Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 19:20 Naslov sporočila: Honda Civic TURBO Project [by: roxy46] |
|
|
LP.
Mene zanima, kje bi dobiu turbo kit za Hondo Civic 1,6 v-tec ?
Kdorkoli pozna kako stran, mi naj prosim nalepi link. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 20:52 Naslov sporočila: |
|
|
in kaj bos k bo turbo gor? drag? al vsakodnevna vožnja?..mal bo treba se potipat mašino ker drugače ti bo bate zmetal vn |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
avto je generalno obnovljen školka, kompletno podvozje in mašina
avto bo namenjen za vsakdanjo vožnjo turbina nebo neki huda tk ene 0,5 bara da bi polnala
mašina bi na koncu imela z turbino 240 hp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
blazh administrator
Pridružen/-a: 02.11. 2009, 11:50 Prispevkov: 1277
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 22:02 Naslov sporočila: |
|
|
0,5 bara je premalo.. vsaj 1,0 more bit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 25 Sep 2010 22:53 Naslov sporočila: |
|
|
tak nek no hočm da ma vsaj 240hp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kr_en Stopnja:
Pridružen/-a: 14.08. 2010, 12:24 Prispevkov: 53 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 22:09 Naslov sporočila: |
|
|
Za honde tunat je prava izbira Ervin iz NM.
www.tunerc.si |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 26 Sep 2010 22:15 Naslov sporočila: |
|
|
240 KM bi rad mel ? A se sploh zavedaš ? 80 konjev samo z turbotom ? Ma ni šans, pa z takimi malimi barami... za 240 konjev na 1.6 mašini treba menjat odmične gredi, zognike na njih, ojnične vrate, visokokompresijske bate not ter kako lažjo in bolšo sklopko ter računalnik ( po vrhu še čipan )
Navijaš lahko potem samo z večjo turbino, večjimi barami ter računalnikom in spuščeno blokado motorja tam do 9000 U/min _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 27 Sep 2010 11:00 Naslov sporočila: |
|
|
niti ne..se kar da samo z turbino na 220 bi ga..pa tko da ti usak 1.25 fila pa bo kul..pa en odprt izpuh..pa bo raketa...pa injektorje zameni drugace ne bo nc..ce mene uprasaš je najbol da daš odmične TODA vtec killers..pa si blizu 240:) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 28 Sep 2010 16:50 Naslov sporočila: |
|
|
@buco: ne pozabi da se menimo v v-tec motorju org 161 hp
za mašino bom naroču turbo kit
druge odmične gredi
močnejše šobe
in pa drug auspuh fi 50mm
turbina bo filala 1,8 bara |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kr_en Stopnja:
Pridružen/-a: 14.08. 2010, 12:24 Prispevkov: 53 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 28 Sep 2010 21:19 Naslov sporočila: |
|
|
Upam, da imaš pripravljeno vsaj pribl. 3000-4000 € (z delom in vsem skupaj). Ker kitajski e-bay turbo kit za 1000 evrov all incl. ne bo zdržal do naslednje pomladi.
Drugače se pa da s turbo kitom pri B16A motorju dobit kar dosti konjev glede na uporabnost v stilu daily drive avta.
Kot sem že dejal, če se res odločiš za to, pokliči Ervina v NM in se pozanimaj o vseh stroških. Ti bo vse lepo razložil kaj in kako. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
aprilia150 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58 Prispevkov: 713 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 25 Mar 2011 23:09 Naslov sporočila: |
|
|
Še en naudušen hondaš lepo lepo
Kolega je meu tak motor v Hondi CRX del sol in ti povem da je turbina stran vržen denar ker te pride komplet nov kit od 3000€-4000€! Rabljenega je skoraj nemogoče dobit.
Mi smo samo znižali glavo, jo obnovili komplet in dali kovane bate, dober dotok mrzlega zraka in izpušne kolektorje + komplet izpuh inox in je avto biu bomba!! Po avtocesti 240km/h pa še kak km bi šou pospeški pa dobri kljub 19colskim valjerjem in 20kg izolacije + slabih 200kg muzike!
Razmisli.. Pa še homologiraš samo filter + auspuh dosti cenejše pa odlično dela avto.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 25 Mar 2011 23:20 Naslov sporočila: |
|
|
honda gre hudo dobr jo je fotr mel pred meganom ko sm jest še kliota vozu
pa jo je prodal ker majo bedne fore
klinast jermen moreš po parih letih zamenjat čeprou nisi nabou kilometrov ker je iz takega materiala...
tko da je bla samo 3 leta pr nas pol je pa šla... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aprilia150 Stopnja:
Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58 Prispevkov: 713 Kraj: Nova Gorica
|
Objavljeno: 25 Mar 2011 23:24 Naslov sporočila: |
|
|
weedboy ni samo pri hondi tko pri useh avtih je treba jermen menjat na 90.000,100.000,120.000,... odvisno od modela do modela ali na 4-5 let ker naj bi jermen ratu star in ni več 100% sigurn. Jst ti priporočam da se tega držiš, ker sm popravlju že par avtu kjer se tega ni držalo in če ima avto dovol visoko glavo imaš srečo če je pa nizka in dobiš ventile v bate si pa v kurcu
Drgač pa je honda super mašinca kolega je samo na hondah trenutno ima civic sedan letnik 96 1.6ESI motor 303.000km teče pa lepše ko moja vectra letnik 2008 20.000km |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
forum SKUTERIST Seznam forumov
-> Avtomobilizem, motoršport, šport in tehnika |
Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas Pojdi na stran 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Naslednja
|
Stran 1 od 8 |
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|