Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 05 Nov 2009 23:00 Naslov sporočila: Minarelli vs Peugeot vs Piaggio |
|
|
No, da se debata nadaljuje, kjer se je nazadnje končala. Vemo, da hvali vsak svojega skutera - ampak kolikor sem mel občuter še nismo našli skupnih besed, ampak smo zašli samo v kregarijo... Zato, prosim, tokrat v tej temi brez kregarije - če vam bo, lahko tudi karakteristično predelamo, predebatiramo vsak motor/skuter posebaj ! Še kako zanimiva debata se lahko odpre.
Osebno nimam čisto nič proti minarelli mašini, niti proti piaggio mašini, ampak da pa kdo brezvedno žali oz zaničuje peugeot mašino, no coment, prvo vozit, tunat, ..., nato komentirat, žalit, hvalit in podobno !
Sem popravljal minarelli mašino, vem kako je sestavljena, mogoče malo čudno z temi zabniki za el. vžig ampak dobro... Vsak agregat ima neke pomajnkljivosti ! Recimo piaggio mašina ima zobnik, za nožni vžig tako narejen, da bolše, da ga ne razstavite, ker se boste kar precej namučli, preden dobite vse skupaj spet nazaj. Peđo mašina je zelo lepo dovršena, ampak edino njeno pomajnkanje je, da ni športnih delov za njo, kajti te dele izdelujejo italijani in so vpredvsem namenjeni njihovim agregatom. Seveda se bo to vse spremenilo z nemškim proizvajalcem, ki bo prvi izdal HE cilinder za peđoja ( stage6 ) . Bomo pa videli kako se bo kaj obnašalo. Drugače pa vrjamem, da je piaggio mašina glede HE trenutno najbolj dovršena ! Ko pa bodo prišli še ostali deli za stale agregate na trg, bomo pa vrjetno drugačne rezutlate pričakovali ali pa ne !
Vprašanje je torej v prihodnosti, če se bo to seveda pri nas razvilo, ali bo ostalo v takšnem stanju kot je...
Seveda debata dalje...
Lp, Buco _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 00:17 Naslov sporočila: |
|
|
Meni pežo ni pri srcu zaradi dveh stvari...
1. je prinocip: Ti buco, pa gabi, sta mi že takoj na začetku tako zagabila pežoje, kot je to izjaviu toxic za "dolenski" minarelli blok. Na popolnoma isti način sta to nardila vidva. Važno da je tisti retardiran lev gor na maski, pa je takoj najbolši...
2. vertikalno postavljen cilinder: Tudi minarelli ima vertikalno verzijo agregata, pa obstaja isto Polini EVO cilinder, ki pa v primerjavi z horizontalno verzijo, ne zmore takšnega performanca.
Zato recimo v formuli nimajo box motorjev, ker recimo V postavitev valjev lahko iz iste prostornine iztisne več.
Nevem, tako nekako si predstavljam jaz. Pa še na nobenem mitinigu nisem videu da bi se odmevnejši rezultati postavljali z vertikalnimi agregati. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 01:17 Naslov sporočila: |
|
|
ah - jas bi tudi raje mel vodno hlajenega evota kot pa zračno hlajenega, postavljenega vetikalno ! Saj obstaja za minarelli vertikal tcr kit, vodno hlajen ter izpoh pa vse, ampak tisto je bil kolikor je zdaj vidno zgolj samo prototip, vendar so tam omenjali, da vertikalni agregat naj bi zmogel celo 32HP...
No, če se ti je Peugeot zagabil tudi preko naju z Gapiom ti naj povem, da si pač sama dva me morema pomagat Pač mi je dober skuter, na katerem se da uživat, pa nerabi bit predelan - seveda škoda, da še ni nobenga He cilindra za njega, ampak kolikor veš z malo modifikacijami paše celo na njega piaggio cilinder - skupno prinašata tudi dobre rezultate, pa čeprav je stranski vsis in peđo mašin ! No, tako hvalil ga pa spet nebom, saj res, da do dandanes so prišli do 23 KM pri peđoju ( mhr team cilinder ) kar bi naj bilo uradno, so pa vsi tisti neuradni podatki, ko imajo na peđojih 2fast cilindre - žau od tistih še nisem nikjer grafof zasledil... Sicer mi je pa vseeno, stojim za peđojom, ker mam dober razlog za to !
