forum SKUTERIST Seznam forumov
 
Registriraj se
 
forum SKUTERIST Seznam forumov Pogosta vprašanja Išči Seznam članov Skupine uporabnikov Tvoj profil Zasebna sporočila Prijava
 



Vse o predelavi mašin MINARELLI
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 11 Feb 2009 23:08    Naslov sporočila: Vse o predelavi mašin MINARELLI Odgovori s citatom

Tema namenjena vprašanjem o Minarelli mašinah
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 08:50    Naslov sporočila: CPI Odgovori s citatom

No vidim da obstaja tema o predelavah mašin minareli...
imam CPI aragon 2008 letnik in bi prosil če mi lahko nekdo pove kaj naj dam not za okoli 150€... razmišljam o variomatu, sklopki ter jermenu ker je že slab, lamelnem ventilu, večji dizi in športnem filtru...
Naj nekdo najde prave dele in mi pripopa linke iz Jakatove trgovine...
ter če še kaj predlaga??
mežik
bodite konkretni glede delov da jih potem kar naročim zato da nebote spet Ja lamelnega, pa vario pa bla bla .....
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 09:06    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

CPI nima Minarelli mašine, ampak kopijo le te. V vsakem primeru pa najprej kupi avspuh, ker se največ pridobi.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 09:20    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hamster je napisal/a:
CPI nima Minarelli mašine, ampak kopijo le te. V vsakem primeru pa najprej kupi avspuh, ker se največ pridobi.


Evo hvala Hamster za amaterski odgovor spet ni to kar bi želel slišati od vas jaz sem povedal kaj želim ti pa o izpuhu ki ga že imam namreč ZX-a.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 09:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Malossi Multirvar, 58.90€
Clutch HEBO MINARELLI, 65.55€
Belt "Special" MALOSSI, 22.80€

Pa še 2.75€ ti ostaneta, da si lahko kej lepga kupš. nasmejan
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 10:01    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hamster je napisal/a:
Malossi Multirvar, 58.90€
Clutch HEBO MINARELLI, 65.55€
Belt "Special" MALOSSI, 22.80€

Pa še 2.75€ ti ostaneta, da si lahko kej lepga kupš. nasmejan


ti si pa za hece ... hvala ti useeen čeprav mi še zdj neki ni Jasn pa dobr je ...
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Hamster
sir captain slow
sir captain slow


Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30
Prispevkov: 3340
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 10:02    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

*CPI* je napisal/a:
Hamster je napisal/a:
Malossi Multirvar, 58.90€
Clutch HEBO MINARELLI, 65.55€
Belt "Special" MALOSSI, 22.80€

Pa še 2.75€ ti ostaneta, da si lahko kej lepga kupš. nasmejan


ti si pa za hece ... hvala ti useeen čeprav mi še zdj neki ni Jasn pa dobr je ...


Kaj ti bo športn filter na originalu, rajš mal več za sklopko pa variomat dam .... ups
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 10:17    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Hamster je napisal/a:
Malossi Multirvar, 58.90€
Clutch HEBO MINARELLI, 65.55€
Belt "Special" MALOSSI, 22.80€

Pa še 2.75€ ti ostaneta, da si lahko kej lepga kupš. nasmejan


Tko kot ti je hamster reku... malossi variomat, sklopko + zvon sklopke
Sam sklopko je useen če uzameš tud Malossi Fly je cnej pa čist OK... pa ti še mal več ostane pa daš še neki zraven pa kupš še lamelnega... športni filter je pa čist brezv vezen, useeen se pa sam odloč kaj hočeš vesel
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 11:31    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 11:52    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

T!LeN je napisal/a:
Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj...


Mi poveš zakaj??
Kaj pa glede večje dize??Ja ali ne in koliko pribl. da vem kir komplet kupit
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Ninja Boy
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23
Prispevkov: 2203
Kraj: Domžale

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 12:05    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Na org. cilindru res ne rabš menat dize, ker recimo poznam enga pacienta mojga kolega ki je na original + original air box menal dizo z 60 na 80... ker budala bencin je kr po tleh teku kladivo
Drgač če boš pa useen filter gor dal pa kupi tam nekje 70 do 80 dize OK
_________________
I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
T!LeN
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35
Prispevkov: 365
Kraj: ok. Murske Sob0te

PrispevekObjavljeno: 20 Jun 2009 21:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

*CPI* je napisal/a:
T!LeN je napisal/a:
Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj...


Mi poveš zakaj??
Kaj pa glede večje dize??Ja ali ne in koliko pribl. da vem kir komplet kupit


Motor je šeu manj kot z org. filtrom. Samo je neke trokiralo... Potem bi spet moral menjat dize... Preveč jebanja je s tem...
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
*CPI*
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36
Prispevkov: 2348
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2009 15:14    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bom naredil kaj s tem če dam drugo povratno pa valjčke, ki sploh newem kolko je dimenzija in koliko teža ker sem pozabil zmerit danes ko sem dal blokado ven...
Lamelni mi bo pomagal kaj? Če dam enega Stage 6??
Pa še nekaj lamelnega nisem mogo dol dobit trije vijaki si inbus eden pa tak ko net... ???
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
svizec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32
Prispevkov: 5712
Kraj: Vsepovsod pomalem...

PrispevekObjavljeno: 01 Jul 2009 23:41    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

lej, tko po resnici povedano, danes sem probu na lemlnem omejvelace lamel stran odrezat. Se obnese dost bolše ko Stage6 lamelni. brez zajebancije, dela 100%!
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo AIM - AOL Instant - naslov
markec
Stopnja:
Stopnja:


Pridružen/-a: 31.03. 2009, 15:20
Prispevkov: 259

PrispevekObjavljeno: 02 Jul 2009 08:40    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

ja svizec,probala sva pa na mojem roxiju jezik uglavnm mašina je mogoče pol sekunde na začetku mal zamorjena sam pol se ji pa čist odtrga .še bl k pr stage-6 lamelnem..
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    forum SKUTERIST Seznam forumov -> Tuning Časovni pas GMT + 1 ura, srednjeevropski - zimski čas
Pojdi na stran 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Naslednja
Stran 1 od 14

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu