Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
aljaz Stopnja:
Pridružen/-a: 21.10. 2008, 18:09 Prispevkov: 68
|
Objavljeno: 01 Feb 2009 22:53 Naslov sporočila: Yiying jmstar vs sym jet sport |
|
|
mene pa zanima kateri gre hitreje in koliko hitrosti dosežeta če ima Yiying jmstar ven vzete blokade in da dobiva maximalno bencina torej se pravi prerihtan fergazor sym jet sport pa ima ven vzete samo blokade
hvala lepa za odgovore in prosim za čim več podatkov in čimveč odgovorov
lp
hvala
:skut |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 01 Feb 2009 23:14 Naslov sporočila: |
|
|
Nobeden ni ravno biser ampak vseno bi rekel sym . |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 17:56 Naslov sporočila: |
|
|
če sem pravilno vidu.. je toti Yiying jmstar 4takt, sym je pa 2takt..
tko da se ti bolj splača Sym, ma ga en moj frend in gre čist solidno, naj ti povem da sym + leovince RR, gre bolje kot NRG + leovince ZX..
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 19:10 Naslov sporočila: |
|
|
Sym se ti bi deval k končni hitrosti - plus tega bi moral lepo vario nastavit, pa federce v klopki in podobno !
4-taktni pa ma dosti več navora, in ko začne vlečt, po navadi vleče od začetka pa do konca - ma kr hiter pospešek _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
T!LeN Stopnja:
Pridružen/-a: 18.12. 2007, 18:35 Prispevkov: 365 Kraj: ok. Murske Sob0te
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
4 taktera ne kupuj, ni ga čez dvo taktne mašine _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 02 Feb 2009 19:58 Naslov sporočila: |
|
|
T!LeN je napisal/a: | 4 taktera ne kupuj, ni ga čez dvo taktne mašine |
Proti sym-u bi jas reko da je bolši
Najbolše dejanje pa je, da nabaviš firmo !!! Se pravi 2T pravi skut _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aljaz Stopnja:
Pridružen/-a: 21.10. 2008, 18:09 Prispevkov: 68
|
Objavljeno: 03 Feb 2009 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | če sem pravilno vidu.. je toti Yiying jmstar 4takt, sym je pa 2takt..
tko da se ti bolj splača Sym, ma ga en moj frend in gre čist solidno, naj ti povem da sym + leovince RR, gre bolje kot NRG + leovince ZX..
|
leovince rr doda k končni hitrosti doda tudi kaj k pospeškom in kolko gre z leovince rr hitreje za koliko se zviša končna hitrost če daš gor leovince rr seveda mislin na sym koliko sym-u poveča hitrost lp za odgovore lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 03 Feb 2009 13:54 Naslov sporočila: |
|
|
hm.. vsak športni izpuh ti poveča pospeške ter končno hitrost.. sam ko daš športni izpuh, moreš motor tudi nastavit(valčki..) Jz sm ti dav leovincija sam za primer, ker ga ima prijatelj gor.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
aljaz Stopnja:
Pridružen/-a: 21.10. 2008, 18:09 Prispevkov: 68
|
Objavljeno: 06 Feb 2009 20:33 Naslov sporočila: |
|
|
kako pa nastaviš?
kaj pa če ne nastaviš ti doda kaj k pospeškom in končni in koliko približno lp hvala |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Feb 2009 20:47 Naslov sporočila: |
|
|
aljaz je napisal/a: | kako pa nastaviš?
kaj pa če ne nastaviš ti doda kaj k pospeškom in končni in koliko približno lp hvala |
Če ga ne nastaviš, se ti lahko zgodi, da se ti skuter sploh nebo premaknil nikam ! Zato ga moraš nastavit, da bo odgovarjal izpuhu in ostalim delom ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 06 Feb 2009 21:11 Naslov sporočila: |
|
|
najprej moraš nastaviti vplinjač, da motor lepo deluje (dize, luft, štantgas..) nato pa moraš nastaviti še variomat(valčki), če je potrebno tudi fedrce na sklopki ter povratno zmet.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 26 Avg 2009 03:59 Naslov sporočila: |
|
|
ne kupuj 4 takt če ga misliš tunat edino če te zanima kakšna je 4t 50cc mašina (tko kt mene)
za vozit se je čisto dobra mi je zelo všeč da ko spustim gas bremza tudi mašina ne pa da gre motor še hitreje kot s full gasom
sploh pa da je zanič ne verjamem. Vsakega ki to trdi uprašam če je to njegova izkušnja...in mi reče... ja en moj prjatu ga je mel pa mu je skos nagajal to in ono... da je pa z njim ravnal kot svinja z bučo pa ne bo povedal...
tako ali tako so današnje mašine serijske izdelave in tut kak italjan kdaj zariba al pa noče vžgat noben moped ni 100%
sploh pa ne razumem tega da se na kitajskem na skuterju lahko fura cela familija pa ga ne pokvarjo tko hitr
sploh se pa sam govori o tem da so kitajci slabši če koga uprašaš ki ga je imel al pa ga ma ti reče da je zanj čist dober ker z njim lepo ravna... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|