Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 18:22 Naslov sporočila: Tuning KeeWay MATRIX LETNIK 2006 |
|
|
rad bi ga predelal da bi mi sou vsai 70-80km/h ce je mozno?' ker mi zai ima koncno hitrost 40-50)
pa kak toti variomat ka kupis ka noviga al ka??
pa keri avspuh se najbol splaca kupit??
hvala vam
AYA
pa novi sem na forumu tak da zdravo vsem:ok: |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 20:48 Naslov sporočila: |
|
|
Auspuh kupi neki čimcenej, glede na to da maš keewaya. Recimo leo vince. Potem vario recimo neki multicar, oziroma kaj se sploh da dobit za ta skuter, pa vse fajn naštelaš, od dize, do vačkov, do vseh mogočih feder, pa bii recimo moglo it. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Sep 2009 20:59 Naslov sporočila: |
|
|
leovinci ZX-a kupi, pa tiste valcke daj not, ko jih bos polek dobo, pa mogoče kake bol drše federce, pa si zmagal, pa ti po števci 80... se pravi ene 73-75 realnih - to bi blo to, če bi pa še rad kaki km ven iztisno, pa menjaj vario, daj not nekega drugega... znajdi se... malossi, polini, stage6... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 01 Okt 2009 14:21 Naslov sporočila: |
|
|
hvala vam bok probao |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 01 Okt 2009 14:29 Naslov sporočila: |
|
|
ja najprej dej blokade vn...
LINK
Pol daš pa lhko še kakga Leovince ZX sa, pa bo čist solidno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 01 Okt 2009 19:16 Naslov sporočila: |
|
|
ka ci bo ga ka matralo pol??
ka pa sportni filter je vrei al ni ker eni govorijo da vlece prevlko smeti noter?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 01 Okt 2009 20:25 Naslov sporočila: |
|
|
S prvim uprašanjem ne vem kaj si mislu... ?
Za športni filter je pa že neštetokrat povedano da se na originalih res ne splača... samo velikooo več ti pije motor pa še dobro ni ker lahk smeti vleče če ga ne vdržuješ pravilno šel pa ti ne bo nič bolš... edina dobra lastnost je ta da ma motor bolši zvok to pa je tud vse...
Če maš pa kake večje predelave potem je pa že smiselna uporaba tega filtra _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 09:13 Naslov sporočila: |
|
|
ej en model je tunal kivija pa je ostal po 3000 prevoženih nenasmejan upam da ne bo tud pr teb pa pr men neki tacga |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 14:07 Naslov sporočila: |
|
|
s prvim vprasanjem sem mislil da ce dam vse blokade ven da mi bo sel isto al pa ga bo mučlo pa bo seo manj. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 14:12 Naslov sporočila: |
|
|
Ce daš vse blokade ven, ga bo drastično manj mučlo, bolj bo šeu, lahko da se ti tudi zmanjša poraba (meni se je),.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 14:14 Naslov sporočila: |
|
|
ka pa za variomat ka naredis na njem da ti skuter pol bol gre?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 14:19 Naslov sporočila: |
|
|
Ti recimo ko daš gor športni auspuh, ratajo ful luknje v pospeških (ne pospešuje enakomerno do končne hitrosti). zato se kupi športni variomat, da ti lepo enakomerno vleče tudi v klanec ipd...
Sam na keewayu se ti pomoje splača samo taprave valčke dat notr. Pač nebo tok optimalno kot z športnim variomatom, bo pa recimo dobro. Pa treba potem še prlagodit dizo (večjo), pa mogoče fedre v sklopki zamenjat. Se pravi vse to, če blokade ven pomečeš. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 19:46 Naslov sporočila: |
|
|
ce hoces bat menjat mors cilinder tui??
kr skuter moi ma 15066 tu nekje kilometrov
pa se punca ga je mela tak da mogoce je bat?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 19:56 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem meu na bato 30 000+ km, pa je blo kritično. Ni pa treba vsega menajt. Dobi se samo bat posebej. Sam potem moreš še vsa tesnila seveda. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
nejc_mohor Stopnja:
Pridružen/-a: 29.09. 2009, 16:55 Prispevkov: 28 Kraj: LAPORJE
|
Objavljeno: 03 Okt 2009 15:28 Naslov sporočila: |
|
|
kera tesnila?
kolko pa pride bat priblizno??
kak pa neonke kam vse jih lahko priklopis na akumolator samo ne?? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|