Ko bo pa enkrat kaj drugega padlo, pa bomo drugo bol pod drobnogled vzeli, kar mi sploh ni problem, sam sem se odločil, da bom si tudi naredil HE sprintera oz dragsterja, pa bomo tam videli, kakšne so potencialne dobrote tistega agregata, kateri bo predelan !
Ne me narobe razumet, ampak nisem nikdar rekel, da je ker agregat slab ! Proti tebi pa tudi nič nimam, tak kot imaš mogoče ti proti naju z Gapijom _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 10:07 Naslov sporočila: |
|
|
men osebno je nejbol pia motor ušeč ker sem se navadu na njega in sem ga prešraufal do zadnjega vijaka zihr že ene 30-40X sicer tut pugi ni tok napačn razn res za olje v prenosih menat ma pa specjalno nrjen..ampak minarelija pa ne maram sploh zard sesalnga kolena pa zard drugih malenkosti...
@:svizc: kje si ti slišu da majo V motorji boljši izkoristek?? to sploh ni res... po teoriji majo največ izkoristka R motorji( linija) drugače pa če gledaš 3.0 motor V6 z turbino pa 3.0 bokser bret turbine je seveda V6 močnejši... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 10:52 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu se mi ne ssanja kaj ti tok smeta pri sesalnem kolenu. Nisem rekeu da je popouno, oziroma najbolše, sam ni mi jasno kaj je narobe z njim. Piaggio je meni predvsem fajn za šraufat, ker se da brez pneumatske vse anrdit. Pri minarelliju recimo je nemogoče blokirat vetrnico, ki je povrh vsega še aluminjasta. Minarelli mi je pa vseš zato ker mi je, ker mam dobre izkušnje z njio. 32 000+ prevoženih z enim cilindrom (in batom), pa se je na performancu poznalo zadnjih 500km. Pol se je pa res samo še vstavilo.
Nimam ne pežoja, ne piaggiota, zato vse kar vem o teh agregatih so mi povedali drugi iz svojih izkušenj. Z pežojem konstatno nobeden ni zadovolen. Ali ga pluvajo, ali jim je pa dovol to kar ponuja, nobeden ga pa ne kuje v zvezde (govorim o lastnikih pežojev, pa so več ko trije). Piaggio/gilera agregat hvalijo vsi, tudi meni se ne zdi napaćen, ampak ko enkrat začne zgublat moč (zaradi potrebe po velkem servisu), gre vsak dan slabše. kot nov pa ima bolši performance kot minarelli (z istim setupom). Še enkrat, to niso moje izkušnje, ker za dobro poznavanje bi mogeu met vsakega vsaj eno leto, ampak so komentarji lastnikov, ki niso čustveno navezani na svoje skuterje.
@shadov@: am, to z motorji ti teško povem. Isto kot bi jaz tebe vprašau odkod ti veš da majo R motorji teoretično najbolši izkoristek. Tko če pogledaš čist logično-formula. Delajo samo an čimbolšem izkoristku, pa so valji v postavitvi V, mislim da malo pod 60°.
@buco@: ne, tako daleč nimam nič proti TEBI. Maš prebliske, ki jih mamo vsi, so pa osebe na tem forumu, ki jih pa res ne maram. Pa mislim da se opazi go so/sta. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 10:58 Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo branje, bom samo na hitro dodal.
Peugeot res nima nekega najboljšega izkorista ima pa srce in dušo.
Če pa moram izbirati med Pia./Gil. in Minarelli je potem moja edin odgovor Pia./Gil. in se opravičuje Minarelli fani. Nimam nč proti Minarelliju ampak zamene to ni to. Pa brez zamer.
Lp,G. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 12:15 Naslov sporočila: |
|
|
Vidiš, vse je povezano ! Če bi italianski proizvajalci začeli delat športne dele za peđoja, potem se bi vrjetno mnenje spremenilo, sedaj pa ko je lahko samo stock, sport in racing ( racing poredkoma ) so pač takšna mnenja kot so. Doben ne mara peđoja, se pa sprašujem zakaj ? Ker nima takšnih pospeškov kot minarelli in piaggio ? Saj končna hitrost je enaka, ampak peugeotov agregat pač potrebuje en čas. To je vrjetnost, da je kriva sesalna pot mešanice, ki je mimogrede zelo pomajnšana proti ostalim. Vendar se da odpravit ta napaka, seveda z svojim posegom. Edini problem pri peđoju je odzivnost pa začetku ter pospešek ! Če bi se ta napaka odpravla, vrjemi, da bi na ta agregat drugače gledali...
