forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE O TUNINGU.. *Kratka Vprašanja.. *Problemi.. *Nasveti..
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 73, 74, 75  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mhr boy*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49
Prispevkov: 43
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2010 10:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

zanima me če bi spravu bat od mhrja v malossija sporta oz kaki so fiji?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
blazh
administrator
administrator


Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50
Prispevkov: 1277

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2010 10:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ne nebi, mhr bat je 47,6mm, malossi sport pa ima bat fi 47mm

sploh pa se bati od alu cilindrov ne ujamejo preveč dobro z gus cilindri.

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 23 Avg 2010 12:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Plus tega da majo sport batu luknje za boost port, HE bati pa teh lukenj nimajo. Torej negre.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
mhr boy*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49
Prispevkov: 43
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2010 08:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to misliš uno luknjo na vratu bata?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2010 08:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mhr boy* je napisal/a:
to misliš uno luknjo na vratu bata?


Ja, pa clo 2 sta ponavadi...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
mhr boy*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49
Prispevkov: 43
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 24 Avg 2010 17:57    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ok hvala za odgovor vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smarty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 09:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Živjo,

Nekaj časa je že minilo in sedaj me je spet primlo, da bi kaj predelal.
V glavnem strokovnjake bi samo vprašal nekaj hitrih vprašanj da obnovim vse vesel

Torej

http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?s=fc94bf9058d2f511d2a053e93c734474&attachmentid=897&stc=1&d=1061838950
1. To podložko sem dal dol. Torej bi moral iti motor malo hitreje. Sedaj gre po števcu 60km/h.
Koliko bi s tem pridobil?

http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=899&stc=1&d=1061839286
2. Isto so notri še valjčki na tej sliki. Ali je potrebno menjat samo teh 6 valjčkov?
Kaj s tem pridobim na boljših pospeških ali tudi na končni? Katere valjčke točno menjat?

http://www.bolha.com/oglas382842458/izpusni-sistemi-izpuh-leovince-zx-minarelli-vertical
3.Izpušni lonec bi dal potem kar iz original kar tega? Ne vem še točno kaj je fora vertical ali pa horizontal?

4. Kar še ne vem kaj je to povratno? Neki fedrčki? A to rabim?
5. Kako je z neko vijola žico, ki jo kao samo iztakneš in nima elektronske blokade?

Torej, če bo sedaj ko ni več podložke v variomatu, ko bom menjal valjčke ter izpušni lonec šel po števcu vsaj 70km/h bo OK. Kake elektronike, dize ali pa kaj drugega nebi menjaval, če ne bo potrebno.

Hvala
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kercmar
iAM
iAM


Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44
Prispevkov: 668
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 10:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

1: tisto podložko kot je nasliki, če si jo vzel ven potem o.k.
2: nevem zakaj bi menjal samo 2 valčka? saj če se obrabijo oz. bi dal lažje/težje moraš vse menjat, edino če kombiniraš (zvezda),
3: ta izpušni lonec, se pravi Leovince ZX je dober, samo jaz bi raje naročo prek spletne trgovine jake : ( www.skuterist.si ) - boš dobil pravo robo, pa v času kot se zmenita, prek cilindra - kot si dal link pa je to bolj tak-tak....

Kateri skuter imaš ti?
_________________
Peda tuning is not a crime !! hahahahah
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
smarty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 10:15    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Imam Sachs SX1
Valjčke sem mislil vseh 6 menjat ne 2. Ali dam lažje bo imel boljše pospeške ali težje da bo večja hitrost? Ali menjam samo tistih 6 valjčkov ali je potrebno še kaj drugega?

Glede kabla, ki se ga odklopi a je to res ali bi moral menjati nov CDI?
Kar rabim je da gre iz 60 po števcu vsaj ene 70km/h.
Bo dovolj podložka v variomatu pa nov izpuh?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 12:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

smarty je napisal/a:
Imam Sachs SX1
Valjčke sem mislil vseh 6 menjat ne 2. Ali dam lažje bo imel boljše pospeške ali težje da bo večja hitrost? Ali menjam samo tistih 6 valjčkov ali je potrebno še kaj drugega?

Glede kabla, ki se ga odklopi a je to res ali bi moral menjati nov CDI?
Kar rabim je da gre iz 60 po števcu vsaj ene 70km/h.
Bo dovolj podložka v variomatu pa nov izpuh?


Če boš vzel zx izpuh potem ne skrbi, ker dobiš zravn valčke in vzmeti za sklopko, to daš notr pa bo delalo optimalno z tem izpuhom. glede menjave CDI enote pa ni potrebno menjat bo original čist dost
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smarty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 12:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Torej podložko sem dal, tisti izpuh ki sem ga pokazal na linku je OK, valjčke dam pa tiste ki jih zraven dobim?
Tiste vzmeti je nujno potrebno menjat ali ne oz. je nujno menjat valčke?
A tiste vzmeti so na levi in desni strani kamor je kot ena zavora kot boben?
menjaš na obeh straneh?

Še to me zanima.
Kaki so kaj servisni intervali, ker bi doma delal.
Verjetno se menja samo kak jermen za pogon ter kako olje zadaj kamor so zobniki?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 13:30    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Veš, maš zelo smiselna vprašanja. Pač vidi se da si laik, sam vseeno. Če bi meu kaj drugega kot jebenega sachsa, bi komot dobi vse informacije ki jih rabiš.

Tiste valčke ki jih dobiš zraven ZX-a je treba obvezno zamenjat. ZX-dela na višjih obratih kot stock auspuh in mu to treba omogočit. Potem so vzmeti za sklopko. Kolikor pažam vidim da maš ti sklopko na 2 pakne. Ponavadi so na tri. In ja, obedve treba menjat. Z tem pridobiš da ti motor spelje na višjih obratih, se pravi bližje tistim na katerih ZX deluje. O povratni nebi zgubljau besed, ker to je potem spet cela znanost. Pa vedi da ni šans da bo šlo kot bi moglo, ker je treba dat še športni variomat, da je potem vsaj približno optimalno. Ampak OK, za začetek probaj z stok, da boš vsaj vedeu zakaj se gre.

Servisi so spet tako. Jermen se meri. Kakšna je spodnja širina jermena pri sachsu, se mi ne sanja. Pred 20 000 prevoženih nimaš kaj sanjat o menjavi. Olje v prenosih se menjuje recimo na 5000km, takrat je pametn tudi svečko menjat, zavorne ploščice pa isto je najbolše preverit kdaj s kritične.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 13:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Veš, maš zelo smiselna vprašanja. Pač vidi se da si laik, sam vseeno. Če bi meu kaj drugega kot jebenega sachsa, bi komot dobi vse informacije ki jih rabiš.

Tiste valčke ki jih dobiš zraven ZX-a je treba obvezno zamenjat. ZX-dela na višjih obratih kot stock auspuh in mu to treba omogočit. Potem so vzmeti za sklopko. Kolikor pažam vidim da maš ti sklopko na 2 pakne. Ponavadi so na tri. In ja, obedve treba menjat. Z tem pridobiš da ti motor spelje na višjih obratih, se pravi bližje tistim na katerih ZX deluje. O povratni nebi zgubljau besed, ker to je potem spet cela znanost. Pa vedi da ni šans da bo šlo kot bi moglo, ker je treba dat še športni variomat, da je potem vsaj približno optimalno. Ampak OK, za začetek probaj z stok, da boš vsaj vedeu zakaj se gre.

Servisi so spet tako. Jermen se meri. Kakšna je spodnja širina jermena pri sachsu, se mi ne sanja. Pred 20 000 prevoženih nimaš kaj sanjat o menjavi. Olje v prenosih se menjuje recimo na 5000km, takrat je pametn tudi svečko menjat, zavorne ploščice pa isto je najbolše preverit kdaj s kritične.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 16:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

men piše da na 12000kmh menjam olje v prenosih ampak sem vseeno menju pri 1000 in pri 5000...

škodit ne more...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
smarty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51
Prispevkov: 6

PrispevekObjavljeno: 01 Sep 2010 17:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za pomoč.
Bom poizkusil torej z valjčki, vzmetmi, izpuhom ter odstranitvijo podložke.

Še to me zanima saj tisto olje je za menjat samo zadaj pri prenosih kamor je tisti plastičen pokrovček na navoj? Katero olje točno gre not pa koliko ga gre? Toliko da je poravnan kadar je motor na kavaletih?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 73, 74, 75  Naslednja
Stran 32 od 75

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu