Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
MetalMulishaSkuterist Stopnja:
Pridružen/-a: 16.10. 2010, 20:52 Prispevkov: 94 Kraj: Kunigunda
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 16:42 Naslov sporočila: HIGHEND Predelava |
|
|
Lep pozdrav vsem skupaj.
Ob prostem času sem spravo skupaj setup za highend predelavo in me zanima, če sem pozabo dodat kakšen artikel ki je pod nujno za HIGHEND predelavo. lepo prosim za pomoč.
SETUP:
cilinder: STAGE6 RT70ccMKII
elektrika: STR8[Killswitch]; CDI - Malossi enota K15; rotorMalossi Selettra ali rotor STAGE6&plošča; NGK-BR10EIX ali DENSO IW34;
gred:STAGE6 RT gred(90mm ojnica); ležaji MHR TEAM
izpuh: ROOST Racing RT70cc
manjalnik: STAGE6 driveface; prenosi MHR (primarni in secondarni); variomat Malossi Overrange; Malossi MHR vetrnica
upljinjač: MIKUNI 28mm ali STAGE6 28mm; sesalni ventil MHR[VL13, 45°]
sklopka: STAGE6 RT MKII(107mm); STAGE6 RT pokrov sklopke
vzmetenje: STAGE6 RT High-Low(zadnji); STAGE6 distančnik
Poleg tega me zanima tudi če moram vgradit večji hladilnik al kr na original dam veternico tko k je pri večjih mašinah?!
Scooter Tuning Is Not A Crime!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Stalker MHR Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2010, 20:35 Prispevkov: 236
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 17:00 Naslov sporočila: |
|
|
bo treba večji oz še en hladilnik. _________________ Rozi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
nekdo pa misli veliko eurov zapravit...
Svečka iridium ngk !
Lageri in semeringi bilokeri, samo da so C4 lagerji in ni problema, ne rabiš zapravljat nepotrebnih eurov za neko firmo...
Če prav gledam, delaš to na piaggio agregatu... kaj pa vodna pumpa ? Predlagam ti, da električno narediš in vežeš na akomulator ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Stalker MHR Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2010, 20:35 Prispevkov: 236
|
Objavljeno: 05 Nov 2010 22:28 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | nekdo pa misli veliko eurov zapravit...
Svečka iridium ngk !
Lageri in semeringi bilokeri, samo da so C4 lagerji in ni problema, ne rabiš zapravljat nepotrebnih eurov za neko firmo...
Če prav gledam, delaš to na piaggio agregatu... kaj pa vodna pumpa ? Predlagam ti, da električno narediš in vežeš na akomulator ! |
mhm seletra ne podpira signalizacije tko da se ne bo akumolator filov :S
zato se mi el. pumpa ne zdi primerna. _________________ Rozi
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MetalMulishaSkuterist Stopnja:
Pridružen/-a: 16.10. 2010, 20:52 Prispevkov: 94 Kraj: Kunigunda
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 06 Nov 2010 10:39 Naslov sporočila: |
|
|
Če mene vprašaš, bi raje dal nek rabljen hladilnik od kake Gilere Runner 180.... bi veliko € prišparal...... _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2010 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
Glei, zakaj bi po nepotrebnem dal ven 190 eur za neki malossi kiler, ko pa ti bo kiler od runnerce 180 zelo dobro hladil.
Pravite za pumpo da je neprimerna... glei, reich pumpa žere tlko, da se lahko z enim akomulatorjem voziš 4-5ur skupaj, to pa verjamem, da se neboš nikdar ! Pa pač, ko imaš akomulator prazen, daš filat in potem spet dalje. Tako imam jas narejeno, od začetka sem bil ful proti temu, pol pa sem tak naredo in ni problemov + tega odvzameš gredi neko breme vstran in se ti že pozna na performancih, kajti agregat se ti lažje zasuče in vse, da več moči na vario, kot pa takrat, ko še more vodno pumpo polek gnat... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2010 13:13 Naslov sporočila: |
|
|
tomy je napisal/a: | Buco je zmagal v MR sam zato, ko je mel električno vodno pumpo |
kurwa si tele !
Mine ti, da sploh komu kaj takega predlagaš, ker s otakoj butasti odzivi...
@MetalMulishaSkuterist: Če boš kaj nucal, piši preko zasebnega ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazadnje urejal/a buco 06 Nov 2010 17:53; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2010 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
Daj od polinija štrom, ma možnodst priklopa luči.
Glede hladilnikov pa boš pomoje z obema zadovoljen. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MetalMulishaSkuterist Stopnja:
Pridružen/-a: 16.10. 2010, 20:52 Prispevkov: 94 Kraj: Kunigunda
|
Objavljeno: 06 Nov 2010 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Lp
Kul, hold ur horses,chill man. negre se mi za zmagovat,samo sodeloval bi rad,drgac pa čestitke bucotu za dosežen razultat.
pomojem buco oblada scooter sceno, tko kot jst kolesarsko sceno,al pa tko k doktor Vale motogp. 4.mesto v zadnjem krogu kvalifikacij.pred tem je pa treniro za dirko,k je reku da bo zmago ,komi cakam jutr dirko(Valencia = Vale) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
italia1 Stopnja:
Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16 Prispevkov: 1092 Kraj: SLovenska californija
|
Objavljeno: 08 Nov 2010 00:04 Naslov sporočila: Re: HIGHEND Predelava |
|
|
MetalMulishaSkuterist je napisal/a: | Lep pozdrav vsem skupaj.
Ob prostem času sem spravo skupaj setup za highend predelavo in me zanima, če sem pozabo dodat kakšen artikel ki je pod nujno za HIGHEND predelavo. lepo prosim za pomoč.
SETUP:
cilinder: STAGE6 RT70ccMKII
elektrika: STR8[Killswitch]; CDI - Malossi enota K15; rotorMalossi Selettra ali rotor STAGE6&plošča; NGK-BR10EIX ali DENSO IW34;
gred:STAGE6 RT gred(90mm ojnica); ležaji MHR TEAM
izpuh: ROOST Racing RT70cc
manjalnik: STAGE6 driveface; prenosi MHR (primarni in secondarni); variomat Malossi Overrange; Malossi MHR vetrnica
upljinjač: MIKUNI 28mm ali STAGE6 28mm; sesalni ventil MHR[VL13, 45°]
sklopka: STAGE6 RT MKII(107mm); STAGE6 RT pokrov sklopke
vzmetenje: STAGE6 RT High-Low(zadnji); STAGE6 distančnik
Poleg tega me zanima tudi če moram vgradit večji hladilnik al kr na original dam veternico tko k je pri večjih mašinah?!
Scooter Tuning Is Not A Crime!!! |
je očitno d a nimaš blage veze o skuterjih še manj o mehaniki, ke risd nametal ta setup gor kar tako. Kako boš spravil skupaj rt cilinder pa 90mm ojnico?? ne gre fantič. edini vžig ki dopušča delovanje luči in napajanje elektrike je MVT milennium in LEONELLI _________________ predelava vilic za vse skuterje |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 08 Nov 2010 00:06 Naslov sporočila: |
|
|
a ni distančnika za pod cilinder? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Nov 2010 00:13 Naslov sporočila: |
|
|
Uh, sploh nisem bil pozoren za velikost blajerce... z 85mm bo šlo skozi...
Pa NEVEM, KAJ MU BOJO KORISTLE LUČI NA TAKŠNI PREDELAVI... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|