Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 18:28 Naslov sporočila: |
|
|
rabim en hiter odgovor zanima me koliko vijakov bi mogel odtegnit da bi dobil z skuterja cel blok?
lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 19:27 Naslov sporočila: |
|
|
2
Sam glede na to da treba pol plastik dol zjemat, da ga lahko odklopiš, recimo enih 20. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 19:35 Naslov sporočila: |
|
|
kere dva sta to na ohišju je en vijak pa en na distančniku al kak se temu reče fedra. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 19:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ja. Sam potem treba odklopit zadnjo bremzo, ferg, vse kable, to pa je to. Sam se nabere ker treba pou skutera razdret. Odvisno spet kerega maš. Jaz svojo F12 sšravim dol agregat v pou ure. Sam to bol zato ker znam miže že to narest. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:13 Naslov sporočila: |
|
|
kaj pa če komu dipneš agregat cel pa pošipleš vse druge žice pol pa maš še majn dela |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:20 Naslov sporočila: |
|
|
wertu je napisal/a: | kaj pa če komu dipneš agregat cel pa pošipleš vse druge žice pol pa maš še majn dela |
haha? _________________ Peda tuning is not a crime !! hahahahah |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Rokzilla scooter gynecology
Pridružen/-a: 21.02. 2010, 23:07 Prispevkov: 1347 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:23 Naslov sporočila: |
|
|
Aj wertu, a je tista gilera tvoja? Glede na to da bi use dipnu (ogledalo, agregat...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
wertu Stopnja:
Pridružen/-a: 24.06. 2010, 20:52 Prispevkov: 277
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:34 Naslov sporočila: |
|
|
Roki$moki je napisal/a: | Aj wertu, a je tista gilera tvoja? Glede na to da bi use dipnu (ogledalo, agregat...) |
5 min. straha pa je to to bolše tak kot pa enih 200€ za pićkarije |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:36 Naslov sporočila: |
|
|
wertu je napisal/a: | kaj pa če komu dipneš agregat cel pa pošipleš vse druge žice pol pa maš še majn dela |
Ma ni šans da ga komu spizdiš. Pa če to sprašuješ zato da bi TI dejansko komu spizdu agregat, ti želim da tumor dobiš.
Pa res ni šasn da bi odšraufau dol pa potrgau. Negre tak lepo, ker ti skuter dol pade, ferga nemoreš otrgat, pa še kaki zapleti se najdejo. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 20:44 Naslov sporočila: |
|
|
XDXD _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 07:40 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 22:02 Naslov sporočila: Piaggio typhoon |
|
|
vidim da ste malo "nadgradili" moje vprašanje glede predelave typhoona vseeno hvala vsem, ki ste odgovorili in podali svoje mnenje, bi pa še nekaj vprašal(upam da nism preveč offtopic z to temo )
danes me je po večni poti prehitel "pobček" na typhunu, no ni me prehitel padel je mim mene sem najprej mislu da se jz ustavljam glede na to da je bil majhen klanček (podvoz pred Gregorčičevo), no na križišu sem se ustavil poleg njega in ga nahitro vprašal kako je predelal mašinco in je rekel da ima original mašino od 125 typhoona vendar da je registriran pod 50 ccm.
Žal kej dosti več nisem zvedel ker se je prižgala zelena in sva odpeljala vsak svojo smer.
Zanima me če je kdo od vas že poiskusil z menjavo celotnega bloka motroja. Je to sploh mogoče in kako je z serisjko številko motorja.
No če je kdo, ki pozna te stvari prosim za informacije.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 22:04 Naslov sporočila: Re: Piaggio typhoon |
|
|
MatejP je napisal/a: | vidim da ste malo "nadgradili" moje vprašanje glede predelave typhoona vseeno hvala vsem, ki ste odgovorili in podali svoje mnenje, bi pa še nekaj vprašal(upam da nism preveč offtopic z to temo )
danes me je po večni poti prehitel "pobček" na typhunu, no ni me prehitel padel je mim mene sem najprej mislu da se jz ustavljam glede na to da je bil majhen klanček (podvoz pred Gregorčičevo), no na križišu sem se ustavil poleg njega in ga nahitro vprašal kako je predelal mašinco in je rekel da ima original mašino od 125 typhoona vendar da je registriran pod 50 ccm.
Žal kej dosti več nisem zvedel ker se je prižgala zelena in sva odpeljala vsak svojo smer.
Zanima me če je kdo od vas že poiskusil z menjavo celotnega bloka motroja. Je to sploh mogoče in kako je z serisjko številko motorja.
No če je kdo, ki pozna te stvari prosim za informacije.
lp |
Poznat moreš koga na tahničnem... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 07:40 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
hja... ta z tehničnim bo težka, no še zmeri ostane predelava in 70 kit.
mogoče samo še na zgornjo diskusijo, glede odtegovanja variatorja, jaz sem kupil (cilinder.si) en tak štrauf, ki gre v cilinder namesto svečke. Enostavno ga zašraufam pol pa gidore pa počasi obrnem da se bat dotakne vrha šraufa in odtegnem vijak na variatorju.
Upam da nisem izpadel popolen bedak, predvidevam da to tukaj večina forumašev ve, sem pač želel še jaz kašno "šraufarsko" povedat, da ne bom samo spraševal |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 13 Jul 2010 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
MatejP je napisal/a: | hja... ta z tehničnim bo težka, no še zmeri ostane predelava in 70 kit.
mogoče samo še na zgornjo diskusijo, glede odtegovanja variatorja, jaz sem kupil (cilinder.si) en tak štrauf, ki gre v cilinder namesto svečke. Enostavno ga zašraufam pol pa gidore pa počasi obrnem da se bat dotakne vrha šraufa in odtegnem vijak na variatorju.
Upam da nisem izpadel popolen bedak, predvidevam da to tukaj večina forumašev ve, sem pač želel še jaz kašno "šraufarsko" povedat, da ne bom samo spraševal |
No to z tem šraufom je tabolša ideja. In končno eden ki je to nabaviu. Glede tega sem slišau pa že vsakojake komentarje, kak se gred zvije, pa blabla... Vglavnem, ta šrauf je zakon! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
tOxic'' Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 18:08 Prispevkov: 186
|
Objavljeno: 16 Jul 2010 14:20 Naslov sporočila: |
|
|
pnevmatska pištole ja zakon pa nuben šrauf. _________________ aeRox EVO'custom aka D I A N E <3
SFD.Team - Šraufamo, pijemo po potrebi koga razbijemo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|