Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 30 Okt 2009 09:41 Naslov sporočila: |
|
|
Sm reko da daj sliko.... MORA BITI! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Okt 2009 14:45 Naslov sporočila: |
|
|
Za sym-a lahko samo to povem, da keri misli 70-o dat gor, more pazit, da nebo navojef v mašini zjebal od strojnih šraufof, ker cilinder ne paše gor... treba mu je obvezno povrtat lukne za strojne vijake z svedrom velikosti 9. Potem bo vse lepo in prav pasalo ! Sem sam montiral to, pa vem kako je, sem se zajebaval kot lki polek... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jaka213 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.08. 2009, 16:21 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 21:23 Naslov sporočila: |
|
|
Js mam aragona gp. Gor sm dau gianelli reverse, pa 4,5g valcke. Leti kr dobr dekje do 80 po steucu sam mi pa grejo vrtljaji nekje do 9000.Me pa zanima ker 70cc kit bi pasu gor. Sm ze gledu polini pa minareli sam nevem ker bi mi 100 posto gor su. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 21:27 Naslov sporočila: |
|
|
jaka213 je napisal/a: | Js mam aragona gp. Gor sm dau gianelli reverse, pa 4,5g valcke. Leti kr dobr dekje do 80 po steucu sam mi pa grejo vrtljaji nekje do 9000.Me pa zanima ker 70cc kit bi pasu gor. Sm ze gledu polini pa minareli sam nevem ker bi mi 100 posto gor su. |
Odvisno spet kakšen cilinder bi rad meu gor. V rangu sport maš polinija pa malossija, pa mislim da še hebo paše sem, pol maš pa še močnejše za CPI-je. Sam pol treba še kaj drugega predelat, ne sam cilinder menjat. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 21:31 Naslov sporočila: |
|
|
nek Airsal je za CPI ja, pa stage6 racing.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jaka213 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.08. 2009, 16:21 Prispevkov: 3
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 21:43 Naslov sporočila: |
|
|
http://www.sip-scootershop.com
izberi svoj model skuterja, najdeš del in kontaktiraš jaka ali gapija (skuterist.si) mu poveš Art.Nr(številko izdelka) in to je to |
|
Nazaj na vrh |
|
|
jaka213 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.08. 2009, 16:21 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 21:51 Naslov sporočila: |
|
|
Hvala sm ze najdu . A bi mi lahko sam se napisu kaj use bi blo treba se zamenjat za 70cc. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 01 Nov 2009 22:00 Naslov sporočila: |
|
|
Še avspuh.. pol pa kar se tiče štelanja (dize, valčki, fedrce, povratna...) Če bi mev pa malo hujšo predelavo, pa še variomat, za močnejši cilinder od 10hp skor nujno gred, fergazar.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
newc Stopnja:
Pridružen/-a: 16.05. 2009, 05:19 Prispevkov: 118
|
Objavljeno: 02 Nov 2009 11:35 Naslov sporočila: |
|
|
jaka213 je napisal/a: | Js mam aragona gp. Gor sm dau gianelli reverse, pa 4,5g valcke. Leti kr dobr dekje do 80 po steucu sam mi pa grejo vrtljaji nekje do 9000.Me pa zanima ker 70cc kit bi pasu gor. Sm ze gledu polini pa minareli sam nevem ker bi mi 100 posto gor su. |
Pašejo vsi cilindri za mainarelli horizontal AC |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SmilX Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2009, 16:01 Prispevkov: 11 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 12 Nov 2009 21:53 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdavljeni. Spet imam eno težavo na SYMu, zdaj ko imam nov izpuh.
Ko se mi motor malo segeje(npr. ko naredim 5 km), mi speljuje z majhnimi obrati, v ovinku ko gas spustim do konca in ga spet dodam komaj začne vlečt! Potem ko pa pride do obratov pa spet normalno vleče dalje.
Torej če mi kdo lahko pove zakaj topel motor noče tako hitro odzivat kot hladen?!?!?!!
Lp _________________ Boj guniš, boj leti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
partyrox Stopnja:
Pridružen/-a: 24.10. 2009, 18:55 Prispevkov: 299 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: 16 Nov 2009 14:35 Naslov sporočila: |
|
|
SmilX je napisal/a: | Pozdavljeni. Spet imam eno težavo na SYMu, zdaj ko imam nov izpuh.
Ko se mi motor malo segeje(npr. ko naredim 5 km), mi speljuje z majhnimi obrati, v ovinku ko gas spustim do konca in ga spet dodam komaj začne vlečt! Potem ko pa pride do obratov pa spet normalno vleče dalje.
Torej če mi kdo lahko pove zakaj topel motor noče tako hitro odzivat kot hladen?!?!?!!
Lp |
tisto ko spustiš v ovinku spustiš pa nazaj zategneš je povratna.. meni je to delalo ko sem mel premehko |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SmilX Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2009, 16:01 Prispevkov: 11 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 16 Nov 2009 16:04 Naslov sporočila: |
|
|
partyrox je napisal/a: | SmilX je napisal/a: | Pozdavljeni. Spet imam eno težavo na SYMu, zdaj ko imam nov izpuh.
Ko se mi motor malo segeje(npr. ko naredim 5 km), mi speljuje z majhnimi obrati, v ovinku ko gas spustim do konca in ga spet dodam komaj začne vlečt! Potem ko pa pride do obratov pa spet normalno vleče dalje.
Torej če mi kdo lahko pove zakaj topel motor noče tako hitro odzivat kot hladen?!?!?!!
Lp |
tisto ko spustiš v ovinku spustiš pa nazaj zategneš je povratna.. meni je to delalo ko sem mel premehko |
V bistvu se mi to dogaja odkar sem dal namesto orgininal izpuha, Laserja! (spremenili so se samo pospeški, nič končna ) :S _________________ Boj guniš, boj leti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 16 Nov 2009 16:47 Naslov sporočila: |
|
|
SmilX je napisal/a: | partyrox je napisal/a: | SmilX je napisal/a: | Pozdavljeni. Spet imam eno težavo na SYMu, zdaj ko imam nov izpuh.
Ko se mi motor malo segeje(npr. ko naredim 5 km), mi speljuje z majhnimi obrati, v ovinku ko gas spustim do konca in ga spet dodam komaj začne vlečt! Potem ko pa pride do obratov pa spet normalno vleče dalje.
Torej če mi kdo lahko pove zakaj topel motor noče tako hitro odzivat kot hladen?!?!?!!
Lp |
tisto ko spustiš v ovinku spustiš pa nazaj zategneš je povratna.. meni je to delalo ko sem mel premehko |
V bistvu se mi to dogaja odkar sem dal namesto orgininal izpuha, Laserja! (spremenili so se samo pospeški, nič končna ) :S |
Treba stvar nastavit... Malo se z valčki igraj (lepo bi blo športni variomat nabavit), pa povratno (sam nevem kera bi bla primerna za syma pa tvoj setup). Nobena stvar ni taka da jo samo daš gor, pa že dela čudeže. Vse je treba nastavit pa prilagodit.... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SmilX Stopnja:
Pridružen/-a: 28.10. 2009, 16:01 Prispevkov: 11 Kraj: ptuj
|
Objavljeno: 16 Nov 2009 17:22 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | SmilX je napisal/a: | partyrox je napisal/a: | SmilX je napisal/a: | Pozdavljeni. Spet imam eno težavo na SYMu, zdaj ko imam nov izpuh.
Ko se mi motor malo segeje(npr. ko naredim 5 km), mi speljuje z majhnimi obrati, v ovinku ko gas spustim do konca in ga spet dodam komaj začne vlečt! Potem ko pa pride do obratov pa spet normalno vleče dalje.
Torej če mi kdo lahko pove zakaj topel motor noče tako hitro odzivat kot hladen?!?!?!!
Lp |
tisto ko spustiš v ovinku spustiš pa nazaj zategneš je povratna.. meni je to delalo ko sem mel premehko |
V bistvu se mi to dogaja odkar sem dal namesto orgininal izpuha, Laserja! (spremenili so se samo pospeški, nič končna ) :S |
Treba stvar nastavit... Malo se z valčki igraj (lepo bi blo športni variomat nabavit), pa povratno (sam nevem kera bi bla primerna za syma pa tvoj setup). Nobena stvar ni taka da jo samo daš gor, pa že dela čudeže. Vse je treba nastavit pa prilagodit.... |
Bi mi lahko razložil kakšna je razlika med povratno vzmetjo in fedrco v sklopki(ketere funkcije uporabljata)!
Lp _________________ Boj guniš, boj leti! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|