Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Okt 2009 13:56 Naslov sporočila: |
|
|
No ja, se glih nebi najbolj strinjau... Pri tem zobatem jermenu so zraven še zobniški prenosi, k prav tako drastično vplivajo na izhodno moč. Tak da to ziher ni moč na gredi. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Okt 2009 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
Je kdo slišal že za dodatek k olju mQ??
Zadnič nam je profesor razlagal o njem da poveča motorju moč za 20%... je za 2 taktne in 4 taktne motor, v poštev pa pridejo vsi motorji ne samo skuterji ampak tudi motorji tovornjakov itd...
Baje da se ga v SLO ne da več dobiti zaradi okoljevarstva...
1 galon (manj kot liter) pa naj bi prišel okol 80€ |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 21 Okt 2009 17:32 Naslov sporočila: |
|
|
Pri 4 taktnem motorju recimo da drastično zmanjša trenje, pa recimo da pride nekako v stik z izgorevanjem, recimo da gre. Pri dvotaktnem pa maš primerljivo olje v prenosih/menjalniku, dvomim pa da je vseeno al daš to k dvotaktolu, ali pač k klasičnemu motornemu olju.
Če je že res, ne verjamem da je za 2T in za 4T možno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 21 Okt 2009 17:59 Naslov sporočila: |
|
|
EEE nisi me razumel...
Pri 2 taktu se da v mešanco...
Pri 4 taktu pa v mašino kot dodatek olju... pa vse stene ful premaže...
Predlani ko je prišlo to olje ven je en mel demonstracijo v Celju...
V kosilnico je vlil samo malo mQ brez drugega olja... in kosilnica ni zaribala kljub temu da ni blo olja... To olje ima baje full vlko mazivnost in zelo malo trenje
V glavnem o tem bi se dalo razpravlat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
weedboy Stopnja:
Pridružen/-a: 17.08. 2009, 20:19 Prispevkov: 2113 Kraj: swamp
|
Objavljeno: 21 Okt 2009 18:34 Naslov sporočila: |
|
|
nism še slišu... ampak dons se da narest že iz P**** kapelco
BTW bom prašu naš fužinski undergound če se da dobit |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:33 Naslov sporočila: |
|
|
Spet ena novost...
POLINI 3G for Race
PRAV ŠMEKSI SE MI ZDI _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 14:41 Naslov sporočila: |
|
|
JAz sem đe vedno pristaš dvolamlne polinijeve...
Sam ta zgleda precej masivno. Kje si to najdu? _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:00 Naslov sporočila: |
|
|
Na nemškem foromu... Sicer nič nevem, kdaj bo izšla ali kaj podobnega, definitivno, še je pa nismo videli na trgu, tako da je definitivno nov produkt polinijeve hiše !
Jas sem imel polini 2G sklopko, pa nisem bil nekako preveč navdušen nad njo - nisem jo mogel lepo nastavit, ker obstajajo samo 2 vrsti vzmeti - mehkejše in trše ! Res, da se še z pomočno matice nastavlja, ampak newem,... doli v nemčiji govorijo, da ni neka dobra sklopka, ampak zakaj imajo tako mnenje mi ni jasno...
Seveda ta sklokna zgleda robustno, škoda edino, da še ni z enim obročem zavarovana kot malossi delta in stage6 torque control ! Je pa neka kopija med tema dvema sklopkama glede nastavljivosti federc ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:06 Naslov sporočila: |
|
|
Nastavlive fedre majo že marsikere sklopke. Že RMS racing cluch ma to nerejeno, ne samo stage6 pa delata. Škoda res ni še ekstra ojačana.
2G pa nevem zakaj tako pluvajo. Na scooter-attacku je bila razglašena za produkt leta, glih zaradi tega ker se jo da najbolj natančno pa najlažje nastavit. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:16 Naslov sporočila: |
|
|
Potem pa nevem, zakaj imajo lih obratno mnenje... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:19 Naslov sporočila: |
|
|
Meni je tudi ful čudno. Sam pomoje je neka fora v zvonih. Ker recimo ti tanovi stage6 zvonci so narejeni kao samo za 3 lamelne sklopke. pa tudi mi ni logično v čem je razlika. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
*CPI* Stopnja:
Pridružen/-a: 30.05. 2009, 12:36 Prispevkov: 2348 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:27 Naslov sporočila: |
|
|
F4rXiiii^ je napisal/a: | Pri tem, ko je zobari jermen, ni variomata oz. prenosa.. in tu se vidu moč cilindra na gredi, pri prenosu pa se izgubi kar dosti hp jev.. Recimo Nejc oz. Siki je mel na dirkalnem aeroxu team 2 7t komplet predelava na zadni koli 16hp, na gredi pa tam neka okol 22hp.. |
O faQ kake maš... Ti si pa šolo prešprical ali pa si hodil na frizersko.
Seveda je velika izguba v moči zaradi prenosov... tudi do 40% odvisno kako je skuter nastavljen...
Ne pa z temi lovskimi da je bil aerox brez prenosov... Ker to ni moglo it nikamor!!!!!!!!!!!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 15:34 Naslov sporočila: |
|
|
*CPI* je napisal/a: | F4rXiiii^ je napisal/a: | Pri tem, ko je zobari jermen, ni variomata oz. prenosa.. in tu se vidu moč cilindra na gredi, pri prenosu pa se izgubi kar dosti hp jev.. Recimo Nejc oz. Siki je mel na dirkalnem aeroxu team 2 7t komplet predelava na zadni koli 16hp, na gredi pa tam neka okol 22hp.. |
O faQ kake maš... Ti si pa šolo prešprical ali pa si hodil na frizersko.
Seveda je velika izguba v moči zaradi prenosov... tudi do 40% odvisno kako je skuter nastavljen...
Ne pa z temi lovskimi da je bil aerox brez prenosov... Ker to ni moglo it nikamor!!!!!!!!!!!!! |
am, bil je brez variomatskih prenosev in verjetno z orginalnimi zobniki v prenosil, ali pa ne... nikjer ni bilo tga podanega, če ste slučajno videli video stage6 R/T cilindra na p4 mizi !
Sicer je pa to še ena zanimiva tema, o kateri lahko spregovorimo drugje in pustimo to nemo neosnaženo - brez off-topicov ! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Shadow Stopnja:
Pridružen/-a: 30.08. 2006, 09:43 Prispevkov: 840 Kraj: Dragomelj
|
Objavljeno: 06 Nov 2009 18:18 Naslov sporočila: |
|
|
končno je polini naredu eno normalo kuplungo pa upam da nebojo tut pr teli lamele frčale dol 200 na sat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Mafionzo666 Stopnja:
Pridružen/-a: 18.06. 2009, 22:34 Prispevkov: 1857
|
Objavljeno: 08 Nov 2009 19:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ewo tukaj je novost pri kateri sm dobil solzne oči zaradi sreče xD
Končno en normaln pa vredu izpuh za Peugeot Jet Force in SF3.
To je YASUNI R!!!
Cena tega z črno-karbonskim dušilcem je 202€, navaden je 183€.
_________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|