Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Feb 2009 23:08 Naslov sporočila: Vse o predelavi mašin MINARELLI |
|
|
Tema namenjena vprašanjem o Minarelli mašinah _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 08:50 Naslov sporočila: CPI |
|
|
No vidim da obstaja tema o predelavah mašin minareli...
imam CPI aragon 2008 letnik in bi prosil če mi lahko nekdo pove kaj naj dam not za okoli 150€... razmišljam o variomatu, sklopki ter jermenu ker je že slab, lamelnem ventilu, večji dizi in športnem filtru...
Naj nekdo najde prave dele in mi pripopa linke iz Jakatove trgovine...
ter če še kaj predlaga??
bodite konkretni glede delov da jih potem kar naročim zato da nebote spet Ja lamelnega, pa vario pa bla bla ..... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 09:06 Naslov sporočila: |
|
|
CPI nima Minarelli mašine, ampak kopijo le te. V vsakem primeru pa najprej kupi avspuh, ker se največ pridobi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 09:20 Naslov sporočila: |
|
|
Hamster je napisal/a: | CPI nima Minarelli mašine, ampak kopijo le te. V vsakem primeru pa najprej kupi avspuh, ker se največ pridobi. |
Evo hvala Hamster za amaterski odgovor spet ni to kar bi želel slišati od vas jaz sem povedal kaj želim ti pa o izpuhu ki ga že imam namreč ZX-a. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 10:01 Naslov sporočila: |
|
|
ti si pa za hece ... hvala ti useeen čeprav mi še zdj neki ni Jasn pa dobr je ... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 10:02 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: |
ti si pa za hece ... hvala ti useeen čeprav mi še zdj neki ni Jasn pa dobr je ... |
Kaj ti bo športn filter na originalu, rajš mal več za sklopko pa variomat dam .... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 10:17 Naslov sporočila: |
|
|
Tko kot ti je hamster reku... malossi variomat, sklopko + zvon sklopke
Sam sklopko je useen če uzameš tud Malossi Fly je cnej pa čist OK... pa ti še mal več ostane pa daš še neki zraven pa kupš še lamelnega... športni filter je pa čist brezv vezen, useeen se pa sam odloč kaj hočeš _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 11:31 Naslov sporočila: |
|
|
Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
T!LeN je napisal/a: | Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj... |
Mi poveš zakaj??
Kaj pa glede večje dize??Ja ali ne in koliko pribl. da vem kir komplet kupit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 12:05 Naslov sporočila: |
|
|
Na org. cilindru res ne rabš menat dize, ker recimo poznam enga pacienta mojga kolega ki je na original + original air box menal dizo z 60 na 80... ker budala bencin je kr po tleh teku
Drgač če boš pa useen filter gor dal pa kupi tam nekje 70 do 80 dize _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 20 Jun 2009 21:37 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | T!LeN je napisal/a: | Športnega filtra ne dajaj na org. cly ... govorim ti iz lastnih izkušenj... |
Mi poveš zakaj??
Kaj pa glede večje dize??Ja ali ne in koliko pribl. da vem kir komplet kupit |
Motor je šeu manj kot z org. filtrom. Samo je neke trokiralo... Potem bi spet moral menjat dize... Preveč jebanja je s tem... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 01 Jul 2009 15:14 Naslov sporočila: |
|
|
Bom naredil kaj s tem če dam drugo povratno pa valjčke, ki sploh newem kolko je dimenzija in koliko teža ker sem pozabil zmerit danes ko sem dal blokado ven...
Lamelni mi bo pomagal kaj? Če dam enega Stage 6??
Pa še nekaj lamelnega nisem mogo dol dobit trije vijaki si inbus eden pa tak ko net... ??? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Jul 2009 23:41 Naslov sporočila: |
|
|
lej, tko po resnici povedano, danes sem probu na lemlnem omejvelace lamel stran odrezat. Se obnese dost bolše ko Stage6 lamelni. brez zajebancije, dela 100%! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
markec Stopnja:
Pridružen/-a: 31.03. 2009, 15:20 Prispevkov: 259
|
Objavljeno: 02 Jul 2009 08:40 Naslov sporočila: |
|
|
ja svizec,probala sva pa na mojem roxiju uglavnm mašina je mogoče pol sekunde na začetku mal zamorjena sam pol se ji pa čist odtrga .še bl k pr stage-6 lamelnem.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|