: 9 Kraj: goriška
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 15:36 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Gred in ojnica ti je enainista stvar... To si razčisti... dva pojma, ki vbistvo isto pomenita... torej ta gred od TP in je za HE predelave... ok, to je super, potem rabiš lagere in semeringe C4 ( nevem kateri proizvajalec jih dela za te šaltarje ampak najverjetneje so od SFK ) Potem rabiš carbon lamelice ( debelina bo predpisana v navodilih polek cilindra ) Sesalni sistem in lamelnega ventila verjetno ne rabiš menjevat, nekaj se je govorilo ,da bi maj bil ferg 16mm na am6 mašinah, tudi nič ni, če ga zamenjaš z 17,5mm ali še bolše z 19mm ( org airbox mej, je najbolše ), sportno sklopko oz sklopkine lamele še menjaš pa je to to. |
hm..jaz sem bil stoposto da je ojnica una palca na kateri je bat, motorna gred pa una osovina na kateri sta dve okrogli plošči med kateri je vprešana ojnica..mogoče sem bil v zmoti..v vsakem primeru se zahvaljujem za pomoč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jun 2010 15:41 Naslov sporočila: |
|
|
Pojem gred je mišljena celota ( vrat, osovina oz vse skupaj ) Ojnica je pa posebaj lahko mišljena kot vrat, tako kto si povedal... Drugače pa poglej na SSKJ, pa boš najbolj točno vedel _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|