Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 09:47 Naslov sporočila: |
|
|
aha. sam newem no. akrapovič baje tudi dela izpuhe za 2-taktne motorje. za frčije npr. a mogoče ve kdo, če dela tudi za APN, ker delam en hud projekt in rabim pa r informacij. _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 12:48 Naslov sporočila: |
|
|
Ziher bi to ga na roostu naredili. Po naročilu. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 13:23 Naslov sporočila: |
|
|
ja sam koliko bi bila kaj cena. ke rmoj projekt bo že itak tak drago prišo da neke velke vsote nebi mogo za avspuh dajat. tam do ene 100€. _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
In pričakuješ da ti ga bo akrapovič naredu za 100€?
Najbolše ti je da enga ZX-ka piš za ta dnar, pa ga predelaš, ap to je to. Sem meu jaz na APN-ju, pa je melo navora ko satan! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
čivi Stopnja:
Pridružen/-a: 12.09. 2009, 20:59 Prispevkov: 703 Kraj: M$
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 13:41 Naslov sporočila: |
|
|
tomy je napisal/a: | ja sam koliko bi bila kaj cena. ke rmoj projekt bo že itak tak drago prišo da neke velke vsote nebi mogo za avspuh dajat. tam do ene 100€. |
potem si pa zx-a kupi _________________
''Wer sauber arbeitet hat mehr Spass am schrauben!'' |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 13:55 Naslov sporočila: |
|
|
pa da bi ga dal predelat. namreč sprašujem zato, ke r mf power več ne izdelujejo. potem, če kupim zx-a. katerega? za pia/gil, minareli...?
pa še nekaj me zanima. ali je hitrost, navor in pospeško boljši z zx-om kot z mf power?
kako bi ga pa potem predelal? koleno bi bilo verjetno vredu. tam tisto cev ki pride do lonca pa podaljšat. na vrhu, ko pa je zavit in potem še tisti mali lonec pa v ovinku srtran odrezat in kr ravno ven naredit. misliš, da bi lahko blo tak. ker js mam to namreč cajt nabavit do začetka poletnih počitnic, ko se bo to navelko delalo. kupil sem že namreč lamo cilinder iin me zato zanima, kak bi to kaj šlo. _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 14:05 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem meu na APN-ju L bat, ostalo ap vse serijsko, pa je z ZX-om šlo ko satan. PRedelau sem ga pa tako, da sem vzeu krivino od seijskega APN izpuha, pol pa krivino id ZX-a odrezau tam ko se začne debelit, pa skupaj zašvasau, gor spasau, je to to. Bi se pa pomoje dalo lepše z piaggiotovim modelom (jaz sem meu minarelli) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 14:50 Naslov sporočila: |
|
|
no js mam namen tkole nardit.
tuning:
- bt/e90/ctx gred
- 5 prestava
- lamo cilinder (že mam doma z nižano kapo)
- večji ferg (mam enega dellorto 12, sam bom dau verjetn bing 18...)
- bat: vertex ali pa meteor
- sedaj se bom verjetno odločil zx ali mf cobra (verjetno zx)
styling:
SUPERMOTO PREDELAVA:- monster energy
-ATX vilice sprednje
-ATX maska (predelana: luč ven, zapolnit tisti prostor in badlook naredit iz led diod)
- zadaj prestavljeni amortizerjo nižje dol po geštelu (tako da pride dvignjen, da ni treba poviškov)
-zadaj plastični blatni vstran in naredit svojega tak kot cross in led diode.
-downhill carbon balanca
-n-power ročke (so take kot jih imam na skuterju samo da so črne)
-ročica menjalnika carbon
-ročni kurbl carbon
-če bp vredo zgledalo tudi noslice ogledal carbon in carbon ogledala
-monster energy barva feltn
-črni ali krom pokrovčki ventilov
-monster energy nalepke
-uteži krmila carbon
-slide gume (sava mc 11)
-...............
takšen bi naj bil,če mi bo uspelo investicija je okoli 600-700€ odvisno, kaj si bom še umislil... _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 14:57 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi dau večji ferg, ne pa BING 18 :S Pa dellorto 12 jao! Kaj je pol zate majhen ferg? Vsaki BT ma že 19 gor, pa je 50ccm.
Pa tud ZX mislim da je preveč zaprt za ta agregat. Nevem no, v bistvu bi mogu probat. Sam že če tko pogledaš, ZX je narejen za 50ccm, ti pa maš 90 gor. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomaz121 Stopnja:
Pridružen/-a: 23.07. 2009, 15:54 Prispevkov: 73
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:01 Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa technigas? Sam se ga imel v poiskusu na avtomatiku a35 in kakšne pospeške ima, leti pa tam enih 10 do 15km/h več. Zdaj bi ga takoj menjal samo mi je škoda 80€ aja imel sem ga na nepredelani mašini in je letelo ko šus. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:02 Naslov sporočila: |
|
|
[quote="svizec"]jaz bi dau večji ferg, ne pa BING 18 :S Pa dellorto 12 jao! Kaj je pol zate majhen ferg? Vsaki BT ma že 19 gor, pa je 50ccm.
Pa tud ZX mislim da je preveč zaprt za ta agregat. Nevem no, v bistvu bi mogu probat. Sam že če tko pogledaš, ZX je narejen za 50ccm, ti pa maš 90 gor.[/quot
površno si prebral. e90 gred,(beri: gred, ne cilinder). pa dellorto 12 bom dau na mojga zdajšnega štirjaka). oni ko bo predelan ga pa še nimam.
potem bi ra d nekje rablen ferg dobiu, če bi s dalo. mogoče 24mm. za kakih 40-50€. ka pa drgač misliš za projekt. bo kr dela ane? _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:09 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ne zdi se mi slabo...
Kok je v bistvu to kubično?
Am, ferg pa ti toplo priporočam mikunija, če boš dau 24. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:11 Naslov sporočila: |
|
|
ja ker je lamo cilinder, je treb a dat poreskan blok na vrat cilindra sploh paše noter. ja tega bi lahko da verjetno zbrusit na 44mm, zdaj je 42mm pa si še stene zelo debele. tak da bi to pol blo tam okoli 60ccm. _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:15 Naslov sporočila: |
|
|
Specifikacije za ta cilinder pa neveš... Recimo obrati, moč,... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 23 Okt 2009 15:22 Naslov sporočila: |
|
|
navaden ma 3km ta pa 5km. sam baje gre ta cilinder ko satan. moj star ata ga je imel na enem mopedu pa je reku da je šel ko malora. tega mi je pa prodal sošolec za 40€.obratov dobi baje veliko več, kot navaden. poleg tega ima veliko večje pretočne kanale.... _________________
Youtube Video: Best Engine Impression Ever
FUCK EVERYTHINK, DRIVE MORINI ! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|