forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Cilindri
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

poglej si na eumoto forum>nasveti>nastavitev vplinjača!

mislm da ti bo tole pomagal kr velik!
Nazaj na vrh
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 19:18    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

No, karburator je nov Dellorto 17,5 PHVA (avtomatski zrak)

Odprl sem oba novega in prejšnega -original karburator in ima vgrajene dize 36 in 46, ta nov pa 38 in 80.

Opazil sem da mi meče bencin preko filtra zraka, ko dodam gas. Očitno ga dobi preveč. Kakšno dizo bi moral potem montirati oz. kaj moram narediti.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 12 Mar 2008 20:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

preber si tole!!!!!: http://www.eumoto.net/component/option,com_smf/Itemid,112/topic,10995.0
potem pa sprašuj ker mislim da neboš mel preveč uprašanj ko to prebereš
Nazaj na vrh
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2008 23:21    Naslov sporočila: Nastavitve karburatorja Odgovori s citatom

Prebral sem si članek na in nato nastavljal karburator Dellorto 17,5 po navodilih. Vendar še zdaleč nisem zadovoljen z performansami motorja.

Motor je "moookal", ga je dušilo na 3/4 gasa, zato sem postopoma zmanjševal dizo iz original 80, prišel na 72. Potem sem optimiral minimo in mešanico zraka. ne

Poleg omenjenega karburatorja imam še cilinder kit Mallosi sport 70, avspuh Stage 6 pro replica ter variator Polini speed control z valjčki (16x13 -5,6g) zavija z očmi

Maksimum kar uspem izvleči iz te konfiguracije je 7000 rpm, končna hitrost je 35km/h, pospeški katastrofalni, nobene moči. Katastrofa!!! kladivo

Original cilinder in karburator z novim avspuhom in novim variomatom je potegnil na 9000rpm in končna je bila 65-70km/h.

Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm. Bi mora sedaj povečati dizo, ne vem več, kaj naj naredim?
:skut
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 16 Mar 2008 23:49    Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja Odgovori s citatom

Aragon GP je napisal/a:
Prebral sem si članek na in nato nastavljal karburator Dellorto 17,5 po navodilih. Vendar še zdaleč nisem zadovoljen z performansami motorja.

Motor je "moookal", ga je dušilo na 3/4 gasa, zato sem postopoma zmanjševal dizo iz original 80, prišel na 72. Potem sem optimiral minimo in mešanico zraka. ne

Poleg omenjenega karburatorja imam še cilinder kit Mallosi sport 70, avspuh Stage 6 pro replica ter variator Polini speed control z valjčki (16x13 -5,6g) zavija z očmi

Maksimum kar uspem izvleči iz te konfiguracije je 7000 rpm, končna hitrost je 35km/h, pospeški katastrofalni, nobene moči. Katastrofa!!! kladivo

Original cilinder in karburator z novim avspuhom in novim variomatom je potegnil na 9000rpm in končna je bila 65-70km/h.

Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm. Bi mora sedaj povečati dizo, ne vem več, kaj naj naredim?
:skut


prva napaka! če ti je moril bi mogu dat večjo dizo in ne manjše!!!!! druga napaka iglo sploh nisi probal dvignit tko da ne govorit če ti nimaš pojma brez zamere
Nazaj na vrh
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 01:03    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

dj jan ne zmerji modela če ne zna no...glej če ti ga bo muril morš dt večjo dizo,če ti bo pa trokiral pa manjšo...če ti meče bencin na filter ni nič narobe...ne dobiva preveč bencina...js mam trenutno notr 88 dizo pa športn filtr in mi čist lepo dela...isto mi meče bencin na filter ampak to ti tut pr original filtru...tok da probi dize od 80 naprej...prjatlu je dobr delal šele k je 100 dizo notr vrgu tok da se boš mogu mal igrat mežik jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Aragon GP
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 13.02. 2008, 12:40
Prispevkov: 28
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 10:34    Naslov sporočila: Re Jan1111 Odgovori s citatom

No nismo vsi "profiči" kot nekateri mislijo. Nekateri smo začetniki, zato pa obstajajo forumi, da se kaj vpraša in NEEEE!!!! da se zmerja oz. žali ostale . ne To ni to - mi je žal, administratorji foruma bi morali to preprečiti.

