forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Tuning Runner 200

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MareK
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 02.10. 2012, 12:44
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2012 12:57    Naslov sporočila: Tuning Runner 200 Odgovori s citatom

Pozdravljeni,

sem čisto nov na forumu in vas prosim za nasvet pri predelavi Runnerja 200, letnik 2009. Preletel sem celoten forum, ampak nisem našel željenega, zato odpiram novo temo. Prejšnji teden sem kupil od kolega omenjeni motor z 3.000 km. Motor gre super, ampak zakaj ne bi šel še boljš vesel.

Prosim za setup za vsakodnevno rabo - denar ni problem.

Vnaprej se zahvaljujem za poslane odgovore.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2012 13:54    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

variator FR4 , Sinterizirane zavorne ploščice spredaj in zadaj novo zavorno olje , mogoče en boljši zavorni disk in predelava vilc

Agregat nima smisla tikat kaj preveč z variatorjem se pridobi odzivnost in štart da je motor bolj živ. Kakršn koli športen izpuh odpade ker so preveč odprti četudi je to akrapovič. z izpuhom v najboljših primerih pridobiš nekaj manj kot 1hp vendar se navor premakne preveč gor in zato je spodaj motor bolj mrtev , to pomeni d a boš moral met lahke valčke in motor bo vedno na obratih = več bo pil šel bo malenkost boljše oziroma niti ne vendar zaradi glasa in obratvo se ti bo samo zdelo.

Največji problem tega skuterja pa je ciklistika, ki je pravi poraz če hočeš malo bolj it.
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MareK
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 02.10. 2012, 12:44
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2012 15:11    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala za hiter odgovor. V samo mašino nisem nameraval posegati, ampak sem študiral o zamenjavi variatorja, jermena in jermenice - vse od Malossija. Zanima me če kaj pridobim z zamenjavo ročične gredi in sekundarnih prenosov? Je menjava sklopke smiselna? Kako pa je kaj s športnimi filtri?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
italia1
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 03.09. 2010, 10:16
Prispevkov: 1092
Kraj: SLovenska californija

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2012 15:42    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

kot sem ti napisal dej FR4 variator in nič drugega. Ne vem koliko gre sedaj skuter vendar sm z tem posegom smo na runerju 200 nov model dosegli 140kmh po števcu in bistveno boljši štart in odzivnost kot z malossijem. Seveda smo dodali še malo trše fedrce na sklopki da prime na 3500 obratov.

Pusti prenose in ostale reči ki jih malossi prodaja, ki so namenjeni popolni predelavi malossi torej cilinder, glava, uplinjač, izpuh, vario ,cdi prenosi....itditd se pravi na oko 4000euro za 5hp več.

Raje vloži denar v ciklistiko. Na agregatu dodaj samo FR4 variator in mogoče trše fedrce na sklopki za boljši štart.

Pozabi na vse filtre, izpuhe, jermenice,....itd. Zadnaj pomična jermenica malossi sicer tudi ne bi bila slaba vendar bi ta debar dal raje v ciklistiko. Največja hiba tega skuterja je upetje agregata na okvir kateri se pri dodajanju gasa zviva v desno.

sem samo 15let že v skuterjih OK

Drži spredno zavoro , vsedi se na motor dej gas in glej mašino iz strani izpuha in boš videl kako se zamakne mežik
_________________
predelava vilic za vse skuterje
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
MareK
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 02.10. 2012, 12:44
Prispevkov: 4

PrispevekObjavljeno: 02 Okt 2012 16:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hvala! Do petka nisem doma, ampak bom definitivno probal ko se vrnem kako je z premikom agregata.

Mal sem iskal po netu FR4 variator, pa ga nikjer ne najdem. Katere zavorne ploščice, zavorni disk in zavorno olje priporočaš. Kje bi opravil predelavo vilic in kakšen je cca strošek? Jermen in jermenico bi tudi zamenjal - priporočilo za znamko.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu