forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Runner fxr 172 2t Cdi malossi?

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
azimut
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26
Prispevkov: 378
Kraj: OBALA

PrispevekObjavljeno: 19 Jul 2011 12:05    Naslov sporočila: Runner fxr 172 2t Cdi malossi? Odgovori s citatom

Imam runner fxr 172, multivar vario, orig izpuh, orig carburator, pa me zanima če je smiselno dat malossijevo centralino(cdi) gor..?

Če ima kdo kake izkušnje s tem, bom zelo vesel pomoči
_________________
Only niga that i trust is me
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 19 Jul 2011 16:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

denar vloži raje v zavore in vzmetenje. cdi s ebo poznal vendar če nimaš športenga izpuha se bo to poznalo zelo malo.
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
azimut
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26
Prispevkov: 378
Kraj: OBALA

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2011 10:27    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Italia 1 hvala za nasvet.. Po pravici povedano mam res nek luft v vilcah, včasih se mi zdi da bojo kr odpadle dol, pri večjih hitrosthih skozi ovinke pa motor skače in nosi iz ovinka.. Zavore so še nekak dobre..

Ima kdo tak skuter, ker me zanima keri valčki so idealni, trenutno mam 12,5 g in kere federcke na sklopko dat..
_________________
Only niga that i trust is me
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2011 11:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ČE JE ORIGINAL CILINDER POTEM DAJ NOTER MALO POD 13G VALČKE ORIGINAL POVRATNO IN ZELENE MALOSSI FEDRCE NA ORIGINAL SKLOPKO, PREDVSME PA MOREŠ DAT ENO PODLOŽKO MED PUŠO IN VETRNICO
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2011 21:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz mam sicer Runner 180, sam original cilinder, drgače pa imam notri multivar, sklopko, torque drive, jermen, povratno belo(kratko) - Vse od malossi, pa mešanico med 11,5g in 12,5g valčki pa dela stvar ful uredu, je odziven, hitro dobi hitrost, ko pa rabiš umerjeno vožno tm okol 80 km/h dela pa skoraj pod štant gasom....
Probu sm tut 11,5g pa se motor preveč zavrti, na 12,5g pa ni tistega pravga filinga....
Aja če maš povratno original pol sploh ne dajat manj kot 12,5g k pol se pa stvar samo "dere" gre do nekje 100 pol je pa konc "veselja".
"Italia1" ma dobre nasvete! OK
- eno vprašanje Italia1 : a poleg original podloške med pušo in vetrnico daš še eno podloško.... Sam kolk debelino max. da ne začne vetrnica v dekl "nabijat", da ni treba vetrnice drejat -
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
FireFox
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05
Prispevkov: 264

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2011 21:24    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Aja pa tko k prav "italia1" raj vzmeti popravt pa zavore..... Jz sm zameu kole - novejši model, paioli zadnji amortizer in malossi whoop disk pa se stvar pele 100% bolj... Zdej mi pa ostane še silni blok pa roka motorja - ne vem kaj so italjani misl k so to skupi dal....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 21 Jul 2011 22:32    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

takoje vetrnico se postruži prvo zradi prostora d ane drgne drugo zaradi teže mežik

original povratna in 13g valčki zmagajo provaj potem boš govoril.

na runerju 180 s elahko zamenja vse vendar glavna napaka še vendo ostan ein je ni mogoče na lahek in poceni način rešit, toje vpetje agregatana okvir
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
azimut
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.07. 2008, 18:26
Prispevkov: 378
Kraj: OBALA

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2011 10:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja cilinder mam malossi 172 varjator je multivar ostalo je pa original.. Motor mal preveč tuli, gre po števcu 135 z 12.5g valčki. Js bi probal 14g valčke pa kake fedrčke mogoče res ta zelene da vidim kako bi se motor odzival..

Aja zakaj pa veternico brusit in podložke not dajat?
_________________
Only niga that i trust is me
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aprilia150
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.01. 2010, 15:58
Prispevkov: 713
Kraj: Nova Gorica

PrispevekObjavljeno: 22 Jul 2011 11:50    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

takoje vetrnico se postruži prvo zradi prostora d ane drgne drugo zaradi teže

sej ti je napisu beri
_________________
Svetloba potuje hitreje od zvoka. Zato nekateri ljudje izgledajo pametni dokler ne odprejo gobca!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu