Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 15:42 Naslov sporočila: |
|
|
poglej si na eumoto forum>nasveti>nastavitev vplinjača!
mislm da ti bo tole pomagal kr velik! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 12 Mar 2008 19:18 Naslov sporočila: |
|
|
No, karburator je nov Dellorto 17,5 PHVA (avtomatski zrak)
Odprl sem oba novega in prejšnega -original karburator in ima vgrajene dize 36 in 46, ta nov pa 38 in 80.
Opazil sem da mi meče bencin preko filtra zraka, ko dodam gas. Očitno ga dobi preveč. Kakšno dizo bi moral potem montirati oz. kaj moram narediti. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 16 Mar 2008 23:21 Naslov sporočila: Nastavitve karburatorja |
|
|
Prebral sem si članek na in nato nastavljal karburator Dellorto 17,5 po navodilih. Vendar še zdaleč nisem zadovoljen z performansami motorja.
Motor je "moookal", ga je dušilo na 3/4 gasa, zato sem postopoma zmanjševal dizo iz original 80, prišel na 72. Potem sem optimiral minimo in mešanico zraka.
Poleg omenjenega karburatorja imam še cilinder kit Mallosi sport 70, avspuh Stage 6 pro replica ter variator Polini speed control z valjčki (16x13 -5,6g)
Maksimum kar uspem izvleči iz te konfiguracije je 7000 rpm, končna hitrost je 35km/h, pospeški katastrofalni, nobene moči. Katastrofa!!!
Original cilinder in karburator z novim avspuhom in novim variomatom je potegnil na 9000rpm in končna je bila 65-70km/h.
Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm. Bi mora sedaj povečati dizo, ne vem več, kaj naj naredim?
:skut |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 16 Mar 2008 23:49 Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja |
|
|
Aragon GP je napisal/a: | Prebral sem si članek na in nato nastavljal karburator Dellorto 17,5 po navodilih. Vendar še zdaleč nisem zadovoljen z performansami motorja.
Motor je "moookal", ga je dušilo na 3/4 gasa, zato sem postopoma zmanjševal dizo iz original 80, prišel na 72. Potem sem optimiral minimo in mešanico zraka.
Poleg omenjenega karburatorja imam še cilinder kit Mallosi sport 70, avspuh Stage 6 pro replica ter variator Polini speed control z valjčki (16x13 -5,6g)
Maksimum kar uspem izvleči iz te konfiguracije je 7000 rpm, končna hitrost je 35km/h, pospeški katastrofalni, nobene moči. Katastrofa!!!
Original cilinder in karburator z novim avspuhom in novim variomatom je potegnil na 9000rpm in končna je bila 65-70km/h.
Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm. Bi mora sedaj povečati dizo, ne vem več, kaj naj naredim?
:skut |
prva napaka! če ti je moril bi mogu dat večjo dizo in ne manjše!!!!! druga napaka iglo sploh nisi probal dvignit tko da ne govorit če ti nimaš pojma brez zamere |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 01:03 Naslov sporočila: |
|
|
dj jan ne zmerji modela če ne zna no...glej če ti ga bo muril morš dt večjo dizo,če ti bo pa trokiral pa manjšo...če ti meče bencin na filter ni nič narobe...ne dobiva preveč bencina...js mam trenutno notr 88 dizo pa športn filtr in mi čist lepo dela...isto mi meče bencin na filter ampak to ti tut pr original filtru...tok da probi dize od 80 naprej...prjatlu je dobr delal šele k je 100 dizo notr vrgu tok da se boš mogu mal igrat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Aragon GP Stopnja:
Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40 Prispevkov: 28 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 10:34 Naslov sporočila: Re Jan1111 |
|
|
No nismo vsi "profiči" kot nekateri mislijo. Nekateri smo začetniki, zato pa obstajajo forumi, da se kaj vpraša in NEEEE!!!! da se zmerja oz. žali ostale . To ni to - mi je žal, administratorji foruma bi morali to preprečiti.
Vsi od Jake Hrovat, Jan1111, PoLiCh in ostali , so mi lepo pomagali z nasveti in z vašo pomočjo sem se mnogo naučil in sem zelo blizu tistega kar sem si zadal. Hvala vam.
No vsi ste mi svetovali naj iglo karburatorja raje pustim kot je nastavljena in se osredotočim na dize. Tako sem tudi naredil, pač sem iz vaših odgovorov razumel narobe da bi moral dizo manjšati. Čakam dize ki mi jih Jaka naročil, da preizkusim še z večjimi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 11:06 Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja |
|
|
Citiram: |
Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm.
|
Po moje malo več ker mi z orginal cilindrom pride okrog 11500 včasih še več. Lp _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 15:25 Naslov sporočila: Re: Re Jan1111 |
|
|
Aragon GP je napisal/a: | No nismo vsi "profiči" kot nekateri mislijo. Nekateri smo začetniki, zato pa obstajajo forumi, da se kaj vpraša in NEEEE!!!! da se zmerja oz. žali ostale . To ni to - mi je žal, administratorji foruma bi morali to preprečiti.
Vsi od Jake Hrovat, Jan1111, PoLiCh in ostali , so mi lepo pomagali z nasveti in z vašo pomočjo sem se mnogo naučil in sem zelo blizu tistega kar sem si zadal. Hvala vam.
No vsi ste mi svetovali naj iglo karburatorja raje pustim kot je nastavljena in se osredotočim na dize. Tako sem tudi naredil, pač sem iz vaših odgovorov razumel narobe da bi moral dizo manjšati. Čakam dize ki mi jih Jaka naročil, da preizkusim še z večjimi. |
pač naprej dizo pol boš pa vidu če bo pod pol gasa trokiral jo moreš spustit sepravi daš un obroček nižje, če bo pa pod pol gasa moril pa iglo dvignš to pomen da daš obroček nižje na igli |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 15:58 Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja |
|
|
T!LeN je napisal/a: | Citiram: |
Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm.
|
Po moje malo več ker mi z orginal cilindrom pride okrog 11500 včasih še več. Lp |
to je maksimalno, ne optimalno pri skuterjih se optimalno naštela ker ima skos iste obrate
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 16:45 Naslov sporočila: |
|
|
samo dizo našteli...nč igle-->to pust |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 19:08 Naslov sporočila: |
|
|
gapy93 je napisal/a: | samo dizo našteli...nč igle-->to pust |
loh on mena dizo k utrgan pa mi bo pod pol gasa trokeral al pa moril in tle je edini način igla!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
gapy93 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00 Prispevkov: 626
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 20:06 Naslov sporočila: |
|
|
no noumo se zdj kle kregal k je čist brezveze...najprej probavi sam dize če pa še nebo dobr pa iglo našteli...sam vrjem mi k boš tapravo dizo najdu bo čist lepo šlo |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 17 Mar 2008 22:47 Naslov sporočila: |
|
|
gapy93 je napisal/a: | ajprej probavi sam dize če pa še nebo dobr pa iglo našteli...sam vrjem mi k boš tapravo dizo najdu bo čist lepo šlo |
Se strinjam.!
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Jan1111 Gost
|
Objavljeno: 18 Mar 2008 00:24 Naslov sporočila: |
|
|
maš TCRa in druge ki se na to bolj spoznajo pa jih prašte kako pa kaj |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|