Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mhr boy* Stopnja:
Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49 Prispevkov: 43 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 23 Avg 2010 10:54 Naslov sporočila: |
|
|
zanima me če bi spravu bat od mhrja v malossija sporta oz kaki so fiji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 23 Avg 2010 10:56 Naslov sporočila: |
|
|
ne nebi, mhr bat je 47,6mm, malossi sport pa ima bat fi 47mm
sploh pa se bati od alu cilindrov ne ujamejo preveč dobro z gus cilindri.
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Avg 2010 12:22 Naslov sporočila: |
|
|
Plus tega da majo sport batu luknje za boost port, HE bati pa teh lukenj nimajo. Torej negre. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mhr boy* Stopnja:
Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49 Prispevkov: 43 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Avg 2010 08:32 Naslov sporočila: |
|
|
to misliš uno luknjo na vratu bata? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 24 Avg 2010 08:42 Naslov sporočila: |
|
|
mhr boy* je napisal/a: | to misliš uno luknjo na vratu bata? |
Ja, pa clo 2 sta ponavadi... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mhr boy* Stopnja:
Pridružen/-a: 23.08. 2010, 10:49 Prispevkov: 43 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 24 Avg 2010 17:57 Naslov sporočila: |
|
|
ok hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smarty Stopnja:
Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51 Prispevkov: 6
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kercmar iAM
Pridružen/-a: 04.07. 2010, 21:44 Prispevkov: 668 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 10:03 Naslov sporočila: |
|
|
1: tisto podložko kot je nasliki, če si jo vzel ven potem o.k.
2: nevem zakaj bi menjal samo 2 valčka? saj če se obrabijo oz. bi dal lažje/težje moraš vse menjat, edino če kombiniraš (zvezda),
3: ta izpušni lonec, se pravi Leovince ZX je dober, samo jaz bi raje naročo prek spletne trgovine jake : ( www.skuterist.si ) - boš dobil pravo robo, pa v času kot se zmenita, prek cilindra - kot si dal link pa je to bolj tak-tak....
Kateri skuter imaš ti? _________________ Peda tuning is not a crime !! hahahahah |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smarty Stopnja:
Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
Imam Sachs SX1
Valjčke sem mislil vseh 6 menjat ne 2. Ali dam lažje bo imel boljše pospeške ali težje da bo večja hitrost? Ali menjam samo tistih 6 valjčkov ali je potrebno še kaj drugega?
Glede kabla, ki se ga odklopi a je to res ali bi moral menjati nov CDI?
Kar rabim je da gre iz 60 po števcu vsaj ene 70km/h.
Bo dovolj podložka v variomatu pa nov izpuh? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 12:02 Naslov sporočila: |
|
|
smarty je napisal/a: | Imam Sachs SX1
Valjčke sem mislil vseh 6 menjat ne 2. Ali dam lažje bo imel boljše pospeške ali težje da bo večja hitrost? Ali menjam samo tistih 6 valjčkov ali je potrebno še kaj drugega?
Glede kabla, ki se ga odklopi a je to res ali bi moral menjati nov CDI?
Kar rabim je da gre iz 60 po števcu vsaj ene 70km/h.
Bo dovolj podložka v variomatu pa nov izpuh? |
Če boš vzel zx izpuh potem ne skrbi, ker dobiš zravn valčke in vzmeti za sklopko, to daš notr pa bo delalo optimalno z tem izpuhom. glede menjave CDI enote pa ni potrebno menjat bo original čist dost |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smarty Stopnja:
Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 12:27 Naslov sporočila: |
|
|
Torej podložko sem dal, tisti izpuh ki sem ga pokazal na linku je OK, valjčke dam pa tiste ki jih zraven dobim?
Tiste vzmeti je nujno potrebno menjat ali ne oz. je nujno menjat valčke?
A tiste vzmeti so na levi in desni strani kamor je kot ena zavora kot boben?
menjaš na obeh straneh?
Še to me zanima.
Kaki so kaj servisni intervali, ker bi doma delal.
Verjetno se menja samo kak jermen za pogon ter kako olje zadaj kamor so zobniki? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 13:30 Naslov sporočila: |
|
|
Veš, maš zelo smiselna vprašanja. Pač vidi se da si laik, sam vseeno. Če bi meu kaj drugega kot jebenega sachsa, bi komot dobi vse informacije ki jih rabiš.
Tiste valčke ki jih dobiš zraven ZX-a je treba obvezno zamenjat. ZX-dela na višjih obratih kot stock auspuh in mu to treba omogočit. Potem so vzmeti za sklopko. Kolikor pažam vidim da maš ti sklopko na 2 pakne. Ponavadi so na tri. In ja, obedve treba menjat. Z tem pridobiš da ti motor spelje na višjih obratih, se pravi bližje tistim na katerih ZX deluje. O povratni nebi zgubljau besed, ker to je potem spet cela znanost. Pa vedi da ni šans da bo šlo kot bi moglo, ker je treba dat še športni variomat, da je potem vsaj približno optimalno. Ampak OK, za začetek probaj z stok, da boš vsaj vedeu zakaj se gre.
Servisi so spet tako. Jermen se meri. Kakšna je spodnja širina jermena pri sachsu, se mi ne sanja. Pred 20 000 prevoženih nimaš kaj sanjat o menjavi. Olje v prenosih se menjuje recimo na 5000km, takrat je pametn tudi svečko menjat, zavorne ploščice pa isto je najbolše preverit kdaj s kritične. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
Veš, maš zelo smiselna vprašanja. Pač vidi se da si laik, sam vseeno. Če bi meu kaj drugega kot jebenega sachsa, bi komot dobi vse informacije ki jih rabiš.
Tiste valčke ki jih dobiš zraven ZX-a je treba obvezno zamenjat. ZX-dela na višjih obratih kot stock auspuh in mu to treba omogočit. Potem so vzmeti za sklopko. Kolikor pažam vidim da maš ti sklopko na 2 pakne. Ponavadi so na tri. In ja, obedve treba menjat. Z tem pridobiš da ti motor spelje na višjih obratih, se pravi bližje tistim na katerih ZX deluje. O povratni nebi zgubljau besed, ker to je potem spet cela znanost. Pa vedi da ni šans da bo šlo kot bi moglo, ker je treba dat še športni variomat, da je potem vsaj približno optimalno. Ampak OK, za začetek probaj z stok, da boš vsaj vedeu zakaj se gre.
Servisi so spet tako. Jermen se meri. Kakšna je spodnja širina jermena pri sachsu, se mi ne sanja. Pred 20 000 prevoženih nimaš kaj sanjat o menjavi. Olje v prenosih se menjuje recimo na 5000km, takrat je pametn tudi svečko menjat, zavorne ploščice pa isto je najbolše preverit kdaj s kritične. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 16:31 Naslov sporočila: |
|
|
men piše da na 12000kmh menjam olje v prenosih ampak sem vseeno menju pri 1000 in pri 5000...
škodit ne more... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
smarty Stopnja:
Pridružen/-a: 01.09. 2010, 09:51 Prispevkov: 6
|
Objavljeno: 01 Sep 2010 17:01 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za pomoč.
Bom poizkusil torej z valjčki, vzmetmi, izpuhom ter odstranitvijo podložke.
Še to me zanima saj tisto olje je za menjat samo zadaj pri prenosih kamor je tisti plastičen pokrovček na navoj? Katero olje točno gre not pa koliko ga gre? Toliko da je poravnan kadar je motor na kavaletih? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|