Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
benjamin Stopnja:
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 22:40 Prispevkov: 78 Kraj: Kanal
|
Objavljeno: 14 Jul 2009 22:44 Naslov sporočila: Aprilia sportcity one 50 street 2T |
|
|
Zanima me skuter, ki je omenjen v naslovu.
Je kaj vreden?
Kje ima blokade?
Kateri je najboljši auspuh za ta skuter?
Kako ga lahko "poceni" predelam? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NikT Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2009, 19:03 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 17:01 Naslov sporočila: |
|
|
mene tud to zanima xD |
|
Nazaj na vrh |
|
|
qwerty Stopnja:
Pridružen/-a: 30.04. 2008, 19:34 Prispevkov: 1037 Kraj: Celje
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 17:09 Naslov sporočila: |
|
|
grem do kolega v aprilia center v naslednjih dneh pa vse vprašam.. če vas še kj zanima kr vprašanja in grem |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 17:17 Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da govoriš o takem modelu ne...
Ja sicer dvomim da si ga kdorkoli lasti tukaj na forumu... toda lahko ti povem naslednje.
Skuter je zračno hlajen ter ima Piaggio/Gilera mašino katera je izredno dobre kvalitete in poceni za vzdrževanje...
Skuter je velikokolesnik kar pomeni da ima boljšo vodljivost kot skuterji z manjšimi kolesi in vrjetno se tudi zato zanimaš zanj ker se boš vozil bolj po mestu kjer okretnost pride zelo prav
Skuter je tudi zelo nov model saj je bil snovan skupaj z novo Sr-ko kar pomeni da je tudi tehnološko napreden ter ima moderno obliko
Glede blokad si preberi tu... KLIK
Drugače pa ti lahko povem da ma vrjetno ta model blokade v izpuhu ter na variomatu...
Glede tuninga drugače mislim da s športnimi deli ne bi smel biti problem ker je kot sem že povedal to Pia/Gil mašina za katera je zelo popularna in ne primanjkuje delov...
Za začetek bi ti priporočal da namestiš izpuh Leovince ZX ter kaki športni variomat pa mislim da bo že kr dobr šlo ene 80 brez problema
Kaj več ti jaz ne morem povedati ker je še nisem vozil... se mi pa kr dopade drugač _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
Ninja Boy Stopnja:
Pridružen/-a: 28.08. 2007, 22:23 Prispevkov: 2203 Kraj: Domžale
|
Objavljeno: 02 Okt 2009 17:29 Naslov sporočila: |
|
|
Tema prestavljena sem... KLIK _________________ I¨m driving Tomos Automatic because it¨s OLD SCHOOL |
|
Nazaj na vrh |
|
|
NikT Stopnja:
Pridružen/-a: 28.09. 2009, 19:03 Prispevkov: 81
|
Objavljeno: 07 Okt 2009 18:36 Naslov sporočila: |
|
|
Ninja Boy je napisal/a: | Mislim da govoriš o takem modelu ne...
Ja sicer dvomim da si ga kdorkoli lasti tukaj na forumu... toda lahko ti povem naslednje.
Skuter je zračno hlajen ter ima Piaggio/Gilera mašino katera je izredno dobre kvalitete in poceni za vzdrževanje...
Skuter je velikokolesnik kar pomeni da ima boljšo vodljivost kot skuterji z manjšimi kolesi in vrjetno se tudi zato zanimaš zanj ker se boš vozil bolj po mestu kjer okretnost pride zelo prav
Skuter je tudi zelo nov model saj je bil snovan skupaj z novo Sr-ko kar pomeni da je tudi tehnološko napreden ter ima moderno obliko
Glede blokad si preberi tu... KLIK
Drugače pa ti lahko povem da ma vrjetno ta model blokade v izpuhu ter na variomatu...
Glede tuninga drugače mislim da s športnimi deli ne bi smel biti problem ker je kot sem že povedal to Pia/Gil mašina za katera je zelo popularna in ne primanjkuje delov...
Za začetek bi ti priporočal da namestiš izpuh Leovince ZX ter kaki športni variomat pa mislim da bo že kr dobr šlo ene 80 brez problema
Kaj več ti jaz ne morem povedati ker je še nisem vozil... se mi pa kr dopade drugač |
to mislim jaa... full mi je všeč pa zato:
1. itak zato ker je lepi
2. zato ker stane nov samo 1600€in je full kvaliteten (zato ker je aprilia )
3. zato ker pride rablena SR50 isto ko novi sportcity..... nova sr50-ka pa 2300€tak da se ne splača... nevem no...sr50 mi je še vedno najlešpi...tkoj na sr.ko pa sportcity...vrjetno si bom kar tega navega nabavo samo morem pazit dsa pridem do 1000km predn dam blokade ven...(to bo muka )
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benjamin Stopnja:
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 22:40 Prispevkov: 78 Kraj: Kanal
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 19:02 Naslov sporočila: |
|
|
Šele zdaj sem opazil, da ima moja tema odgovore... na začetku pa skoraj 3 mesece nič
SportCity imam, 1200km , skupaj s servisom bojo še odstranili blokade(za 10€ )
Kolikor vidim, je veliko različic ZX-a.
Katerega moram kupiti?
Lahko predlagate še kakšen cilinder kit za ta skuter?(npr 70ccm) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 19:20 Naslov sporočila: |
|
|
ZX je samo eden, je pa za različne modele agregatov, ko boš kupoval avspuh moreš gledati, da boš vzel za PIA/GIL agregat
Kar pa se tiče 70cc cilindrov, pa poglej malo po spletnih trgovinah za cene, sicer gledaš za PIA/GIL zračno hlajeni agregat. Predlagam ti Malossi sport, polini sport DR EVO cilindre |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benjamin Stopnja:
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 22:40 Prispevkov: 78 Kraj: Kanal
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
TNXX F4rXiiii^
Saj to glede agregatov sem mislil |
|
Nazaj na vrh |
|
|
F4rXiiii^ Stopnja:
Pridružen/-a: 07.04. 2008, 17:56 Prispevkov: 1307
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 19:30 Naslov sporočila: |
|
|
če je to ta, kot je zgoraj na sliki pol je to to, če pa ni, sem ti mogoče govoril pa narobe |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benjamin Stopnja:
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 22:40 Prispevkov: 78 Kraj: Kanal
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 20:10 Naslov sporočila: |
|
|
Je, samo plastike so že "custom"
Je ta cilinder kit ql?
Kaka je razlika med Leovince ZX in TT? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
matej64 Stopnja:
Pridružen/-a: 21.01. 2009, 15:30 Prispevkov: 1505 Kraj: Sveti Jurij ob Ščavnici
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 20:12 Naslov sporočila: |
|
|
Daj, predstavi skuter v temi Predstavi svoj skuter! _________________ Tvoja mama je tak grda, da če bi jo nastavili za strašilo na njivi, bi ptiči še predlansko zrnje nazaj nosili! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
benjamin Stopnja:
Pridružen/-a: 14.07. 2009, 22:40 Prispevkov: 78 Kraj: Kanal
|
Objavljeno: 27 Feb 2010 20:24 Naslov sporočila: |
|
|
Tema pride, ko bo končno uploadalo slike(1337 8mp foto na mobiju)
edit: KLIK |
|
Nazaj na vrh |
|
|
lolol69 Stopnja:
Pridružen/-a: 07.07. 2014, 21:47 Prispevkov: 3
|
Objavljeno: 08 Jul 2014 11:11 Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni,
imam nenavaden problem. Sem lastnik aprilie sportcity one 50 2t od nedavnega, nekaj dni po tem ko sem jo z vodo opral in potem z gobo&šampon pa spral z vodo. Ko sem šel kasneje na vožnjo se je pojavil zelo nadležen problem - neko cukanje motorja, stvar gre nekako takole...
Ko se začneš voziti in zelo nežno dodajaš gas, motor dobiva na hitrosti in nekako pride tja 30,35na števcu do potem pa si že z ročko tako daleč da ga zmanjkuje, kar med vožnjo zgubi na moči in moraš nezno spustiti mal gas da spet čutiš da vleče naprej in tako nekako se drži, v kolikor me ujezi pa da grem dodat do konca gas bi mislil da bo šel turbo naprej, a ne...čisto izgubi, kot da bi ga to ubilo in pač ne vleče več in se počas ustavljaš, torej s polnim gasom ne gre nikamor.
Pa recimo ko ti rata priti tja do 40, pa si želiš malo več mu na trenutke celo ratuje (odvisno od terena a je kej klanca), in gre recimo 45 po števcu in si že lahko kao vesel da je končno začel delat normalno, sam ne, takoj ko še bolj gas dodajaš (ko hočeš da bi do konca zavrtel ročko) ga z dodatnim gasom ubiješ in neha.. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
svizec Stopnja:
Pridružen/-a: 11.05. 2009, 14:32 Prispevkov: 5712 Kraj: Vsepovsod pomalem...
|
Objavljeno: 08 Jul 2014 11:18 Naslov sporočila: |
|
|
Iztakjen zračni filter. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
|