Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
ryan_atwood Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56 Prispevkov: 203
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 14:44 Naslov sporočila: Leo Vince ZX |
|
|
Lep pozdrav.
Imam en problem. Pred kratkim sem kupil izpuh Leo Vince ZX. Z izpuhom sem zelo zadovoljen. Pridobil sem 15 km/h končne vendar pa skuter nič več ne potegne. Ko dam na gas se ustavi nekje na 5000 - 6000 obratov na sekundo in za 4 sekunde ostane na tolikih obratih nato pa potegne...Kaj bi lahko bilo narobe...Saj je to pri speljevanju zelo moteče..Mogoče valjčki, fedrce,...Hvala za pomoč. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 14:49 Naslov sporočila: |
|
|
Si sii že sam odgovoril na vprašanje, našteli valčke in federce, drugač pa magar nabav športni variomat pa bo una "lukna" zgninla. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Brodi Stopnja:
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 21:54 Prispevkov: 296 Kraj: Domžale town
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 14:51 Naslov sporočila: |
|
|
al pa povratna _________________ ...Brodi style... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 15:03 Naslov sporočila: |
|
|
magar dej belo polini povratno, rumene fedre polini pa mal lažje valčke vsaj tko mam jst pa je dobr
Pa da še napišem trdnost ferdc pri poliniju od najmehkejših do najtrših.
original
sive
zelene
rumene
modre |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
kup si set valčkov pa probi naštelat če se da. če ne pa dj not še belo povratno pa trše fedrčke za sklopko. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ryan_atwood Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2008, 19:56 Prispevkov: 203
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 15:17 Naslov sporočila: |
|
|
Valčke morš dat 16x13, to je dimenzija sem ti napisu že v drugi temi. Pol fedrčki ( mejhni 3je) to dej kkšne rumene al pa zelene polini, kar se pa povratne tiče pa za malossi ne vem kok je to trda, za polini pa vem da bi bla bela vredu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 03 Apr 2008 15:40 Naslov sporočila: |
|
|
rumena je pretrda. belo vzem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
punx Stopnja:
Pridružen/-a: 06.04. 2008, 12:35 Prispevkov: 33 Kraj: jesenice
|
Objavljeno: 08 Apr 2008 10:18 Naslov sporočila: |
|
|
k sm jest dau gor rr mi je isto delu pa sm samo zrak mogu naštimat pol je pa šlo _________________ kaj ženske razmišljajo med seksom??---->nas ne zanima
kaj je ženska po seksu??---->odveč |
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 07:40 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 14 Jun 2010 09:28 Naslov sporočila: |
|
|
jakahrovat je napisal/a: | rumena je pretrda. belo vzem |
Pozdravljeni,
kot prvo upam da nisem kej narobe nardil ker pišem v to temo vendar drugega nisem našel in se mi je zdela ta za moj problem najbolj primerna. (če se motim se opravičujem)
No, če začnem z mojo težavo, sem lastnik piaggio Typhoona letnik 1996 in motor je v originalnem stanju (odstranjena samo blokada na izpuhu - slepa cev). Kupil sem ga lani in ga čez zimo malo "porihtal" zamenjal sem bat (RMS), valčke (RMS), sklopko (RMS), povratno vzmet (BGM 17%) ter jermen, se pravi vse je ostalo original samo povratna vzmet je bila malce trša. Ko sem vse skupaj sestavil (in očistil) je motorček delal lepo imel je za občutek slabše pospeške vendar je šel enako kot pred "popravilom".
Do tu vse ok. Ker pa je to motor s katerim se peljem v službo (Ljubljana) in prehitevam stoječa vozila sem si vseeno zaželel malo boljše pospeške. Po prebiranju raznih forumov sem se odločil za nakup Leovince ZX-a. Z veseljem sem ga namontiral dal valjčke 5.3 ki so v kompletu prav tako modre fedre za sklopko potem pa šok. Skuter je z polnim plinom komaj speljal, končna hitrost pa je bila "po števcu 40kmh" prej original 70kmh.
Probal sem različne varijante pa ni bilo nič bolje potem sem dal vse original nazaj (tudi povratno vzmet - ne belo temveč original piaggio, tista ki je bila že pred popravilom notri in probal. Še zmeraj so bili pospeški slabi, malenkost večja pa je bila končna hitrost cca 50kmh. Ob vsej jezi sem dal gor original auspuh in glej ga zlomka motor je bil kot prerojen. Pospeški še bolši kot z belo povratno vzmetjo (motor je bolj odziven in začne hitro speljevat in skoraj konstantno vleče) in tudi končna je bila okoli 75 kmh.
Sedaj pa res ne vem kako te stvari delujejo, če ima kdo podobno izkušnjo , bi prosil za pomoč. Glede samega auspuha pa imam še eno vprašanje. Ko pogledam v auspuh (luknja na začetku) vidim da ima v cevi še eno cev, ki je samo pripikana z varilnim aparatom in dejansko je širina izpušne cevi ožja kot pri originalu oziroma identična. Se to lahko odstrani, bi bilo potem kaj bolje?
No vidim da sem že ogromno napisal in boste verjetno nekateri jezni za tako dolgo vprašanje ma sem se raje malo bolj razpisal da boste tisti ki bi znali odgovorit oziroma mi pomagat lažje razumeli težavo pri auspuhu Leovince ZX.
Hvala vsem za odgovore. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 14 Jun 2010 09:55 Naslov sporočila: |
|
|
No, tista še ena cev, ki je na začetku, pripikana samo z enim varom, je blokada. Tisto nujno odstrani, potem pa bo OK. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 07:40 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 14 Jun 2010 10:13 Naslov sporočila: |
|
|
Aha super, hvala za informacijo, bom poizkusil... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 14 Jun 2010 10:26 Naslov sporočila: |
|
|
MatejP je napisal/a: | Aha super, hvala za informacijo, bom poizkusil... |
Ti garantiram da je to vzrok vseh težav... ZX z tisto blokada bi naj šeu 45km/h, zato pa je tudi cestno homologiran. Ko pa tisto odstraniš, pa je druga pesem... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
MatejP Stopnja:
Pridružen/-a: 14.06. 2010, 07:40 Prispevkov: 20
|
Objavljeno: 16 Jun 2010 08:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ok, stvar je sledeča:
blokada je odstranjena, auspuh je na motorju vendar je stvar "švoh" mislim motor spelje bolje kot z blokado vendar dosti slabše kot z original auspuhom in tudi končna je slabša.
Danes bom dal gor še lažje valjčke in trde fedre na sklopko (tisto, kar je prišlo zraven auspuha) in probal še to. Če to ne bo ok, dam vse original nazaj in se pač vozim z takim motorjem.
Poraja se mi misel, da je potrebno za ta auspuh imeti 70 kit ali se pač tudi tukaj motim? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 16 Jun 2010 08:30 Naslov sporočila: |
|
|
ZX je narejen za stock cilinder... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|