Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:24 Naslov sporočila: CARBON DRAGSTER |
|
|
Evo, naj se tukaj dalje nadaljuje debata o carbon dragsterju... Prilimal bom nekaj citatov sem, tako, da bo tema mela vbistvo original povod
svizec je napisal/a: | buco je napisal/a: | svizec je napisal/a: | Sam nevarno je pa to stokrat bol ko klasika racing... |
Ljubim nevarne reči Jas sem celo rekel, da če bo šlo kje kdaj z gnarom skozi, boma probala z kolegom naredit carbonski štel za dragstera... max 5 kg je to |
Saj bi ti rekeu da maš jajca, sam to je že ne meji norega. Karbon je trdi ko svija, to je res. Sam kak pa sile prenaša pa se nebi zanašau na to. Pri karbonu je to malo problem, ker nimaš "opozorilnega" upogibanja, ankrat samo poči. Pomoje je to nemogoče naredit dovol trdno iz karbona. Sploh ne pri vpetju agregata pa sprednjih vilic, tam ki najbol trpi. |
buco je napisal/a: | Pri vpetju agregata se bi uporabili alu deli, vrat za belanco bi bil ALU, vse spoji bi bili ALU, samo carbonske štange bi uporabla za povezavo... takšne, kakšne se uporabljajo pri sestavi dirkalnih cestnih koles... baje se posebaj že narejene dobijo... |
svizec je napisal/a: | Ja, sem tudi jaz pomisliu na kolesa, tam pali. Pa če delaš tko z štangami ma tudi neki smisel. Kak bi pa spajau karbon pa aluminij? |
buco je napisal/a: |
Notranji fi carbon šštange zmerit, dat na stružnico alu, zreskat taki konec z takim fi-jem, da bo pasalo v štango recimo 10 centi not, potem pa same vlakne kupit, pa začet na štangi z njimi lepit pa ovijat, pa potem okoli tistega alu dela pa potem spet, potem pa pod pritisk, da ven iztisneš ves zrak ,da se lepo skupaj prime, pa drži... Zdaj nevem, če si me razumel...
Ali pa isti sistem, damo da potem tam ko daš not, narediš lukne skozi, pa ene 3 šraufe not, pa potem na novo oviješ z carbon vlakni ! |
svizec je napisal/a: | Tista prva opciaj se mi bol dopade...
tam ko maš šraufe isto trpi materjal bol kot je potrebno. Sam nevem no, jaz bi najprej to živalsko obremeniu, pa če zdrži, potem bi se odločiu 30HP gor obesit. |
buco je napisal/a: |
Definitivno Brez testiranja nebo šlo... en štel naredit prvo za testiranja... koliko kaj vzdrži, potem pa pride malo fizike, da izračunaš, koliko so sile pri zadnem vpetju mašine, pri sedišču in pri prvih vilicah... Po takem bi potem lahk odelal mirno dalje...
Najbolše se to lepo vidi, če bi potem štel podpr na vsaki strani t nečim in bi samo težo na njega nalagal... |
svizec je napisal/a: | ja malo moreš razmislit na kerih točkah ga najbol bremeni, pa kak potekajo tam sile, pa potem bremeniš na tistih kritičnih točkah čimbolj, pa na čimbol podoben način kot je v praksi. |
buco je napisal/a: |
Mehanika, 3 letnik - vezja Čeprav ni noben tega pozitibno dobo ampak je verjetno lažje, če ne drugače, bi dal profesorci računat hehe |
svizec je napisal/a: | Ja, pa fajn je to da ni treba upogibov upoštevat, ker jih ni. Sam sile v točkah. V drugem semestru zaj mam jaz to, pa že od lani sem si nekaj zapomniu, tak da enkrat v roku treh mescov skiciraj okvir, pa bom probau tak za veselje malo to računat.
Pa tisti "q" bi treba pogruntat kak bi ga razporediu. To je potem teža dirkača. Agregat ti povzroča sili, ki je pomoje pod kotom 45°, vpetja pa maš na sprenji feltni, pa tam ko e agregat drži okvirja. Nebi smelo bit tak zajebano. |
buco je napisal/a: | Verjetno nebi bil proglem, ampak za prvo zamisel bi mogel skicirat, kakšno obliko štela b isi naredil, na podlagi tiste bi naredil izračune in potem komaj izdelek... nato narediš test, in je to to... Ampak tukaj je potreben denar potem pri izdelavi izdelka, verjetno bi stal 1x več kot kakšen alu štel ! |
svizec je napisal/a: | Za štel ti je pomoje najlažje kopirat kiesslerovega. Je čist preprost, same ravne štage ma,... Sam vprašanje če je statično dovol trden za šibkejše materjale. Bomo preštudirali mi to. Itak med predavanji nimamo kaj za delat. |
In nadačjujem...
Kiesler ima dve obliki dragster štelov, ki bi bila oba dobra v carbon preobleki...
Menim ,da bi bil drugi model bolši, kajti ni nekih ploščatih delov, kejr se carbon neki nekako najbolje obnesel... pa če že govoriva o carbon ceveh, bo pri drugem modelu najlažje narediti alu povezovalnike ponekod... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:27 Naslov sporočila: |
|
|
jaz bi kombinirau... Ta spodnji na 3 štange mi niti malo ni všeč, ma pa lepo narejeno vpetje agregata. Tiste plate na prvem, ki so v trupu pa so itak bol za šminko.
P.S.: Dobro si se to spomniu z novo temo... Zaj komaj čakam tiste strojnike, da vidmo kolko poslušajo med poukom. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:34 Naslov sporočila: |
|
|
Jap, za 4 carbonske štange se bi tudi jas odločil, ampak bi delal nekako v
tej obliki, ko je na spodnji sliki... ali pa mogoče eno debelejšo štanko kot
prva, pa dve tanjši za spodnji dve...
Amapak ko bi potem carbonske štange med seboj povezal - to se
sprašujem, ko ne morš nikak polek prit, da bi lahko stisno vlakna...
Da bi naredil take carbonske vmesnike, pa na vsaki strani take alu
oprijemke, da bi lahko kot neke vezice gor naredil, da bi jih na večje štange
kr privil... to bi šlo, samo bi moralo biti definitivno trdno narejeno potem !!! _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:39 Naslov sporočila: |
|
|
V bistvu če razmislim bi pomoje blo še najenostavneje kopirat malossijevega dragsterja. Pa daš eno res kapitalno štango. ker tukaj rabiš malo morej teh vmesnikov, ki pa se tudi potem naberejo na teži pa ni več takega razlike da bi se splačalo karbon kupovat.
To kak bi ap to povezau pa zna bit razli problem, ja. Jaz štang vrtau nebi. Tisto da bi mazau okrog vse se mi še najbolše zdi. Štange so itak votle, narediš take vmesnike ki se notri v štange nabijejo, za začetek z nekim super lepilom mažeš, potem pa še od zunaj z temi vlakni mažeš. Nevem v bstvu niti kak se z karbonom dela. Vrtat v glavnem se glih ne da, ker potem ga maš v prahu. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:45 Naslov sporočila: |
|
|
Zdaj sem iskal malo po carbonskih štangah... vbistvo so vmestniti tako tako... sem že jemal, samo je to pri ribiški palici, ko se material zvija in ko pokne pri takem vmesniku, se razpara potem skor vse... Zato tudi neka konkretna štanga nebi prišla v upoštel, ker bi se razcefrala - za moje pojme bi bilo bolše, oz dosti bolše in varno, če jih je več, z majnšim premerom in imajo debelejšo steno, kot pa ena konkretna z tanko stenico gledano na njen notranji premer oz velikost... Torej z povezovanjem definitivno...
Moram jas kolega povprašat, če me lahko do onega pela ali mi lahko kaki kontakr zrihta, ko dela tekmovalne štele za kolesa iz carbona... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:49 Naslov sporočila: |
|
|
Ja no, če kakega poznaš ki dela te štele za kolesa, potem itak ni problema.
Am, pa jaz sem misliu tudi tisto debelo z debelo steno...
Nebi pa bo smotano če bi dau tanke štange, pa jih oblekeu v karbon. Če so tanke se krivijo, v karbon pa jih oblečeš da se ne krivijo. Te sile pa sigurno so sposobne prenašat. Nevem, štangice 5mm premera pa poune. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:53 Naslov sporočila: |
|
|
jap, tak imam v mislih vsaj 10-15mm carbon štange gledano po zunanjem premeru, potem bi lahko bil notranji okrog 6-11mm, če bi bila stena 2mm, ali majn potem... to se bi izšlo, ker verjetno bi bile take štangice kr konkretno močne, ter vseeno lažje kot pa alu tube... V glavnem, moral bi gledat na težo, po mojih ocenah nekje max 5 kg, kajti ti povezovalni ALU deli bi bili iz polnega aluminija... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:55 Naslov sporočila: |
|
|
Bol ko razmišlam se mi zdi da prišparaš maximalno 5 kil. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 02:58 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | Bol ko razmišlam se mi zdi da prišparaš maximalno 5 kil. |
Glede česa bi prišparal oz kako misliš ? Verjetno si vedel, da ima tisti prvi štel okrog 8kg, drugi, ko je iz alu pa 6kg... _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 03:00 Naslov sporočila: |
|
|
No, še manj prišparaš če iz karbona delaš kot 5 kil. Mogoče 2 kile. To se pa ne splača, razen za veselje. Tiste 2 kile bi jaz rajši dobiu anoreksičnega voznika. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 03:05 Naslov sporočila: |
|
|
svizec je napisal/a: | No, še manj prišparaš če iz karbona delaš kot 5 kil. Mogoče 2 kile. To se pa ne splača, razen za veselje. Tiste 2 kile bi jaz rajši dobiu anoreksičnega voznika. |
Lahko oboje
Sicer pa... za veselje, kot si povedal, bi pa bil prvi takšen na svetu... spet od slovencev... To bi nemci samo debelo gledali Sicer pa kot imajo italiani v dragu, vse na pakne zavore, da čim bolj olajšajo dragster, njihove mašine pa imajo konkretne konje, taki da vbistvo rabijo dalše zavorne poti kot pa ostali z diskami, ampak se prišpara na tebi, ki je ključnega pomena pri teh kategorijah ! Toti italianski dragsteri imajo tam nekje 40kg +/- _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 03:09 Naslov sporočila: |
|
|
Ja, to je pa res da bi biu unikat...
Vem ja, pa ko majo 2dl flaške za bencin, tolko glih da je, pa flašo od coca cole za ekspanzijsko, pa take fore...
Lahko bi pa lesenega narediu... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
buco Stopnja:
Pridružen/-a: 20.05. 2008, 21:10 Prispevkov: 2714 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 03:11 Naslov sporočila: |
|
|
Hahaha
nebi vzdržal pritiska Edino, če bi kako bukev vzel, samo tisto se ve, da je težek les
Našel sem neke male carbonske tube ( 14/12mm ) Še za kr solidno ceno, če bi jih hoteli imeti kot povezovalne dele med ostalimi štangami...
http://toprc.eu/carbon-tube-14x12mm _________________ http://forum.irt-team.si
Only in Štajerska |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Feb 2010 03:15 Naslov sporočila: |
|
|
Ma bi zdržalo, 100%! 5x5 (ali pa celo manj) palce, pa fajn smreka, pa bi blo. Sam smreka je malo mehka, to je pa res, ap bi spet biu problem pri vpetju.
Najbol optimalno bi biu hrast, tist drži bolš ko aluminij, pa še iz enega kosa bi ga lahko naredu , sam je pa res da je težek. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|