Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Alennn Stopnja:
Pridružen/-a: 02.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 345 Kraj: Travnik
|
Objavljeno: 26 Mar 2011 12:23 Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav se mi Honde ne dopadejo, zgleda zanimiv projekt. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 08 Maj 2011 20:28 Naslov sporočila: |
|
|
lp.
to je ta projekt katerega ostvarjama jas in oče ( oče financira jaz delam :: )
no pa začnimo
avto je prišel k hiši lani poleti nato sem jas začel delat na njem
- demontaža notranjosti
- demontaža zunanjih delov
- demontaža podvozja in motorja
- obnova podvozja
- tunaje motorja
tukaj je še par slik kaj vse se je delalo na avtu od začetka pa do zdaj
razstavljanje
teta rja na obisku ::
rizotinih 161hp ::
odstranjeno podvozje
srce je ven 8)
odstranjevanje rje
razni deli pred peskanjem in barvanjem
speskano podvozje
očiščeni deli rje premazani z temelnjo barvo in zamazani z tesnilno maso kjer je bio prej v org.
podvozje pobarvano z temelnjo barvo
prvi deli podvozja v črni barvi ( končno stanje celega podvozja )
prvi deli zelene barve razni detalji
zavorni cilindri pred ponovnim peskanjem in barvanjem :dance:
pripravljeni razni vijaki matice nosilci itd. za cinkanje
nova močnejša sklopka :clap:
pol osi pred obnovo
končno stanje podvozja :dance:
pred odhodom h ličerju :dance:
sredinski izpušni lonec ( 3 lonci z direktno cevjo skoz njih brez katalizatorja ) :twisted:
začetek izpuha ( emir ima prste vmes 8) )
končane pojačane pol osi
trenutno stanje le da so še sprednji blatniki gor in luči notri (te slike nimam )
polepšan menjalnik enak je blok motorja in glava
še 1 slika podvozja
končni izgled pokrova ventilov
smo zrihtal da bo klima ostala gor kljub turbini vse pohvale gredo emirju :clap:
to je zaenkrat to ko bo kaj novega vas obvestim
mora pa biti avto v kratkem končan ker sem dobil na drag racu v MS neverjetno motivacijo :twisted:
pohvale in graje zaželjene :wink: _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Maj 2011 21:08 Naslov sporočila: |
|
|
Tole mi je pa ekstremno všeč! Pohvale! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Maj 2011 21:41 Naslov sporočila: |
|
|
roxy 46 je napisal/a: |
|
Zdaj pa poslušaj. Mate se za neke jake tjunere in podobno... a ti sploh veš, da morjo bit izpušni kolektorji vsi enako dolgi, da je odtok izpušnih plinov enak ter da ne pride do protiudara plinov nazaj... te GRABLE so imele včasih stoenke kot org izpušne kolektorje... to je vbistvo najlažja izdelana verzija kolektorjev za turbo in po vrhu najmanj efektivna. Nevem kaj vam ni jasno, ni tu v tem grablah performenca, ki ga vi hočete doseči in trdite, da bo tam 260KM. To se mi zdi vse skupaj površno narejeno, zato tega ne podpiram. Ostalo še zgleda nekoliko, ampak ta kolektor mi pa ne gre iz glave, ker vas človek ne razume... to je enako, kot da bi dal zx-a na polini big evo 88cc cilinder... SWAŠTA !!! Raje kupim tak del in dam za njega magar 500eur al iveč, tega nebi hoto met gor... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sahbazz Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 15:24 Prispevkov: 412
|
Objavljeno: 08 Maj 2011 22:29 Naslov sporočila: |
|
|
To kaj pa zavore... teh 200+ HP je treba ustavit. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 15:08 Naslov sporočila: |
|
|
boš to polcajem povedu un je mel sam fedre športne pa so ga jebal...
boš vidu kolk se splača...
drgač pa jest vm prvoščm.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 15:26 Naslov sporočila: |
|
|
za info tale kolektor je že biu na auto ki ni mela samo 260hp tk ko jih bo meu naš mela jih je 350 in se je čist super odnesel in ni blo nobenih problemou
ne vem kaj te moti da bomo imeli 260hp z org bati take honde se tunajo do 290hp z org bati kar je več je že malo kriza zato jo bomo mi naredili na 260hp da bom imel še malo rezerve sicer pa gre naslednje zimo motor ven in pridejo noter kovani bati
aja pa zadnjič ko si mi ti pisal če ne mislim met drugih odmičnih noter če jih menjam lahko vetec kar pozabim zato smo dali tako majhno turbino gor da bo u spodnjem delu auto bolj živ v zgornjem imam pa tak vetec _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
blazh je napisal/a: | važno da se bo bolj drlo kot šlo saj je honda |
ti moreš najprej 1 avto skupi zložit pa pol bit pameten najlažji je sam kritizerat ko se spolh ne zavedate koliko truda denarja in časa je vloženega v to _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
Sahbazz je napisal/a: | To kaj pa zavore... teh 200+ HP je treba ustavit. |
pridejo od brembota 4 batne čeljusti in hlajeni diski _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
kumr Stopnja:
Pridružen/-a: 30.06. 2010, 21:32 Prispevkov: 481
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
dobr projekt..jst grem cez slab mesec iskat 1.8 vti..imam ogledano K20 mašino od Type R..samo ce bojo finance znesle gre notr..ubistvu pa je že 170KM dovolj:)..samo kaj ko je žilca;) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 18:31 Naslov sporočila: |
|
|
more turbina žvižgat če ne nismo srečni brrrrrmmmmm pssssss _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Sahbazz Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 15:24 Prispevkov: 412
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 19:53 Naslov sporočila: |
|
|
roxy 46 je napisal/a: | Sahbazz je napisal/a: | To kaj pa zavore... teh 200+ HP je treba ustavit. |
pridejo od brembota 4 batne čeljusti in hlajeni diski |
Super, pametno. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 09 Maj 2011 22:12 Naslov sporočila: |
|
|
Zelo dober projekt... nism si mislu da še kdo predeluje Honde v takem stilu Fast and the Furious
Drgač si pa kar srečko da boš toto meu za prvi avto ...sem ti fouš mal priznam haha... ampak ti prvoščm
...fajn delite naprej _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
VME Stopnja:
Pridružen/-a: 30.12. 2008, 11:31 Prispevkov: 496 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: 10 Maj 2011 10:57 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimiv vse skup...edin tale zelena mi ne potegne...če pa dobr rihtate motor ipd. se bo pa itak poznej izkazal. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
roxy 46 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.05. 2010, 20:25 Prispevkov: 1499 Kraj: žalec
|
Objavljeno: 10 Maj 2011 15:51 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za pohvale
ja tale zelena ogledala grejo nazaj v belo streha in pa zadnji spojler greta pa v karbon _________________ lp. žan |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|