Vsi od Jake Hrovat, Jan1111, PoLiCh in ostali , so mi lepo pomagali z nasveti in z vašo pomočjo sem se mnogo naučil in sem zelo blizu tistega kar sem si zadal. Hvala vam. Bravo

No vsi ste mi svetovali naj iglo karburatorja raje pustim kot je nastavljena in se osredotočim na dize. Tako sem tudi naredil, pač sem iz vaših odgovorov razumel narobe da bi moral dizo manjšati. Čakam dize ki mi jih Jaka naročil, da preizkusim še z večjimi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 11:06    Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja Odgovori s citatom

Citiram:


Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm.


Po moje malo več ker mi z orginal cilindrom pride okrog 11500 včasih še več. Lp
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 15:25    Naslov sporočila: Re: Re Jan1111 Odgovori s citatom

Aragon GP je napisal/a:
No nismo vsi "profiči" kot nekateri mislijo. Nekateri smo začetniki, zato pa obstajajo forumi, da se kaj vpraša in NEEEE!!!! da se zmerja oz. žali ostale . ne To ni to - mi je žal, administratorji foruma bi morali to preprečiti.

Vsi od Jake Hrovat, Jan1111, PoLiCh in ostali , so mi lepo pomagali z nasveti in z vašo pomočjo sem se mnogo naučil in sem zelo blizu tistega kar sem si zadal. Hvala vam. Bravo

No vsi ste mi svetovali naj iglo karburatorja raje pustim kot je nastavljena in se osredotočim na dize. Tako sem tudi naredil, pač sem iz vaših odgovorov razumel narobe da bi moral dizo manjšati. Čakam dize ki mi jih Jaka naročil, da preizkusim še z večjimi.

pač naprej dizo pol boš pa vidu če bo pod pol gasa trokiral jo moreš spustit sepravi daš un obroček nižje, če bo pa pod pol gasa moril pa iglo dvignš to pomen da daš obroček nižje na igli
Nazaj na vrh
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 15:58    Naslov sporočila: Re: Nastavitve karburatorja Odgovori s citatom

T!LeN je napisal/a:
Citiram:


Kaj je problem v cilindru Mallosi? Kakšne obrate bi moral doseči ta cilinder, nekateri pravijo da 9000 rpm.


Po moje malo več ker mi z orginal cilindrom pride okrog 11500 včasih še več. Lp


to je maksimalno, ne optimalno mežik pri skuterjih se optimalno naštela ker ima skos iste obrate

LP
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 16:45    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

samo dizo našteli...nč igle-->to pust mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 19:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gapy93 je napisal/a:
samo dizo našteli...nč igle-->to pust mežik

loh on mena dizo k utrgan pa mi bo pod pol gasa trokeral al pa moril in tle je edini način igla!!!!
Nazaj na vrh
gapy93
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.10. 2007, 14:00
Prispevkov: 626

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 20:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no noumo se zdj kle kregal k je čist brezveze...najprej probavi sam dize če pa še nebo dobr pa iglo našteli...sam vrjem mi k boš tapravo dizo najdu bo čist lepo šlo mežik jezik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 17 Mar 2008 22:47    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

gapy93 je napisal/a:
ajprej probavi sam dize če pa še nebo dobr pa iglo našteli...sam vrjem mi k boš tapravo dizo najdu bo čist lepo šlo mežik jezik


Se strinjam.!

navijačica
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Jan1111
Gost





PrispevekObjavljeno: 18 Mar 2008 00:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

maš TCRa in druge ki se na to bolj spoznajo pa jih prašte kako pa kaj
Nazaj na vrh
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu