Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 10:06 Naslov sporočila: 50cc orig. cilinder |
|
|
Ker mam neki časa viška in imam nedelujoč scooter sm se lotu friziranja bata in cilindra 50 pia. Na cilindru sm spuliral vse kanale, malček sm povečal tudi zgornjega, pila in šmirgl.. Ker je bat orininalen pa mi ga ni žau, sm ga pobrusu pod kotom zgoraj v smeri izpuha, naredu sm lunce pr sorniku, naredu sem tudi luknjo na batu za bolše mazanje pri zgornjem pritočnem. Te popravke na batu in cilindru sm pa naredu zato da bo lažje za naštimat carburator phbg 19 ki upam da mi ga uspe nastavit. Dobrodošli vsi predlogi..
Nazadnje urejal/a azimut 13 Apr 2012 12:45; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 15:32 Naslov sporočila: |
|
|
ONLY IN PRIMORSKA _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Vapo* Stopnja:
Pridružen/-a: 13.08. 2011, 15:54 Prispevkov: 88 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 15:54 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | ONLY IN PRIMORSKA |
hell yeah!! _________________ Lp.Žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 06 Apr 2012 19:56 Naslov sporočila: |
|
|
OK vem da se cilinder viša/niža, glave tut prilagaja, ampak da tole narediš iz bata?? Prva zame... Upam da bo lavfal... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 07 Apr 2012 08:51 Naslov sporočila: |
|
|
js tudi upam da bo delal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Apr 2012 10:34 Naslov sporočila: |
|
|
Bo delal, ampak treba še malo dodelat...
Deteljico so delali včasih na tomosovih batih, bat so tako pobrusli, s tem spremenili timing odpiranja kanalov... Ta bat še potrebuje samo malo obdelave, en kanal po batu in je to to _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
Spet moram naštimat karburator. Kaj že pomeni če motor z(ročnim) čokom dela, brez čoka pa ga zaduši in crkne.. Ugotovu sm tudi da iskra enkrat je enkrat je ni.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
Zanima me kaj je tisti klobuček ki pride zašravfan med polverizatorjem in dizo št.slike 27
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 12 Apr 2012 13:20 Naslov sporočila: |
|
|
Sm dal un košček med dizoo in polverizatorjem stran in dea.. No dela bol tako tako. Iglo sm dal na drugi vtor od zgoraj.. Ko odrprem gas do konca motor trokira. Zdej me zanima : Če motor trokira na visokih obratih moram:
-menjat dizo?
-spustit iglo?
-štelat zrak prek vijakca?
Še to svečka je br10 in me zanima če je mogoče zaradi nje kečč? Kera svečka gre na 50cc? Aja filter sm dal originalen + redspunge skupaj!!
V tej fazi ki je zdaj, torej z trokiranjem na visokih je svečka taka..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 12:39 Naslov sporočila: |
|
|
Skuter sm nastavu tak da dela. Svečka je lepa kremasta. Zdej je pa varjanta, da ko med vožnjo spustim in dam spet nazaj gas ga zamori pol pa diwje cukne.. Kaj bi blo to? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 13:03 Naslov sporočila: |
|
|
Saj bi se verjetno gdo potrudiu, pa ti probau pomagat. Sam ko pa kar neke dele iz uplinjača jemleš, pa potem kao bolše dela, pa ti noben bog nezna svetovati. Glede na to kakšne probleme imaš niti približno ni stvar nastavljena. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 13 Apr 2012 13:19 Naslov sporočila: |
|
|
sfizec uno ki sm dal vn iz karba zgleda da pride prav ko je karburator poostavljen ravno z vsisnim kolenom pod kotom(racing varjanta). Drugače pa mi je mr fikfak(doktor za karburatorje) reku, da tisti delček služi kadar je scooter nagjen do konca v ovinkih, torej tega res ne rabim, pa niti nedela v mojem primeru ki imam originalno koleno ki gre na stran in je karb vodoravno postavljen non racng.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
Objavljeno: 19 Apr 2012 08:39 Naslov sporočila: |
|
|
Tak zgleda originalen kit:D
Grem probat en video nardit da pokažem mal kako dela |
|
Nazaj na vrh |
|
|
azimut Stopnja:
Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26 Prispevkov: 378 Kraj: OBALA
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 19 Apr 2012 12:25 Naslov sporočila: |
|
|
Ka je tak napikana glava? _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|