Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 07:20 Naslov sporočila: |
|
|
ja lamele dj raj tele notr...sj ni tok teško-->fergazr dj dol pol daš pa še lepo kolen pol pa že widš lamele |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 08:20 Naslov sporočila: |
|
|
...še lamelnega vn eni majo tko zalitga d pol skor negre vn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 09:46 Naslov sporočila: |
|
|
drgač pa šraufncigr upurabš in to je to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 10:14 Naslov sporočila: Nastavitve motorja |
|
|
Če sem razumel pravilno moram nastaviti Dellorto karburator.
Kot sem napisal ima motor nizek glas "zamuka", ko dodam gas. Vi pravite da mu moram malo zapreti zrak na karburatorju, bom skušal nastaviti.
Dizo imam original od Dellorto 17,5, mogoče bi moral dati večjo?
Lahko pa da imam narobe nastavljeno iglo v karburatorju in dobi premalo bencina, zaenkrat je tovarniško nastavljena.
Za lamele, sem predvideval, da jih bom moral zamenjati. Sam ko sem hotel odviti koleno sem videl, da je en vijak tako narejen da se ga ne da odviti (varnostni), lahko je tudi kovica. Ne vem kako bom to odstranil?
:skut
Lepo bi prosil za nasvete, pravilen vrstni red pri vseh teh nastavitvah. Aja še to, zanima me še kako je z mazanjem -razmerje olje-bencin. je potrebno pri 70 kubikih več mazati ali ne? Kako se mazanje nastavi? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 12:33 Naslov sporočila: |
|
|
pri lamelah...najprej odvij vse 3 vijake..pol pa sam vrtiš kompletno malo levo desno pa se razrahlja in gre ven..ni treba unga varnostnega nč šraufat to je sam tak štift
mazat u bistvu ni treba nč več je pa priporočljiva uporaba drugega olja primernega za kit(Motul) ...nekateri samo dodajajo malo olja direktno u kestel za benz _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 13:20 Naslov sporočila: Ležaj na ojnici |
|
|
Sedaj ko sem zamenjal cilinder 70, se mi poraja eno vprašanje. Ležaj ki je na sorniku premera 12mm je širok 12,6mm, original bat je imel razdaljo v notranjosti bata 14,6, pomeni dovoli hod 1mm /vsako stran.
Večji bat ima to razdaljo 16,6, to pomeni še večjo možnost za gibanje ležaja po sorniku. Kaj ni navarno da se ležaj premakne skrajno v e eno stran, to pomeni da je le 2/3 v ojnici in se poškoduje.
Mislim da bi bilo potrebno zamenjati tudi ležaj na ojnici z širšim, da bi bila reža čimmanjša. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
PoLiCh Stopnja:
Pridružen/-a: 23.01. 2007, 19:47 Prispevkov: 177 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
meni se zdi da si ti kupil bat z 12 sornikom na cpi pa maš 10 sornik tak da...če te nisem prav zastopil me popravi _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 15:38 Naslov sporočila: Sornik |
|
|
Sornik novega cilindra Malossi Sport 70, je enakega premera kot original sornik v CPI cilindru, le daljši. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Mar 2008 16:22 Naslov sporočila: |
|
|
to je vse vredu s sornikom in ležajem. ležaja ni treba menjat. pusti tko kot je. na fergazrju pust šraufk za luft. zamenjat je treba dizo. al pa probi z original filtrom zaenkrat. ostalo sem ti že na msn-ju razložu. pa lamele skor nujno zamenji
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 00:28 Naslov sporočila: Diza |
|
|
No sedaj je vse zmnotirano, tudi lamele sem zamenjal, vendar skuter ne gre na obrate max 3000rpm, full trokira in zelo slabo vžiga. Praktično je motor nevozen.
Poizkusil sem z original zračnim filtrom, še slabši.
Jaka prav imaš, potrebujem pravo dizo. Kaj si mi dize že naročil, kdaj jih dobim??
Igle na plovčku karburatorja nisem nič nastavljal, mogoče bi tam lahko kaj optimiral.
Še nekaj, rekli ste mi da lahko dam malo olja med bencin direktno v rezerval, da se bo nov cilinder udelal .Moj rezervar ima kapaciteto 8 litrov, koliko olja (Castrol TTS) dodam noter. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 11:03 Naslov sporočila: |
|
|
tisto iglo pust prmer...mešanica se pa dela 2%( v tvojem primeru je to 0,16L olja)lahko ga daš tudi več kar ti nebo nič škodilo ker bo samo cilinder bolje podmazan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 13:47 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ne kupovat TTS, ki je namejnen za močnejše motorje pa še drg je. Kup Motul Expert al pa 710. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 13:49 Naslov sporočila: |
|
|
ja to je pa tut res |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 14:11 Naslov sporočila: Diza -olje |
|
|
Hvala za pojsnila, olje Castrol TTS so mi svetovali prijatelji, da je full najbolje 100% sintetika,... 1 Liter sem ga kupil bomo videli.
Glede dize pa bom potreboval še kakšne nasvete.
Skuter mi je uspelo tako nastavit da motor v prostem teku -minimo 1500rpm dela, ko dam gas se malo z zamikom dvignejo obrati do 3000rpm, potem pa ga kar zamori "zamuka"-crkne. To je vse kar da iz sebe.
Še vedno pa zelo težko vžiga -hladen zagon.
Jaka mi je svetoval zamenjati dize, preizkušati z dimenzijami 75, 80, 85 in dobiti nek optimum. :skut |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 14:23 Naslov sporočila: |
|
|
ja probavi do 100...če nebo nič bolje pa fergazar dol pa ga očisti v bencinu...mogoče je zamašen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|