forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



VSE o valjčkih, povratnih in vzmeteh sklopke
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 42, 43, 44  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 08 Jul 2008 22:17    Naslov sporočila: VSE o valjčkih, povratnih in vzmeteh sklopke Odgovori s citatom

Nova sticky tema, za tiste ki imate kaj za povedati ali vprašati v zvezi z valčki, povratnimi in vzmeteh sklopke.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 08 Jul 2008 22:43    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

NEKAJ O VALJČKIH
Valjčke imamo v več dimenzijah, različnih težah in različnih materialih.

Glavne tri dimenzije so 15x12, 16x13 pa 19x15.5

15x12 --> 2g težki pa do 10g
16x13 --> 3g težki pa do 11g
19x15.5 --> 2.5g težki pa do 9.5g

materiali so pa večinoma kovinska rinka pa plastika okol

Glede teže....
pri lažjih se bo mašina bolj zavrtela in jermen kasnej stisnala ker rabijo manjše teže več centrifuagalne sile za raztez variatorja, pri večji teži pa je za to potrebna manjša sila in se motor manj vrti in imaš posledično tudi manjše pospeške enako kot pri avtu al boš spusto kuplungo pri 2000 obratih al pa pri 7000 obratih sepravi lažji valčki večji obrati, težji valčki manjši obrati na štartu
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jakahrovat
administrator
administrator


Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19
Prispevkov: 1891
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 09 Jul 2008 12:53    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

za obrate na štartu je odvisna trdota fedrčkov v sklopki. za obrate med vožnjo so pa res valčki.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 23 Jul 2008 07:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

no še o fedrčkih v sklopki navijačica
če maš trde maš visoke obrate ko speluješ
če maš mehke maš nizke obrate ko speluješ
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwerty
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34
Prispevkov: 1037
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: 29 Okt 2008 23:10    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

povratna vzmet je pa isto kot da date lažje valjčke ko date tršo vzmet, ker dlje nuca da se jermen raztegne... osebno je zelo dobra 25% (bela malossi) za originale pa sporte , 50% (zelena malossi) je pa tudi za kak sport (sam bo mel vlke obrate) in pa za bolj predelane motorje ki imajo kljub trši vzmeti dosti moči da jo raztegnejo in jim je mehkejša prešvoh mežik
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bolan
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 10.03. 2008, 19:16
Prispevkov: 57

PrispevekObjavljeno: 01 Nov 2008 15:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mene pa zanima kere fedrce bi mogo dat not pa povratno da bi potegno z mesta..mam pa s6 pro replika auspuh, mhr vario pa malosi fly sklopko(rdeče fedrce) pa belo povratno
pa mi nikakor ne potegne z mesta

lp
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
duro
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 27.06. 2008, 08:26
Prispevkov: 52
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 30 Jan 2009 21:33    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mene pa zanima ce bom mogu kaj spreminjat vlacke ker sm narocu belo povratno od malossi do zdej je bla notr pa rumena pa sm mu dobre pospeške sm koncna je pa sm 70km/h vse org razn blokade so vn... Am ja ksne valcke mam notr pa nimam pojma XD
LP
_________________
Vec kot spijemo boljši smo in lepše zgledamo..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2009 00:04    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

duro je napisal/a:
mene pa zanima ce bom mogu kaj spreminjat vlacke ker sm narocu belo povratno od malossi do zdej je bla notr pa rumena pa sm mu dobre pospeške sm koncna je pa sm 70km/h vse org razn blokade so vn... Am ja ksne valcke mam notr pa nimam pojma XD
LP


Ja možno da maš originalne not ne nasmejan Edino, če si že kaj menjeval al pa kdo pred tabo nasmejan

Se pravi, težji so za bolj počasen pospešek, bol nižje vrtljaje pa za višjo končno !

Lahki so za višje obrate, večji pospešek in majnšo končno hitrost !

Potem pa kombiniraj, če ti pri tej povratni ne bojo toti valčki vlekli vredi mežik
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
duro
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 27.06. 2008, 08:26
Prispevkov: 52
Kraj: Trebnje

PrispevekObjavljeno: 31 Jan 2009 14:29    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ok tnx
_________________
Vec kot spijemo boljši smo in lepše zgledamo..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Shadow
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43
Prispevkov: 840
Kraj: Dragomelj

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2009 20:08    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ni res.. teža valčkov more bit lih taprava da motor ima končno IN pospeške... če maš velik prelahke..(kokr jst 2G) se ti bo motor vrtu na povno pa nikamor šov če boš meu pa pretežke se boš pa postaru predn boš do konca pršu....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
buco
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10
Prispevkov: 2714
Kraj: Štajerska

PrispevekObjavljeno: 10 Feb 2009 20:22    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Ja hvala da si me dopolnil nasmejan
_________________
http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Shadow
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43
Prispevkov: 840
Kraj: Dragomelj

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2009 20:56    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

jst mam mau rajš malenkost lažje ... mašina 2T se more vertet.. pa tut bl žlehtno se sliš k se uzavrti.. lahko že zapoje kokr čebelica smeh
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2009 21:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Sam da se vrti..pa če tud sam v prazno nasmejan
Glede štelanja valčkov pa tega bi moral kakšni izračuni obstajat da bi lahk nekak matematično prišel do popolne teže valjčkov da bi čim več iztisnil iz motorja..ne pa da morš 100x prefukat motor da naštelaš..učas je že prav utrujajoče kladivo nasmejan ...Pic če pogrutnaš kako formulo za izračun ti dam za gajbo pera Heinikena nasmejan
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Shadow
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43
Prispevkov: 840
Kraj: Dragomelj

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2009 21:25    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

teoretična sredina za pia/ gil agregate je za MR/HE setupe 5,3-5,8 tm nek... dobim za gajbo?? nasmejan navijačica
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2009 21:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Dobiš za pir...ampak samo en nasmejan
Dej če maš vse podatke bi lahk nardil seznam za folk ki ne ve pa nardimo za PIA/GIL, MINA, PIĐO pa MORINI... pa pol še posebi za stock. sport. MR in HE... OK

Pic pejt v akcijo pa povej idealno sredino Bravo nasmejan
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 42, 43, 44  Naslednja
Stran 1 od 44

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu