forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE o valjčkih, povratnih in vzmeteh sklopke
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 42, 43, 44  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
weedboy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19
Prispevkov: 2113
Kraj: swamp

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 11:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

men je najlepš vleklo zx-r pa top performances vario + bela fedra 3.5g valčki kateri so bli zraven

une 4.3 sploh ne vem zakaj tlačijo zraven (verjetno če pustiš tist šupak u roru)
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 19:16    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

TadejV je napisal/a:
omahn324 je napisal/a:
italia1 je napisal/a:
dej original povratno vzmet obvezno in verjetno tudi težje valčke. probaj prvo s temi pol bioš pa videl. poglej tudi dizo v uplinjaču ker ponavadi ej origial izpuh bolj zaprt zato rabi tudi manjšo dizo.



Ampak k sm pa monterou gor sm najprej variomat gor dau in sm se šu mal zapelat pa je use lepo delal pol k sm dau pa auspuh gor so se pa problemi začel.


Jaz imam podoben problem na Aprili SR WWW (minarelli horizontal), prvo sem menjal org. izpuh z zx-r ter imel une prilozene valjcke teze 5.nekaj g.
Tist je slo kar vredu, sedaj sem pa zmontiral se Airsal T6 50ccm cilinder ter malossi multivar. Mehanik mi je povrtal dizo iz 62 na 65.
Povratna je bela ki je bila prilozena zraven variomata in fedre na sklopki so rumene ki so bile prilozene zraven zx-r.
Sedaj ko je motor hladen oz da ga vozim pocasi zelo dobro potegne.
Ko ga pa nekaj casa do konca tiscim in nato spustim gas cisto len.
Komaj da spelje ker rabi res dolgo da se zavrti in nato sele pri kakih 60Km/h potegne.
Preveril sem svecko in je crna kar naj bi pomenilo da ima prevec goriva, ceprav mi ni jasno da bi se to tolk poznalo pri taki majhni spremembi dize.

Zdaj bom prvo probal dat lazje valjcke iz 7.5g na 7 in nato bom probal se 6.
Vec idej pa nimam.



ma kakšne 7gramske valjčke, sej to ni peđžo, že original minarelli ima 6,5, tak da boš morel imeti s tem setupom nekje med 4g in 5g, ampak 5g je že skoraj preveč, je pa tudi velik odvisno od povratne.
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 19:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Naj še to povem, ko nekateri pravite da je še bela malossijeva povratna pretrda za original, jas sem imel rumeno malossijevo na original cilindru(seveda poleg multivarja, fly, kevlarja in laserja) pa se je takoj po štartu motorju dobesedno vtrgal, in je vleku konstantno do 90, tudi če si spustil gas in nazaj privil je takoj začel normalno vleči, brez problemov. Fergazer je bil 17,5, diza pa 80 + dve luknji v filter. Motor je šel noro za 50cc. Noben hrib ni bil problem.

Tako da ne govorit da so povratne takšne in drugačne, ker tak vsi vemo da si popolnoma vsak motor drugače obnaša.
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tilach
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25
Prispevkov: 243
Kraj: cele

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 20:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razgrajač je napisal/a:
Naj še to povem, ko nekateri pravite da je še bela malossijeva povratna pretrda za original, jas sem imel rumeno malossijevo na original cilindru(seveda poleg multivarja, fly, kevlarja in laserja) pa se je takoj po štartu motorju dobesedno vtrgal, in je vleku konstantno do 90, tudi če si spustil gas in nazaj privil je takoj začel normalno vleči, brez problemov. Fergazer je bil 17,5, diza pa 80 + dve luknji v filter. Motor je šel noro za 50cc. Noben hrib ni bil problem.

Tako da ne govorit da so povratne takšne in drugačne, ker tak vsi vemo da si popolnoma vsak motor drugače obnaša.



prvi del ne morm komentirat ker nwm, drugi del maš pa prav, vsak motor se drgač obnaša jezik dans sm sprobu mulitvara z 4,7 g valčki pa belo povratno... motor spelu fajn, mašina se je pa pol vrtela, sam vlekl pa ni tak fajn kukr bi mogl, (čeprav bi blo to za nekatere supr), sam pa vem da bi lahk šoul bolš z ene 5 g ali 5,25g pa bom meul nastavlen nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 20:12    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

težji valčki slabšajo pospeške.... pol rajši povratno zamenji pa obvezno rdeče fedre v sklopko.
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tilach
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25
Prispevkov: 243
Kraj: cele

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 20:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

razgrajač je napisal/a:
težji valčki slabšajo pospeške.... pol rajši povratno zamenji pa obvezno rdeče fedre v sklopko.


pa če se mašina do konca suče pa nima neke opore al kok bi se temu rekl, da bi vlekla, fedrce že tak mam rdeče in fajn potegne mežik mam pa belo povratno not.. OK vesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Benozilla
moderator
moderator


Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13
Prispevkov: 1644
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 03 Jun 2011 20:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pol pa povratno original probi, drgač pa valjčki bojo že skor pretežki za to povratno, če daš mehkejšo daš tut lažje valjčke in obratno..
_________________
Last man standing nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slodecko
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09
Prispevkov: 70
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2011 17:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Jaz mam sym-a jet euro-x

Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.

Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tilach
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25
Prispevkov: 243
Kraj: cele

PrispevekObjavljeno: 04 Jun 2011 17:55    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

slodecko je napisal/a:
Jaz mam sym-a jet euro-x

Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.

Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke?


belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bojč
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 07.06. 2010, 10:14
Prispevkov: 182
Kraj: Trbovlje

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2011 09:34    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

slodecko je napisal/a:
Jaz mam sym-a jet euro-x

Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.

Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke?


belo malossi povratno vzmet, ferce bo že dosti če daš rumene ali zelene, valčke pa tam od 7 gramov naprej
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slodecko
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09
Prispevkov: 70
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2011 21:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Tilach je napisal/a:
slodecko je napisal/a:
Jaz mam sym-a jet euro-x

Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.

Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke?


belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... OK



Kakšen učinek bi potem to melo?
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Tilach
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 23.03. 2011, 19:25
Prispevkov: 243
Kraj: cele

PrispevekObjavljeno: 05 Jun 2011 22:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

slodecko je napisal/a:
Tilach je napisal/a:
slodecko je napisal/a:
Jaz mam sym-a jet euro-x

Technigas auspuh,Polini variomat,blokate ven vzete.

Pa me zanima kaj bi še lahko izbolšal katere fedrce al valčke?


belo malosi povratno pa rdeče fedrce v sklopko... OK



Kakšen učinek bi potem to melo?



rdeče fedrce v sklopki - boš spelva bolš, pri višjih obratih... povratna, ko boš spustil gas pa ga nazaj navil, bo spet vleklo... OK
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slodecko
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09
Prispevkov: 70
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 06 Jun 2011 15:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mi lahko da kdo prosim linke od teh izdelkov tukaj na skuterist.si da naročim mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
fleg
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.07. 2010, 12:52
Prispevkov: 449

PrispevekObjavljeno: 06 Jun 2011 15:13    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

pa saj ni tok težko najdit, izberi si skuter -> sym -> tvoj motor in pol klikn sklopke in jermenice pa maš vse kar nucašvesel
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slodecko
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.10. 2010, 08:09
Prispevkov: 70
Kraj: Murska Sobota

PrispevekObjavljeno: 06 Jun 2011 17:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Iskal sem pa je tega polno mežik

Pa nočem kaj narobe naročit.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3 ... 26, 27, 28 ... 42, 43, 44  Naslednja
Stran 27 od 44

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu