Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 12:17 Naslov sporočila: |
|
|
Bom jas za peđoja zrihtal _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
tomy Stopnja:
Pridružen/-a: 20.06. 2009, 08:53 Prispevkov: 1656 Kraj: dramlje
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 12:18 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Bom jas za peđoja zrihtal |
bravo buco. to bo ziher vredu nareto. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 12:28 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Bom jas za peđoja zrihtal |
To buco ti kr...
Sej sam dopiš tam kjer manjka
Pa da ne boš ponesreč kej zbrisu hehe... k pol te za jajca obesm k sem več k eno uro to delo _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 12:37 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu bi lahko še pri minarelliju naredili "vzdržljivo" pa "močno" sport klaso. Vzdržljivo z DR-evotom, močno pa z stage6 sport pro... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:08 Naslov sporočila: |
|
|
Jas sem dopolno, za moje pojme ni MIDRACE vzdržljive predevale, če pa hočeš met nekaj vzdržljivo, pa si nabavi DR evo 70-ko... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:17 Naslov sporočila: |
|
|
ja, saj v bistvu je vseskupaj dokaj relativno. ENi pravijo da treba menjat gred na sport predelavi, drugi pravijo da ni treba, eni pravijo da treba dat športni štrom na mid-race predelavo, drugi pravijo da ni treba.... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:26 Naslov sporočila: |
|
|
Uh, za štrom pa sem čisto pozabil... Ja vbistvo jas bom dal štrom, ker ne mislim menjeval navitja na vsaki odpelan krog... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:28 Naslov sporočila: |
|
|
Pravim, to je vse relativno, dosti odvisno od vsakega posameznika. Pri vsaki predelavi bi lako narediu še 10 podzvrsti. Keri cilindri so najblši za tunanje, kaj je najbol optimalno... mapak dobro, vsaj okvrini pregled, da si laiki predstavljajo za kaj se pribliđžno gre. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:53 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Jas sem dopolno, za moje pojme ni MIDRACE vzdržljive predevale, če pa hočeš met nekaj vzdržljivo, pa si nabavi DR evo 70-ko... |
To buco... supr si naredu... Tnx
Tko zdej sem še sam ene malenkosti popravil tko da to je zdej to... ostalo pa lahk še dodajamo po želji sproti...
Je pa res tko k si ti svizec reku... to je čist relativno in odvisno od samega posameznika... čeprav so se ti napisani setupi izkazali za najboljše tko da čist odvisno no.... laiki se bodo s tega dobr znajdl... profiji pa že vejo kaj delajo _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 13:59 Naslov sporočila: |
|
|
Ja no ja... Za najbolšo sport predelavo se je še vedno kao izkazalo tisto z 21 fergom, pa c16 auspuhom, malossi sport mislim da cilinder, pa tko narprej.
To so pomoje najbol smiselne predelave. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 14:03 Naslov sporočila: |
|
|
Najbolša sport predelava je definitivno z Stage6 sport pro-jem... zdaj pa kakšne bodo pa ostale komponente polek pa je od vsakega posameznika odvisno... Baje bi naj bil celo stage6 pro bolši kot pa yasuni c16 na tem cilindru, ampak še nam doben ni pokazal neke očitne razlike... fergazer definitivno od 19 naprej... kak pwk21 bi se že prilegel in podobno _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 14:13 Naslov sporočila: |
|
|
Ja sam to so že čist "extreme" predelave vsakega setupa če se lahko tako izrazim
Mi tle govorimo v bolj civiliziranih ampak še vedno optimalnih setupih kjer skuter (sploh sport ali nižji MR) uporabljamo tudi za vsakdanjo vožnjo ter ni potrebno za sabo voziti celo cisterno bencina ter kombi z celo delavnico z orodjem hehe
Višji MR ter HE sta pa itak razred zase... to pa čist odobravam _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 14:15 Naslov sporočila: |
|
|
Pa ste slučajno vedeli, da je malossi mhr replica izpuh primerljiv oz celo slabši po performancih od tehnigasa nextR ? _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
Ne tega pa nismo buco _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 30 Jan 2010 14:16 Naslov sporočila: |
|
|
buco je napisal/a: | Pa ste slučajno vedeli, da je malossi mhr replica izpuh primerljiv oz celo slabši po performancih od tehnigasa nextR ? |
Jap, to pa sem pa vedeu. Zlo dobro se baje tudi na ZX-u obnese... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|