Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 08 Jul 2008 22:17 Naslov sporočila: VSE o valjčkih, povratnih in vzmeteh sklopke |
|
|
Nova sticky tema, za tiste ki imate kaj za povedati ali vprašati v zvezi z valčki, povratnimi in vzmeteh sklopke. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 08 Jul 2008 22:43 Naslov sporočila: |
|
|
NEKAJ O VALJČKIH
Valjčke imamo v več dimenzijah, različnih težah in različnih materialih.
Glavne tri dimenzije so 15x12, 16x13 pa 19x15.5
15x12 --> 2g težki pa do 10g
16x13 --> 3g težki pa do 11g
19x15.5 --> 2.5g težki pa do 9.5g
materiali so pa večinoma kovinska rinka pa plastika okol
Glede teže....
pri lažjih se bo mašina bolj zavrtela in jermen kasnej stisnala ker rabijo manjše teže več centrifuagalne sile za raztez variatorja, pri večji teži pa je za to potrebna manjša sila in se motor manj vrti in imaš posledično tudi manjše pospeške enako kot pri avtu al boš spusto kuplungo pri 2000 obratih al pa pri 7000 obratih sepravi lažji valčki večji obrati, težji valčki manjši obrati na štartu |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jakahrovat administrator
Pridružen/-a: 29.08. 2006, 15:19 Prispevkov: 1891 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 09 Jul 2008 12:53 Naslov sporočila: |
|
|
za obrate na štartu je odvisna trdota fedrčkov v sklopki. za obrate med vožnjo so pa res valčki. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 23 Jul 2008 07:52 Naslov sporočila: |
|
|
no še o fedrčkih v sklopki
če maš trde maš visoke obrate ko speluješ
če maš mehke maš nizke obrate ko speluješ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 29 Okt 2008 23:10 Naslov sporočila: |
|
|
povratna vzmet je pa isto kot da date lažje valjčke ko date tršo vzmet, ker dlje nuca da se jermen raztegne... osebno je zelo dobra 25% (bela malossi) za originale pa sporte , 50% (zelena malossi) je pa tudi za kak sport (sam bo mel vlke obrate) in pa za bolj predelane motorje ki imajo kljub trši vzmeti dosti moči da jo raztegnejo in jim je mehkejša prešvoh |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bolan Stopnja:
Pridružen/-a: 10.03. 2008, 19:16 Prispevkov: 57
|
Objavljeno: 01 Nov 2008 15:56 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima kere fedrce bi mogo dat not pa povratno da bi potegno z mesta..mam pa s6 pro replika auspuh, mhr vario pa malosi fly sklopko(rdeče fedrce) pa belo povratno
pa mi nikakor ne potegne z mesta
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
duro Stopnja:
Pridružen/-a: 27.06. 2008, 08:26 Prispevkov: 52 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 30 Jan 2009 21:33 Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima ce bom mogu kaj spreminjat vlacke ker sm narocu belo povratno od malossi do zdej je bla notr pa rumena pa sm mu dobre pospeške sm koncna je pa sm 70km/h vse org razn blokade so vn... Am ja ksne valcke mam notr pa nimam pojma XD
LP _________________ Vec kot spijemo boljši smo in lepše zgledamo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 31 Jan 2009 00:04 Naslov sporočila: |
|
|
duro je napisal/a: | mene pa zanima ce bom mogu kaj spreminjat vlacke ker sm narocu belo povratno od malossi do zdej je bla notr pa rumena pa sm mu dobre pospeške sm koncna je pa sm 70km/h vse org razn blokade so vn... Am ja ksne valcke mam notr pa nimam pojma XD
LP |
Ja možno da maš originalne not ne Edino, če si že kaj menjeval al pa kdo pred tabo
Se pravi, težji so za bolj počasen pospešek, bol nižje vrtljaje pa za višjo končno !
Lahki so za višje obrate, večji pospešek in majnšo končno hitrost !
Potem pa kombiniraj, če ti pri tej povratni ne bojo toti valčki vlekli vredi _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
duro Stopnja:
Pridružen/-a: 27.06. 2008, 08:26 Prispevkov: 52 Kraj: Trebnje
|
Objavljeno: 31 Jan 2009 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
ok tnx _________________ Vec kot spijemo boljši smo in lepše zgledamo.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 10 Feb 2009 20:08 Naslov sporočila: |
|
|
ni res.. teža valčkov more bit lih taprava da motor ima končno IN pospeške... če maš velik prelahke..(kokr jst 2G) se ti bo motor vrtu na povno pa nikamor šov če boš meu pa pretežke se boš pa postaru predn boš do konca pršu.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 10 Feb 2009 20:22 Naslov sporočila: |
|
|
Ja hvala da si me dopolnil _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
jst mam mau rajš malenkost lažje ... mašina 2T se more vertet.. pa tut bl žlehtno se sliš k se uzavrti.. lahko že zapoje kokr čebelica |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 21:02 Naslov sporočila: |
|
|
Sam da se vrti..pa če tud sam v prazno
Glede štelanja valčkov pa tega bi moral kakšni izračuni obstajat da bi lahk nekak matematično prišel do popolne teže valjčkov da bi čim več iztisnil iz motorja..ne pa da morš 100x prefukat motor da naštelaš..učas je že prav utrujajoče ...Pic če pogrutnaš kako formulo za izračun ti dam za gajbo pera Heinikena _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
teoretična sredina za pia/ gil agregate je za MR/HE setupe 5,3-5,8 tm nek... dobim za gajbo?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 21:40 Naslov sporočila: |
|
|
Dobiš za pir...ampak samo en
Dej če maš vse podatke bi lahk nardil seznam za folk ki ne ve pa nardimo za PIA/GIL, MINA, PIĐO pa MORINI... pa pol še posebi za stock. sport. MR in HE...
Pic pejt v akcijo pa povej idealno sredino _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|