Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 10:05 Naslov sporočila: VSE O BLOKADAH SKUTERJEV !!! |
|
|
Tukaj nekaj nasvetov o odstranitvi blokad ker vidim da vsi množično sprašujete o tem !
Torej blokade na skuterjih... večna mora vseh, ki bi se radi peljali malce hitreje. Blokada oziroma odstranitev blokad,ki so tovarniško vgrajene zaradi omejitve hitrosti lahko zelo preprosto sami odstranimo.
Troej kje se nahajajo ?
Najdemo jih v izpuhu, variatorju in na fergazerju,
nekateri skuterji pa so zablokirani tudi z elektroniko oziroma ignitorjem, tako da moramo v tem primeru obvezno zamenjat elektroniko.
Ni nujno da ima vsak skuter vse od naštetih blokad... lahko ima tudi samo eno ali pa več... odvisno od vsakega motorja
* V obliki slepe cevi na originalnem izpuhu
Slepo cev odstranimo (beri odrežemo stran ) nato luknjo ki je nastala zavarimo nazaj z kosom pločevine, nato pa lahko cev spet zavarimo nazaj samo zaradi "kamuflaže" policistom
* V obliki zožane cevi na športnem izpuhu
Ta cev je privarjena samo na športnih izpuhih z EU homologacijo
Nahaja se na samem ustniku in jo odstranimo tako da var zbrusimo stran in cev potegnemo ven
Nekateri pa imajo tudi blokado v predelu kjer pride dušilec tako kot prikazuje prva slika
* V obliki podložke ali prstana na variomatu
Ta preprečuje jermenu,da bi dosegel optimalni prenos in s tem višjo hitrost...
Postopek odstranitve je tak da najprej odšraufamo pokrov bloka... nato pa z pneumatsko pištolo odšraufamo matico variatorja, vzamemo sprednji pokrov oz. vetrnico dol, nato pa samo še odstranimo ven podložko v obliki prstana ter vse sestavimo nazaj
* V obliki na frgazerju mesingaste zapore na fergazerju
Ta preprečuje dovod zraka... odstranimo jo enostavno tako da jo potegnemo ven
* V obliki zoožanega sesalnega kolena
Tu pa še ena blokada na sesalnem kolenu, ki je na koncu zoženo in ne dovoljuje pretoka dovolj goriva in zraka, lahko jo povečamo ali pa še enostavneje zamenjamo koleno
Seveda k temu vsemu potem ponavadi sledi še pravilna nastavitev fergazerja, valjčkov, povratne vzmeti itd. ...toda o tem več drugič
LP _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL
Nazadnje urejal/a Ninja Boy 10 Jun 2009 14:21; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 12:11 Naslov sporočila: |
|
|
mam eno vprašanje glede blokade na variatorju...tam ko je tisti prstan, tam pride gor jermen ali kje polek? _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 14:18 Naslov sporočila: |
|
|
Ja tam gor pride ja... prstan pa pride gor na pušo... samo če je prstan notr gresta plošči sam do njega, če ga pa ni notr se pa ploskvi skor dotakneta oz. prideta čist druga ob drugo _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 14:35 Naslov sporočila: |
|
|
toto blokado pa sem danes videl ki je pri frgazarju pa nevem če jo naj odstranim ali ne? _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 14:38 Naslov sporočila: |
|
|
matej64 je napisal/a: | toto blokado pa sem danes videl ki je pri frgazarju pa nevem če jo naj odstranim ali ne? |
Ja če hočeš da ti bo bl šel jo odstran, kje je srš problema ? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 14:55 Naslov sporočila: |
|
|
sam kaj pa če bo ga pol kaj moril al pa kaj? mate kakšne izkušnje? ker zaj če dam ven te samo ven potegnem ker drugače morem vse plastike doj jemat, tega pa glih niman veselja... _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 15:07 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sam filter dol odšraufaš in nič druzga... pa ven vzameš... sicer še nisem tega delu tko da probi če ne pa daš nazaj noter _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 16:46 Naslov sporočila: |
|
|
ja ampak če čem dol odšraufat filter moram vse plastike dol vzet, kar pa je problem, ker nimam tistega majhnega šrufencigerja...ker z navadnim nemorem ker mi je v višino v napoto...bom probal vzeti z enimi dolgimi kleščami ven pa bomo vidli.. aja pa še nekaj je..videl sem da je filter narejen tak da ni na šrauf ampka s tisto palstiko ko se skup potegne... _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
denny Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 00:34 Prispevkov: 23
|
Objavljeno: 10 Jun 2009 22:27 Naslov sporočila: |
|
|
kaj pa če nimam pneumatske pištole, ali lahko odšraufam z navadnim ključem?(variomat) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 08:29 Naslov sporočila: |
|
|
Rabu bi tak namesnki ključ za variomat da ga blokiraš, potem pa samo z gedoro odšraufaš... samo z navadnim ključem ni šans
_________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
denny Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 00:34 Prispevkov: 23
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 11:10 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Rabu bi tak namesnki ključ za variomat da ga blokiraš, potem pa samo z gedoro odšraufaš... samo z navadnim ključem ni šans
|
ok,zanima me še samo številka ključa za gedoro(17 ali 19,...) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
danes sem odstranil blokado iz frgazarja, vendar ni nobenega učinka. gre čisto isto, zato sem tisto dal nazaj noter. _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 13:50 Naslov sporočila: |
|
|
Pomoje se to pozna šele pri 70cc predelavah kjer motor rabi več zraka... zdaj je vrjetno optimalno kot kaže in ne rabi več _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
stankolovski Stopnja:
Pridružen/-a: 25.04. 2009, 22:59 Prispevkov: 116 Kraj: Krtina
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 15:22 Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!! Mam eno vprasanje! Doma ima fotr nekega 4-taktca kitajca, pise gor sprint falcon III..neki takega..tak velik je zlo..oznako ima takole..MD50QT-15..Zanima me kje ima ta motor blokade? Predvsem me zanima blokada na elektriki in fergiju? Baje da obstaja pinki zicka katera se odscipne..Ampak to na tistemu Baotianu..Tale nima pinki zicke..Pa na fergiju baje neki odsaraufas un pokrov ki je gor, in potem je neka fora z tisto iglo ter fedrckom kateri je notri? Ve kdo kdaj o teh blokadah?? Ker bi se oča peljal malo vec kot 45..
http://www.shrani.si/?2S/131/ERAUpsN/kitajc.jpg
http://www.shrani.si/?2G/gH/31p1ZnOv/kitajc-2.jpg |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Hamster sir captain slow
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 17:30 Prispevkov: 3340 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 11 Jun 2009 15:25 Naslov sporočila: |
|
|
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|