Seveda gledam na peugeotov agregat EURO 1, ki je kr vredu, medtem pa mlajši predhodnik EURO2 ni tako kot bi moral biti. Zaeadi njegove električne oljne pumpe ima še večji kompresijski prostor pri blajerci in tako rabi en čas, preden se ta napolni. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 12:29 Naslov sporočila: |
|
|
No, tko bi že šlo. Tista 2 pežoja ki sem jih jaz furau sta mela točno isti problem. Eden je meu sam športni auspuh, drugi pa še sport cilinder (ta je biu v pizdi totalno!), pa oba sta bla SF2. Nevem zaj kaj je to, EURO1, al 2, vglavnem, meni ni prepričal. Niti kar se lege tiče. Sam je res da je spet odvisno kak se nevadiš na motor. Za mene osebeno ma moj malaguti daleč najlepšo lego. Zelo sem biu tudi zadovoljen z yamaho slider, pa rad bi probau Zip-a. Medtem ko Aerox, al pa pežo mi ne sedeta nitis slučajno!
Glede odzivnosti pa takšno kot jo mam jaz na stock cilindru, nima marsikeri sport. Ne da bi se hvaliu, sam men je to recimo bol pomembno kot končna hitrost. In to pri SF2 ki sem jih jaz furau je blo porazno! _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 13:32 Naslov sporočila: |
|
|
Obrazložitev:
EURO1 agregat peugeot - je agregat, ki ima mehansko oljno pumpo, ki je vezana na gred v notranjosti bloka med lagerom in semeringom, zato ima še tam dodaten spostor, katerega more kompresija zapolnit. Je pa toliko bolši za predelave, kot pa EURO2 agregat, ki ima električno oljno pumpo, ki je vezana na tak krog, ki je polek gredi narejen ob strani, tam še je potem večji prostor ! Do letnika 2003 še gre, ko so še stare mašine, od 04 dalje pa so porazni performenci samo zaradi pumpe !
Po karakteristikah in po tehničnih podatkih bi naj imela EURO1 mašina 5KM, EURO2 pa kot vse ostale 3KM. Sedaj noben še ni skuta tesatiral, da bi lahko zagotovil, da je res 5 konjev, ampak mogoče sem tudi jas malo v ta podatek podvomil, mogoče zaradi tega, ker mu odzivnosti primajnkuje.
Glede lege pa nimam pripomb - res je kako se navadiš na kerega skutera, drugače pa mono vilica, ki ima v samem centru osi disk je kombastična, ker lahko v ovinek brez skrbi zaviraš, ne da ti bi belanco ven vleklo, tako kot pri ostalih normalnih vilicah pri skuterih. Res je tudi to, da to je za vsakega grugačno mnenje, ker kar se ti navadiš za dvojne vilice, si navajen in so ti ostale pač čudne, vrjamem popolnoma... jas sem tudi bil navajen na mono vilico pri peđoji, sem polagal dosti konkretnih ovinkov z lahkoto, ko pa sem se z kolegovim aeroxom pelo, pa sem cvikal v ovinkih, ker me je ven vleklo...
Glede malagutija ( nevem kateri model imaš ) ampak glede f15 firefox ne morem nič slabega rečt, ker ima ležišče takšno kot mora imeti ! dovolj teže odspredaj, in nič premalo odzadaj, ker bol nizka... res se da lepo peljati z njo ! Podobno ima peugeot speedfight, edina razlika je v vilicah, in od razliko navad so tudi drugačna mnenja ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 13:39 Naslov sporočila: |
|
|
Ne mislim tega da ven vleče, to je spet odvisno od marsičesa...
Meni pri aeroxu in pežoju se zdi previsoko težišče. Ko je motor pokončno (med vožnjo), je OK. Ko pa enkrat založiš, pa sam pada. Tega ne maram. Na mojega malagutija (f12), se moraš dobesedno obesit da ga položiš. Dosti večjo kontrolo maš. Sam je pa spet res da mam jaz zelo čuden način vožnje. Jaz sedim vsega 10cm na sedežu, z koleni pa držim sprednjo plastiko. Tko sem se navadu, tko mi je ql in tko tudi grejo savice do roba. Drugače ne upam. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:06 Naslov sporočila: |
|
|
Jas vozim podobno, sedim čisto spredaj na zicu, koliko, da mam noge fraj - še mi pa ni uspelo položit do konca, ker te gume, ki so ble na skuteri ( speedfight in trekker ) so ble balonaste, se pravi, da ni šans, da bi jih do roba položil, ker bi 100% drsal. Sem probal trekera gnat na kartodromu v hajdošah, ko je bil skuterfest, pa sem šou do roba, kjer mi je že zmajnkovalo oprijema, ko sem polagal, pa nisem uspel položit do konca - mi je ostalo le 1-2cm roba na 10 col felni in pnevmatiki metzeler 130/90 10 !
Na speedfightu so pa tudi bile neke zastarele gume gor, ko sem ga kupil in z tistimi sem vozil kolikor se je le dalo - v enem ovinki me je ven metalo, vendar sem se uspel ujet, pa jih vseeno nisem upel do roba položit ! Seveda odvisno od pnevmatike, ker nekatere niso narejene, da lahko prideš do roba... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:25 Naslov sporočila: |
|
|
jaz mam zadaj mc29 130, 12 col, spredaj pa mc16 130, 13 col. Pride v kratkem menjava. spredna gre nazaj, spredaj pa mc29 120 13 col. Pa gre do roba lepo, sam asvalt more bit za to. zadi mam še dalši amortizer od aprlije sr, tak da je višji, pa se tačke po tleh vlečejo ko greš do konca. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
Uh, samo to zna bit nevarno... zahaklaš kje, pa te že sfali, sem že jemal to pri avtomatiku, kadar sem polagal, se mi je štender vlekel po podu, potem sem pa robnik enkrat zahaklal, pa sn mel srečo, da nisem mel dobro privitega gor, ga je kar sprve dol zlomilo, še sreča, da nisem oblasti nad mopedom izgubil
No, samo vseeno - to še pa nisem uspel prečistit... Zakaj vsi govorijo, da je minarelli mašina slabša od piaggiove sam zaradi nosilcev... A je bilo lepo dokazano, da se da z minarelli mašino podirat rekorde ( 6.5sec na 150m ) medtem, ko ji ni niti blizu prišel noben z piaggio mašino ! Mogoče še pa bo, ampak za moje pojme sploh ni tako napačna, se da iz nje marsikaj naredit, sem gledal nemške tunere, kaj vse počnejo z temi mašinami - neverjetno res ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
Je res, rekordi se podirajo z mianrelli agregati, sam vsi prvi testi prihajajo ven narejeni na piaagio agregatih, ker tudi dele razvijajo najprej za piaggio agregate. No, nisem še zaslediu da bi kera novost bila narejena prvo za mina, potem pa za piaggio. To mi sploh ni jasno zakaj. Tudi cenejši so deli za piaggiote (to je logično, ker se bol masovno prodajajo).
Pri pežoju pa mi ta vbrizg sploh ni jasen. Če je na eni strani blajerce, potem se agregat pouni asimetrično in v cilinder iz leve prihaja več goriva kto iz desne... :S _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:07 Naslov sporočila: |
|
|
Vem, da so pri stage6 hiši bili narejeni prvi cilindri R/T za minarelli agregat in tudi pri njih je bil prvi narejen pokrov prenosev R/T, ki še je kasneje sedaj za piaggio agregat ven prišel. Tudi pri topperformance so naredili pokrov prenosov samo za minarelli, maš kar nekaj takšnih delov, ki so prej prišli ven za minarelli, ko pa piaggio. Je pa seveda res, da bo v odspredje prišel piaggio agregat in to hitro, saj je prvi favorit pri italijanih in pri tekmovalcih, ki tekmujejo z skuteri - zato se tudi toliko več ukvarjajo z njimi !
Glede peugeotovega vsisa je pa tako - mešanica pride točno pod bat, kjer se enakomerno porazdeli po vseh kanalih, zato ne prihaja do nesemetričnega polnjenja izgorevalnega prostora z mešanico samo iz ene strani ! To sem tudi jas od začetka mislil, da je tako, vendar po nemških raziskavah vse štima. _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|