Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 11:56 Naslov sporočila: |
|
|
men je najlepš vleklo zx-r pa top performances vario + bela fedra 3.5g valčki kateri so bli zraven
une 4.3 sploh ne vem zakaj tlačijo zraven (verjetno če pustiš tist šupak u roru) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
TadejV je napisal/a: | omahn324 je napisal/a: | italia1 je napisal/a: | dej original povratno vzmet obvezno in verjetno tudi težje valčke. probaj prvo s temi pol bioš pa videl. poglej tudi dizo v uplinjaču ker ponavadi ej origial izpuh bolj zaprt zato rabi tudi manjšo dizo. |
Ampak k sm pa monterou gor sm najprej variomat gor dau in sm se šu mal zapelat pa je use lepo delal pol k sm dau pa auspuh gor so se pa problemi začel. |
Jaz imam podoben problem na Aprili SR WWW (minarelli horizontal), prvo sem menjal org. izpuh z zx-r ter imel une prilozene valjcke teze 5.nekaj g.
Tist je slo kar vredu, sedaj sem pa zmontiral se Airsal T6 50ccm cilinder ter malossi multivar. Mehanik mi je povrtal dizo iz 62 na 65.
Povratna je bela ki je bila prilozena zraven variomata in fedre na sklopki so rumene ki so bile prilozene zraven zx-r.
Sedaj ko je motor hladen oz da ga vozim pocasi zelo dobro potegne.
Ko ga pa nekaj casa do konca tiscim in nato spustim gas cisto len.
Komaj da spelje ker rabi res dolgo da se zavrti in nato sele pri kakih 60Km/h potegne.
Preveril sem svecko in je crna kar naj bi pomenilo da ima prevec goriva, ceprav mi ni jasno da bi se to tolk poznalo pri taki majhni spremembi dize.
Zdaj bom prvo probal dat lazje valjcke iz 7.5g na 7 in nato bom probal se 6.
Vec idej pa nimam. |
ma kakšne 7gramske valjčke, sej to ni peđžo, že original minarelli ima 6,5, tak da boš morel imeti s tem setupom nekje med 4g in 5g, ampak 5g je že skoraj preveč, je pa tudi velik odvisno od povratne. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
Naj še to povem, ko nekateri pravite da je še bela malossijeva povratna pretrda za original, jas sem imel rumeno malossijevo na original cilindru(seveda poleg multivarja, fly, kevlarja in laserja) pa se je takoj po štartu motorju dobesedno vtrgal, in je vleku konstantno do 90, tudi če si spustil gas in nazaj privil je takoj začel normalno vleči, brez problemov. Fergazer je bil 17,5, diza pa 80 + dve luknji v filter. Motor je šel noro za 50cc. Noben hrib ni bil problem.
Tako da ne govorit da so povratne takšne in drugačne, ker tak vsi vemo da si popolnoma vsak motor drugače obnaša. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tilach Stopnja:
Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25 Prispevkov: 243 Kraj: cele
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | Naj še to povem, ko nekateri pravite da je še bela malossijeva povratna pretrda za original, jas sem imel rumeno malossijevo na original cilindru(seveda poleg multivarja, fly, kevlarja in laserja) pa se je takoj po štartu motorju dobesedno vtrgal, in je vleku konstantno do 90, tudi če si spustil gas in nazaj privil je takoj začel normalno vleči, brez problemov. Fergazer je bil 17,5, diza pa 80 + dve luknji v filter. Motor je šel noro za 50cc. Noben hrib ni bil problem.
Tako da ne govorit da so povratne takšne in drugačne, ker tak vsi vemo da si popolnoma vsak motor drugače obnaša. |
prvi del ne morm komentirat ker nwm, drugi del maš pa prav, vsak motor se drgač obnaša dans sm sprobu mulitvara z 4,7 g valčki pa belo povratno... motor spelu fajn, mašina se je pa pol vrtela, sam vlekl pa ni tak fajn kukr bi mogl, (čeprav bi blo to za nekatere supr), sam pa vem da bi lahk šoul bolš z ene 5 g ali 5,25g pa bom meul nastavlen |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
težji valčki slabšajo pospeške.... pol rajši povratno zamenji pa obvezno rdeče fedre v sklopko. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tilach Stopnja:
Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25 Prispevkov: 243 Kraj: cele
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 20:14 Naslov sporočila: |
|
|
razgrajač je napisal/a: | težji valčki slabšajo pospeške.... pol rajši povratno zamenji pa obvezno rdeče fedre v sklopko. |
pa če se mašina do konca suče pa nima neke opore al kok bi se temu rekl, da bi vlekla, fedrce že tak mam rdeče in fajn potegne mam pa belo povratno not.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 03 Jun 2011 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
pol pa povratno original probi, drgač pa valjčki bojo že skor pretežki za to povratno, če daš mehkejšo daš tut lažje valjčke in obratno.. _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodecko Stopnja:
Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09 Prispevkov: 70 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 04 Jun 2011 17:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz mam sym-a jet euro-x
Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.
Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tilach Stopnja:
Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25 Prispevkov: 243 Kraj: cele
|
Objavljeno: 04 Jun 2011 17:55 Naslov sporočila: |
|
|
slodecko je napisal/a: | Jaz mam sym-a jet euro-x
Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.
Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke? |
belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bojč Stopnja:
Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14 Prispevkov: 182 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: 05 Jun 2011 09:34 Naslov sporočila: |
|
|
slodecko je napisal/a: | Jaz mam sym-a jet euro-x
Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.
Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke? |
belo malossi povratno vzmet, ferce bo že dosti če daš rumene ali zelene, valčke pa tam od 7 gramov naprej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodecko Stopnja:
Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09 Prispevkov: 70 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 05 Jun 2011 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
Tilach je napisal/a: | slodecko je napisal/a: | Jaz mam sym-a jet euro-x
Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.
Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke? |
belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... |
Kakšen učinek bi potem to melo? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Tilach Stopnja:
Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25 Prispevkov: 243 Kraj: cele
|
Objavljeno: 05 Jun 2011 22:33 Naslov sporočila: |
|
|
slodecko je napisal/a: | Tilach je napisal/a: | slodecko je napisal/a: | Jaz mam sym-a jet euro-x
Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.
Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke? |
belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... |
Kakšen učinek bi potem to melo? |
rdeče fedrce v sklopki - boš spelva bolš, pri višjih obratih... povratna, ko boš spustil gas pa ga nazaj navil, bo spet vleklo... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodecko Stopnja:
Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09 Prispevkov: 70 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 15:05 Naslov sporočila: |
|
|
Mi lahko da kdo prosim linke od teh izdelkov tukaj na skuterist.si da naročim |
|
Nazaj na vrh |
|
|
fleg Stopnja:
Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52 Prispevkov: 449
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 15:13 Naslov sporočila: |
|
|
pa saj ni tok težko najdit, izberi si skuter -> sym -> tvoj motor in pol klikn sklopke in jermenice pa maš vse kar nucaš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
slodecko Stopnja:
Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09 Prispevkov: 70 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: 06 Jun 2011 17:37 Naslov sporočila: |
|
|
Iskal sem pa je tega polno
Pa nočem kaj narobe naročit. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|