Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 16 Jan 2012 20:21 Naslov sporočila: |
|
|
hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 25 Feb 2012 09:54 Naslov sporočila: |
|
|
kateri je najmočnejši high end kit (ne bycilinder) (seveda z dobrim ostalim setupom) ??
malo me firbec matra |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 29 Feb 2012 16:06 Naslov sporočila: |
|
|
ali je važno kakšen kabel dam za svečko? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 10 Mar 2012 18:35 Naslov sporočila: |
|
|
danes sem skrivil auspuh leovince zx, ko sem peljal kolega in sva zapeljala s pločnika ter nasedla na auspuh. zdaj sem dal nazaj gor original izpuh in me zanima kakšne valjčke naj dam? (zdaj imam belo povratno, 4.0g valčke, fly sklopko, tp vario, rdeče fedrce na skopki, torsion control, dizo 70) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
FireFox Stopnja:
Pridružen/-a: 08.06. 2011, 09:05 Prispevkov: 264
|
Objavljeno: 10 Mar 2012 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Zraven TP variota dubiš 6.3g valčke za original izpuh.... Probej.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 10 Mar 2012 21:50 Naslov sporočila: |
|
|
okej. hvala sepravi valčke dam tiste 6,5g, sklopko, fedrčke ter povratno pa pustim tako kot je? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Benozilla moderator
Pridružen/-a: 25.12. 2010, 13:13 Prispevkov: 1644 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 11 Mar 2012 10:27 Naslov sporočila: |
|
|
Valjčle original oz. malo lažje _________________ Last man standing |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 11 Mar 2012 10:45 Naslov sporočila: |
|
|
potem lahko skobiniram te 4g ter tiste original pa bi moglo it, glede na to da je gor bela povratna? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
djkoprivc Stopnja:
Pridružen/-a: 27.12. 2009, 01:41 Prispevkov: 499 Kraj: Šentjanž
|
Objavljeno: 11 Mar 2012 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
nevem ke se to furate da ob izpuh zapnete ??
_________________ Racing speedy <3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 11 Mar 2012 16:24 Naslov sporočila: |
|
|
če sem napisal, da sem imel zadaj še kolega in sva zapeljala dol s pločnika in nasedla na robnik. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
bajojoba Stopnja:
Pridružen/-a: 04.10. 2012, 20:21 Prispevkov: 1
|
Objavljeno: 04 Okt 2012 21:09 Naslov sporočila: Končna hitrost |
|
|
Na kratko. Imam Beta Eikon 50 letnik 2001. To je minarellijeva mašina in deluje prefektno. Ko sem ga kupil so bile ne mopedu odstranjene blokade in moped je imel končno 70 km/h. Zamenjal sem mu izpuh leovinci zx in dodal multivar (mislim, da ima 7g uteži). No motor dela kot urca ampak končna se ni spremenila niti za malo (lahko, da je celo nižja). Kaj bi lahko še naredil. Poskusil sem dodati podložko na sornik, ampak je to samo še zmanjšalo končno hitrost. Moped ima 11k km in vse ostalo original.
Hvala že v naprej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jalen Stopnja:
Pridružen/-a: 21.06. 2010, 10:23 Prispevkov: 464
|
Objavljeno: 05 Okt 2012 13:38 Naslov sporočila: |
|
|
lažje valjče daj _________________ ;D |
|
Nazaj na vrh |
|
|
memi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 05 Okt 2012 20:01 Naslov sporočila: |
|
|
Kira znamka federc je zraven zx-a (so rumene) rabim pač nove ker so se mi te po 1000km omehčale in motor spele pri nižjih obratih kot prej(ni tok moči) ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
veso46 Stopnja:
Pridružen/-a: 24.08. 2011, 21:39 Prispevkov: 565
|
Objavljeno: 05 Okt 2012 20:58 Naslov sporočila: |
|
|
daj rumene od malossija |
|
Nazaj na vrh |
|
|
memi Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2010, 12:12 Prispevkov: 83
|
Objavljeno: 06 Okt 2012 06:29 Naslov sporočila: |
|
|
ok hvala. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|