forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Cilindri
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 07:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja lamele dj raj tele notr...sj ni tok teško-->fergazr dj dol pol daš pa še lepo kolen pol pa že widš lamele mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 08:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

...še lamelnega vn jezik eni majo tko zalitga d pol skor negre vn
Nazaj na vrh
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 09:46    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

drgač pa šraufncigr upurabš in to je to mežik jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 10:14    Naslov sporočila: Nastavitve motorja Odgovori s citatom

Če sem razumel pravilno moram nastaviti Dellorto karburator.
Kot sem napisal ima motor nizek glas "zamuka", ko dodam gas. Vi pravite da mu moram malo zapreti zrak na karburatorju, bom skušal nastaviti. kladivo

Dizo imam original od Dellorto 17,5, mogoče bi moral dati večjo?
Lahko pa da imam narobe nastavljeno iglo v karburatorju in dobi premalo bencina, zaenkrat je tovarniško nastavljena.

Za lamele, sem predvideval, da jih bom moral zamenjati. Sam ko sem hotel odviti koleno sem videl, da je en vijak tako narejen da se ga ne da odviti (varnostni), lahko je tudi kovica. Ne vem kako bom to odstranil?
:skut

Lepo bi prosil za nasvete, pravilen vrstni red pri vseh teh nastavitvah. Aja še to, zanima me še kako je z mazanjem -razmerje olje-bencin. je potrebno pri 70 kubikih več mazati ali ne? Kako se mazanje nastavi?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 12:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pri lamelah...najprej odvij vse 3 vijake..pol pa sam vrtiš kompletno malo levo desno pa se razrahlja in gre ven..ni treba unga varnostnega nč šraufat to je sam tak štift

mazat u bistvu ni treba nč več je pa priporočljiva uporaba drugega olja primernega za kit(Motul) ...nekateri samo dodajajo malo olja direktno u kestel za benz
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 13:20    Naslov sporočila: Ležaj na ojnici Odgovori s citatom

Sedaj ko sem zamenjal cilinder 70, se mi poraja eno vprašanje. Ležaj ki je na sorniku premera 12mm je širok 12,6mm, original bat je imel razdaljo v notranjosti bata 14,6, pomeni dovoli hod 1mm /vsako stran.
Večji bat ima to razdaljo 16,6, to pomeni še večjo možnost za gibanje ležaja po sorniku. Kaj ni navarno da se ležaj premakne skrajno v e eno stran, to pomeni da je le 2/3 v ojnici in se poškoduje.

Mislim da bi bilo potrebno zamenjati tudi ležaj na ojnici z širšim, da bi bila reža čimmanjša.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PoLiCh
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47
Prispevkov: 177
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 13:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

meni se zdi da si ti kupil bat z 12 sornikom na cpi pa maš 10 sornik tak da...če te nisem prav zastopil me popravi
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 15:38    Naslov sporočila: Sornik Odgovori s citatom

Sornik novega cilindra Malossi Sport 70, je enakega premera kot original sornik v CPI cilindru, le daljši.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Mar 2008 16:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

to je vse vredu s sornikom in ležajem. ležaja ni treba menjat. pusti tko kot je. na fergazrju pust šraufk za luft. zamenjat je treba dizo. al pa probi z original filtrom zaenkrat. ostalo sem ti že na msn-ju razložu. pa lamele skor nujno zamenji vesel

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 00:28    Naslov sporočila: Diza Odgovori s citatom

No sedaj je vse zmnotirano, tudi lamele sem zamenjal, vendar skuter ne gre na obrate max 3000rpm, full trokira in zelo slabo vžiga. Praktično je motor nevozen. nor

Poizkusil sem z original zračnim filtrom, še slabši. zloben

Jaka prav imaš, potrebujem pravo dizo. Kaj si mi dize že naročil, kdaj jih dobim??

Igle na plovčku karburatorja nisem nič nastavljal, mogoče bi tam lahko kaj optimiral.

Še nekaj, rekli ste mi da lahko dam malo olja med bencin direktno v rezerval, da se bo nov cilinder udelal .Moj rezervar ima kapaciteto 8 litrov, koliko olja (Castrol TTS) dodam noter.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 11:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

tisto iglo pust prmer...mešanica se pa dela 2%( v tvojem primeru je to 0,16L olja)lahko ga daš tudi več kar ti nebo nič škodilo ker bo samo cilinder bolje podmazan mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 13:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Pa ne kupovat TTS, ki je namejnen za močnejše motorje pa še drg je. Kup Motul Expert al pa 710.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 13:49    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja to je pa tut res jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 14:11    Naslov sporočila: Diza -olje Odgovori s citatom

Hvala za pojsnila, olje Castrol TTS so mi svetovali prijatelji, da je full najbolje 100% sintetika,... 1 Liter sem ga kupil bomo videli.

Glede dize pa bom potreboval še kakšne nasvete.
Skuter mi je uspelo tako nastavit da motor v prostem teku -minimo 1500rpm dela, ko dam gas se malo z zamikom dvignejo obrati do 3000rpm, potem pa ga kar zamori "zamuka"-crkne. To je vse kar da iz sebe.
Še vedno pa zelo težko vžiga -hladen zagon.

Jaka mi je svetoval zamenjati dize, preizkušati z dimenzijami 75, 80, 85 in dobiti nek optimum. :skut
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 14:23    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja probavi do 100...če nebo nič bolje pa fergazar dol pa ga očisti v bencinu...mogoče je zamašen jezik mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 3 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu